Ben Şubat ayında 2021 model satın aldım. İlan fotoğrafları 2020 oluyor genelde güncelleme yapmamışlar. Onu direk arayarak sorun derim. Araştırdığım kadarıyla 2020 modelde yaşanan sıkıntıların hepsi 2021'de çözülmüş.
Bu lastik işinin özeti, "Pirelli Takım 110/70R17 150/60R17 Diablo Rosso II Ön Arka Set Motosiklet Lastiği" seti ile olumlu şekilde çözülebilir mi? Teknik olarak çok anlayamadığım için böyle cahilce konuya daldım çok özür diliyorum. :cherry:
250 nk 'nın uzun yolda rahat hızı kaç km civarında?
yamaha mt250 in sıfırının 47 bin küsur olduğu bu dönemde bu motorun sıfırı 28.000 lira gördüğüm kadarı ile. üstelik abs, güzel bi ekran, sorunsuz bir motor bloğu, enjeksiyon vs derken tam bir fiyat performans motoru gibi duruyor. peki 2020 ile 2021 arasında jant, salıncak ve arka fren diski farkları varmış. bu çok büyük bir fark yaratır mı sizce? buradaki bayide 2020 var fotolardan anlaşıldığı kadarı ile.
O sorunlar çözüldüyse alınabilir bir motor. Özellikle egzantirik sorunu. Ama belki arkadaşın sansına bozuk gelmiştir tek sorunu bütün modele yaymamak lazım.
Ben motoru alsam driftte yaptığım gibi sağını solunu düşük ya da orta güçteki somun sabitleyiciyle sıkarım.
almadığın her gün zam gelme ihtimali var valla iyice kararsız kaldım. bajaj 250 likllere zam gelmiş bile henüz piyasaya bile sürülmeden.
bajaj dominar 250 nin lansman fiyatı 32000 TL olacak diyorlardı? kaç olmuş şimdi?
250NK antalya yetimoğlunda hala 27000 TL imiş bu arada.
hem +5000 TL verip hem de +30 KG ağır olan geri kalan özellikleri aynı olan motor "bence" alınmaz, 250NK varken.
Gerçekten sorun yaşayınca yazılıyormuş. Benim arka amörtisör de patlakmış. Geçen haftalarda Oktay Motor'a götürdüğümde söylediler. Daha önce servislerin hiç biri bunun kontrolünü yapmadı. Bana böyle bir bilgi vermedi. Şİmdi UMA, yıl ve KM olarak garantisi bitmemesine rağmen, 12000KM ye kadar geldiyse sizin hatanızdır, bizim kalite birimimiz kontrol ediyor ve amörtisörlerde bir hataya rastlamıyor(!) dediler ve parçayı ya da motoru görmeden garanti dışı bıraktılar. 1500 TL bana kaçmış oldu. Garantisi bozulmasın diye bütün bakımlarını serviste yaptırdım. Garanti keyfine(!) göre bozuldu.
Gerçekten sorun yaşayınca yazılıyormuş. Benim arka amörtisör de patlakmış. Geçen haftalarda Oktay Motor'a götürdüğümde söylediler. Daha önce servislerin hiç biri bunun kontrolünü yapmadı. Bana böyle bir bilgi vermedi. Şİmdi UMA, yıl ve KM olarak garantisi bitmemesine rağmen, 12000KM ye kadar geldiyse sizin hatanızdır, bizim kalite birimimiz kontrol ediyor ve amörtisörlerde bir hataya rastlamıyor(!) dediler ve parçayı ya da motoru görmeden garanti dışı bıraktılar. 1500 TL bana kaçmış oldu. Garantisi bozulmasın diye bütün bakımlarını serviste yaptırdım. Garanti keyfine(!) göre bozuldu.
Patlak amortisör nasıl anlaşılıyor. Ben motorumda bir anormallik görmüyorum. Kullanan arkadaşlarımda görmedi. Benim amortisör de şu an patlak olabilir mi ? İnternette bir bayan arkadaş video atmış. Onun amortisör de patlakmış Oktay motor bakımda farkedip garantiden değiştirmisler.