- Katılım
- 30 Eki 2009
- Mesajlar
- 106
- Motosikleti
- Honda CB750 Hornet
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar,
şeffaf vizörümü kaplamak için orta dereceli siyah cam filmi aldım.
fakat kask BELL Qualifier. vizör de bombeli. LS2 lerin vizörü gibi
dümdüz değil. sadece tek yönde eğim olsa çok kolay olacaktı ama bunda
küre gibi bombe de var. her yöne doğru.
daha önce vizöre böyle kaplama yapan bir arkadaş oldu mu? nasıl yapmak
gerektiği konusunda fikir verebilen biri olursa sevinirim. vizörü mundar etmeyelim.
cam filmi çok. 3 metreden aşağı satmıyorlardı zaten. 50cm * 3 metre var elimde.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
şeffaf vizörümü kaplamak için orta dereceli siyah cam filmi aldım.
fakat kask BELL Qualifier. vizör de bombeli. LS2 lerin vizörü gibi
dümdüz değil. sadece tek yönde eğim olsa çok kolay olacaktı ama bunda
küre gibi bombe de var. her yöne doğru.
daha önce vizöre böyle kaplama yapan bir arkadaş oldu mu? nasıl yapmak
gerektiği konusunda fikir verebilen biri olursa sevinirim. vizörü mundar etmeyelim.
cam filmi çok. 3 metreden aşağı satmıyorlardı zaten. 50cm * 3 metre var elimde.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler.