CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Ağu 2018
Mesajlar
1,043
Doğru, ben yanağı tek sefer almışım. Teker yuvarlak sonuçta, iki kere almak gerek.:)
 
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
Bu lastik işinin özeti, "Pirelli Takım 110/70R17 150/60R17 Diablo Rosso II Ön Arka Set Motosiklet Lastiği" seti ile olumlu şekilde çözülebilir mi? Teknik olarak çok anlayamadığım için böyle cahilce konuya daldım çok özür diliyorum. :cherry:
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
8500 devirde tam turuncu kısma gelmeden 130da sabitleyip sürebilirsiniz. Hiç yorulmadan 2 kişi balıkesirden yalovaya otobandan bu şekilde geldik.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
yamaha mt250 in sıfırının 47 bin küsur olduğu bu dönemde bu motorun sıfırı 28.000 lira gördüğüm kadarı ile. üstelik abs, güzel bi ekran, sorunsuz bir motor bloğu, enjeksiyon vs derken tam bir fiyat performans motoru gibi duruyor. peki 2020 ile 2021 arasında jant, salıncak ve arka fren diski farkları varmış. bu çok büyük bir fark yaratır mı sizce? buradaki bayide 2020 var fotolardan anlaşıldığı kadarı ile.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Arka fren diski değişmiş biraz daha iyi arka fren performansı alınmış. Onun harici değişikler görsel sadece. Jant bence 2018-2020 tasarımı daha güzel, mukavemet konusunda araziye girilmedikçe çok farkedeceğini sanmıyorum. Arka maşa da tüp şasi ile devamlılık sağlıyordu bence güzeldi ama yenileri de kötü diyemem.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
bu akşamki döviz coşması da dikkate alınırsa acele etmekte fayda var. hemen bi dalga daha zam gelebilir.
 
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
Ben Şubat ayında 2021 model satın aldım. İlan fotoğrafları 2020 oluyor genelde güncelleme yapmamışlar. Onu direk arayarak sorun derim. Araştırdığım kadarıyla 2020 modelde yaşanan sıkıntıların hepsi 2021'de çözülmüş.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Ben Şubat ayında 2021 model satın aldım. İlan fotoğrafları 2020 oluyor genelde güncelleme yapmamışlar. Onu direk arayarak sorun derim. Araştırdığım kadarıyla 2020 modelde yaşanan sıkıntıların hepsi 2021'de çözülmüş.

O sorunlar çözüldüyse alınabilir bir motor. Özellikle egzantirik sorunu. Ama belki arkadaşın sansına bozuk gelmiştir tek sorunu bütün modele yaymamak lazım.

Ben motoru alsam driftte yaptığım gibi sağını solunu düşük ya da orta güçteki somun sabitleyiciyle sıkarım.
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
Motor, bu fiyata inanılmaz ucuz.
Malzeme ve işçilik kaliteli.
2,000 km yaptık, bakım ve rodaj düzgün yapıldı.
155/kms gördük. İniş aşağ.
110-120 km/s çok rahat.
Yakıt tüketimi 4.50 lt civarı.
Abs ve güzel bir ekranı var.
Geçiş motoru için ideal.
Japon'a daha doğrusu 250cc lere fahiş fiyat vermek anlamsız.
50,000 mt25 vereceğime buna 29,000 veririm. 21,000 cebimde kalır.
Arada ki fark kesinlikle o rakam etmez.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
341
almadığın her gün zam gelme ihtimali var valla iyice kararsız kaldım. bajaj 250 likllere zam gelmiş bile henüz piyasaya bile sürülmeden.
 
Katılım
4 Mar 2020
Mesajlar
501
Hocam dolar olmuş 8 düzenli zam her markaya kapıda. Bu motorlar japondan 20kya yakın ucuza satılıyor. Size kimse japon kalitesi sağlamlığı temin etmez edemez. Cebinizde bu kadar paranız varsa zaten bir bajaj bir cf var alın gitsin birini. İkisinin de kronik veya şansa sorun çıkarma durumları var ama soruna değil çözüm var mı diye bakın. Ne kadar ekmek o kadar köfte maalesef kimse size 3 verirken 5lik motor kalitesi sunamaz. Ben de benelli kullanıyorum ve aynı durum bu marka için de geçerli. Alıcaksanız beklerseniz daha çok kaybedersiniz. Şu an sürmeyecek olsanız bile alın kalsın kenarda. Kimse size teminat veremez maalesef bu markalar için ama bakın 34 sayfa konuşulmuş bir geçmişi olan motor. Piyasası var ve iyi kötü servisleri de oturuyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Şub 2021
Mesajlar
201
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu lastik işinin özeti, "Pirelli Takım 110/70R17 150/60R17 Diablo Rosso II Ön Arka Set Motosiklet Lastiği" seti ile olumlu şekilde çözülebilir mi? Teknik olarak çok anlayamadığım için böyle cahilce konuya daldım çok özür diliyorum. :cherry:

evet. arka lastiğiniz 150/60/17 olursa arka tekerçapı 12 mm yükselir. 140/70/17 seçerseniz de 28mm yükselir. motorun arkası da bunların yarısı kadar yani 6mm ve 14mm kadar yükselir bu lastikleri seçtiğinizde. 140/70/17 de çap 3cm e yakın büyüdüğü için maşaya sürtmemesi için lastiği biraz geriye çekmek gerekiyor. ilerde zincir uzayıp sarktığında sorun çıkarabilir dedi bana servis. ben 140/70/17 rosso2 taktım. önde de rosso2 var. lastik konusunun detayları şurada: https://tuzlusumotorcusu.blogspot.com/2021/02/2021-model-cf-moto-250-nk-merhaba.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:25 ----------

250 nk 'nın uzun yolda rahat hızı kaç km civarında?

motoron'dan Alişan Fidan 165 km/s yaptığını söyledi son hız olarak incelemesinde. fakat motorun relax hızı 130 civarı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:26 ----------

yamaha mt250 in sıfırının 47 bin küsur olduğu bu dönemde bu motorun sıfırı 28.000 lira gördüğüm kadarı ile. üstelik abs, güzel bi ekran, sorunsuz bir motor bloğu, enjeksiyon vs derken tam bir fiyat performans motoru gibi duruyor. peki 2020 ile 2021 arasında jant, salıncak ve arka fren diski farkları varmış. bu çok büyük bir fark yaratır mı sizce? buradaki bayide 2020 var fotolardan anlaşıldığı kadarı ile.

şurada detaylı 2020-2021 karşılaştırması var. sayfanın altlarında. bence alacaksanız 2021 alın.
https://tuzlusumotorcusu.blogspot.com/2021/02/2021-model-cf-moto-250-nk-merhaba.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:28 ----------

O sorunlar çözüldüyse alınabilir bir motor. Özellikle egzantirik sorunu. Ama belki arkadaşın sansına bozuk gelmiştir tek sorunu bütün modele yaymamak lazım.

Ben motoru alsam driftte yaptığım gibi sağını solunu düşük ya da orta güçteki somun sabitleyiciyle sıkarım.

2021 modelde vidalar loctite lı olarak geliyor. daha eski modelleri loctite 243 ile sabitlemekte fayda var dediğiniz gibi.
egzantrik sorunu yok aslında. egzantrik gergi yayı sorunu var. 5 liralık bir yay. yenilerde kimseden duymadım. eskilerde oluyordu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:30 ----------

almadığın her gün zam gelme ihtimali var valla iyice kararsız kaldım. bajaj 250 likllere zam gelmiş bile henüz piyasaya bile sürülmeden.

bajaj dominar 250 nin lansman fiyatı 32000 TL olacak diyorlardı? kaç olmuş şimdi?
250NK antalya yetimoğlunda hala 27000 TL imiş bu arada. :D
hem +5000 TL verip hem de +30 KG ağır olan geri kalan özellikleri aynı olan motor "bence" alınmaz, 250NK varken.
 
Katılım
8 Şub 2021
Mesajlar
10
Biraz önce ehliyet sınavımı tamamladım. Sorunsuz, sıkıntısız atlattık çok şükür. Yakın zamanda yollarda karşılaşmaya başlarız umarım :bestmt:
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,097
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
bajaj dominar 250 nin lansman fiyatı 32000 TL olacak diyorlardı? kaç olmuş şimdi?
250NK antalya yetimoğlunda hala 27000 TL imiş bu arada. :D
hem +5000 TL verip hem de +30 KG ağır olan geri kalan özellikleri aynı olan motor "bence" alınmaz, 250NK varken.

Domi 400 sahibi olarak katılıyorum FAKAT Dominar artçılı kullanıma ve uzun yola daha uygun bence. Hem oturuş pozisyonu olarak hem rahatlık olarak. NK'nın artçı selesi küçük. Biraz daha agresif kalıyor oturuş pozisyonu olarak. Ben agresif kullanırım aradan kaçarım ederim teker denerim arkama daha nadiren artçı alırım alsamda uzun gitmem derseniz NK tercih edilmeli.
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Gerçekten sorun yaşayınca yazılıyormuş. Benim arka amörtisör de patlakmış. Geçen haftalarda Oktay Motor'a götürdüğümde söylediler. Daha önce servislerin hiç biri bunun kontrolünü yapmadı. Bana böyle bir bilgi vermedi. Şİmdi UMA, yıl ve KM olarak garantisi bitmemesine rağmen, 12000KM ye kadar geldiyse sizin hatanızdır, bizim kalite birimimiz kontrol ediyor ve amörtisörlerde bir hataya rastlamıyor(!) dediler ve parçayı ya da motoru görmeden garanti dışı bıraktılar. 1500 TL bana kaçmış oldu. Garantisi bozulmasın diye bütün bakımlarını serviste yaptırdım. Garanti keyfine(!) göre bozuldu.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Gerçekten sorun yaşayınca yazılıyormuş. Benim arka amörtisör de patlakmış. Geçen haftalarda Oktay Motor'a götürdüğümde söylediler. Daha önce servislerin hiç biri bunun kontrolünü yapmadı. Bana böyle bir bilgi vermedi. Şİmdi UMA, yıl ve KM olarak garantisi bitmemesine rağmen, 12000KM ye kadar geldiyse sizin hatanızdır, bizim kalite birimimiz kontrol ediyor ve amörtisörlerde bir hataya rastlamıyor(!) dediler ve parçayı ya da motoru görmeden garanti dışı bıraktılar. 1500 TL bana kaçmış oldu. Garantisi bozulmasın diye bütün bakımlarını serviste yaptırdım. Garanti keyfine(!) göre bozuldu.

bunlar muz cumhueiyetinde oldugumuz icin sasirmiyoruz artik. hocam arayin hakkinizi birakmayin su yamyamlara paranizi.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Gerçekten sorun yaşayınca yazılıyormuş. Benim arka amörtisör de patlakmış. Geçen haftalarda Oktay Motor'a götürdüğümde söylediler. Daha önce servislerin hiç biri bunun kontrolünü yapmadı. Bana böyle bir bilgi vermedi. Şİmdi UMA, yıl ve KM olarak garantisi bitmemesine rağmen, 12000KM ye kadar geldiyse sizin hatanızdır, bizim kalite birimimiz kontrol ediyor ve amörtisörlerde bir hataya rastlamıyor(!) dediler ve parçayı ya da motoru görmeden garanti dışı bıraktılar. 1500 TL bana kaçmış oldu. Garantisi bozulmasın diye bütün bakımlarını serviste yaptırdım. Garanti keyfine(!) göre bozuldu.

UMA ya işte bu mükemmel servis kalitesi yüzünden para kazandırmayacağım. Benim motorumun da marş rublesi sıkıntılı, servis bozuk değil diyor. Marşa basarken tak tak ses yapıyor. En sonunda bozdum garantiyi çıktım. Marş rublesini de kendim mdeğiştireceğim. 40 lira bir şey zaten. Bir daha UMA çatısı altındaki hiçbir garantili motoru almayacağım. 2. el alırsam da servise götürmek zorunda olmadığım bir motorunu alırım.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Patlak amortisör nasıl anlaşılıyor. Ben motorumda bir anormallik görmüyorum. Kullanan arkadaşlarımda görmedi. Benim amortisör de şu an patlak olabilir mi ? İnternette bir bayan arkadaş video atmış. Onun amortisör de patlakmış Oktay motor bakımda farkedip garantiden değiştirmisler.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Patlak amortisör nasıl anlaşılıyor. Ben motorumda bir anormallik görmüyorum. Kullanan arkadaşlarımda görmedi. Benim amortisör de şu an patlak olabilir mi ? İnternette bir bayan arkadaş video atmış. Onun amortisör de patlakmış Oktay motor bakımda farkedip garantiden değiştirmisler.

Videonun başında belli oluyor. Çok yaylanıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst