Bugün kiti değiştireli yaklaşık 450km oldu ve ufaktan gazlamaya başladım. 2. ve 3. viteslerde gaza yüklenince öncekine nazaran epey bi tork artışı hissediliyor. Şehir içerisinde seri hızlanmalar yaptım ve tork epey güzeldi. Sonra bi top speed yapayım bakalım neler olacak diyerek şile yoluna çıktım. Düzde 135 i yokuş aşağı ise 142 yi geçemedim. Üstelik 9 bin devirden sonra motordan şiddetli bir şekilde metal sürtme sesi geliyordu. Gaz kesince düzeliyordu. 10 bin devire çıktığımda sanki ispiralle demir kesermiş gibi bi ses vardı. Sonra zorlamaktan vazgeçip eve geldim. Acaba neden öyle bi ses yapar?
Motor yağında eksilme mi oldu acaba kontrol ettiniz mi?
Bu arada kiti değiştirdiğiniz yer sekmanların sırasını karıştırmış olabilir mi? Genelde 2. sıranın segmanını üste üstü alta takma hatası çok oluyor.