VİZÖR KAPLAMA (şeffaf vizöre siyah cam filmi kaplaması)

Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
106
Motosikleti
Honda CB750 Hornet
Merhaba Arkadaşlar,

şeffaf vizörümü kaplamak için orta dereceli siyah cam filmi aldım.
fakat kask BELL Qualifier. vizör de bombeli. LS2 lerin vizörü gibi
dümdüz değil. sadece tek yönde eğim olsa çok kolay olacaktı ama bunda
küre gibi bombe de var. her yöne doğru.

daha önce vizöre böyle kaplama yapan bir arkadaş oldu mu? nasıl yapmak
gerektiği konusunda fikir verebilen biri olursa sevinirim. vizörü mundar etmeyelim.
cam filmi çok. 3 metreden aşağı satmıyorlardı zaten. 50cm * 3 metre var elimde. :D

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Daha önce forumdan da deneyen bir iki kişiye denk geldim, youtuberlardan da yapan oldu sonu hüsran. İçeriden görüşü de engelliyor, bombe yapıp hava da alıyor. Boşa yormayın bence kendinizi. Eliniz rahat olduğunda siyah vizör alırsınız. O kapladığınız vizörle akşam sürmek imkansız olacak. Orijinal siyah vizörler bile akşamları zorluyor baya.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Farlara yapılan kaplamalar esnek. O malzeme ile belki çözüm olur.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Ben de aynı durumdan muzdariptim. Bell Qualifier var bende de. Kaskı 650 tlye aldım vizörü 500 tl. Ben de gittim 500 tlye FF353 aldım hem şeffaf hem de ayna vizörlü. Artçim için de kaskım olmuş oldu.
 
Katılım
3 Eyl 2016
Mesajlar
1,583
far kaplamalari mevcut. hem daha esnek hem daha acik renk. ve küçük ebatta satılıyor
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Vizör şeffaf olmalı. Koyu vizör yapmak arabalarda amortisör kesmek gibi birşey. İnip kalkabilen güneş vizörü olan şeffaf vizör tercih edin.
 
Katılım
23 Haz 2020
Mesajlar
95
Benim bir kaskım var ar1 marka. Vexo SR-X marka kaskının birebir replikası yada kopyası gibi birşey bilmiyorum. Onun camı oldukça standart bende film yaptırmayı düşünmüştüm bu işlerle uğraşan ustalara gittim sanayide. Yapmayı reddettiler. Kask camlarına olmadığını fazla eğimli olduğunu söyleyip durdular hep. Bende onun yerine aynı vizörün renklisini bulup aldım 40-50 tl gibi bir fiyatı vardı hem kaska ayrı bir hava kattı hemde şık oldu. Dışarıdan bakan görmüyor beni aynalı bir görüntüsü var.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
3,156
Vizör şeffaf olmalı. Koyu vizör yapmak arabalarda amortisör kesmek gibi birşey. İnip kalkabilen güneş vizörü olan şeffaf vizör tercih edin.
İçten güneş vizörlü kasklar çok mu masum. Yapmayın Allah aşkına alsın siyah vizörü en azından karanlıkta kaldırır yada yedek vizör taşır ama güneş vizörlü kask kullanmasından iyidir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

Merhaba Arkadaşlar,

şeffaf vizörümü kaplamak için orta dereceli siyah cam filmi aldım.
fakat kask BELL Qualifier. vizör de bombeli. LS2 lerin vizörü gibi
dümdüz değil. sadece tek yönde eğim olsa çok kolay olacaktı ama bunda
küre gibi bombe de var. her yöne doğru.

daha önce vizöre böyle kaplama yapan bir arkadaş oldu mu? nasıl yapmak
gerektiği konusunda fikir verebilen biri olursa sevinirim. vizörü mundar etmeyelim.
cam filmi çok. 3 metreden aşağı satmıyorlardı zaten. 50cm * 3 metre var elimde. :D

Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.

Yapma arkadaşım camın yapısı bozuluyormuş. Zaten yapıştırırken ısı uyguluyorsunuz. Bi ton tantana eğer beceremezsen elindeki vizörü de mahvetmiş olacaksın. O zaman siyah vizör alırsın işte 😂
 
Katılım
20 Şub 2019
Mesajlar
840
Ben de aynı durumdan muzdariptim. Bell Qualifier var bende de. Kaskı 650 tlye aldım vizörü 500 tl. Ben de gittim 500 tlye FF353 aldım hem şeffaf hem de ayna vizörlü. Artçim için de kaskım olmuş oldu.

Sorma reis, aynı kask bende de var. Kaskı aldık vizörle kask aynı fiyatta :D, cevabı ise, 3 ana modelde aynı vizörü kullanıyor olması. Ve bi diğer modellerin fiyatları 7-8bin tl gibi bir fiyatta olduğu için vizör fiyatını buna göre belirliyorlar.
 
Katılım
30 Eki 2020
Mesajlar
1,314
Ben de böyle düşünüyordum ama gittim Shoei gtair 2 aldım içten güneş vizörlü. İç köpük kalınlığı sınıfındaki kasklarla aynı, hatta daha fazla. Kaskı bir tık önde tasarlayıp ona göre yerleştirmişler.

Adamlar yaptıkları binada bir kiriş kırıldı, köprüde bir halat koptu diye kalplerine katana sokan milletten adamlar. Hiç sanmıyorum köklü bir Japon şirketinin sadece şekil şukul için güvenlikten fire vereceğini. Double D de yok kaskta. Titanyumla güçlendirilmiş mikro kilit var. Şimdi bu iç güneş vizörü ve kilit sistemini sırf aynı ismi kullanıyor diye ceza yememek için alınan 200 liralık kasklar gibi firmaların yaptıklarıyla karşılaştırmak saçma bence.

Arai, agv, Shoei, Bell, Hjc gibi motogpye, formulaya kask üreten firmalar sadece marka isimleri için bile kötü kask üretmemeyi tercih ederler. Yoksa Agv için ikinci üçüncü kalite kask üretip de Mt'ye Ls2'ye kask sattırmamak çok zor değil bence. Ya da yılda 10 tane kask çıkartmak, hjc biraz yapıyor ama modellerde çok değişiklik yok güncelleyip güncelleyip sürüyor piyasaya.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adamlar yaptıkları binada bir kiriş kırıldı, köprüde bir halat koptu diye kalplerine katana sokan milletten adamlar. Hiç sanmıyorum köklü bir Japon şirketinin sadece şekil şukul için güvenlikten fire vereceğini.
Kask iyidir eyvallah, ama o veya bu milletten diye kimseye güvenilmez, kimse de silinmez.

Örnek: Takata skandalı. Bilerek kötü airbag ürettikleri için yüzlerce insan öldü ve yüzü parçalandı. Suçlarını kabul ettiler. Ama hiç bir Japon da kalbine bıçak falan sokmadı. Yaklaşık 1 milyar dolar ceza aldı şirket. Çok sonra da CEO'lari istifa etti.

Başka bir dünyada yaşıyoruz artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst