CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Senden de fazla istemişler gökhan hocam benim rulmanı usta farketti. Garantiden istersek 1 2 hafta sürer şuradan al gel değiştireyim dedi. 10 tlye bi rulman aldım değiştirdi.

Ülkede herşeyin fiyatı o kadar arttiki artık olması gereken fiyatları unuttum valla. Bilya için 100 TL ucuz gelmişti halbuki gözüme.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
merhabalar, yeni bi konu açmak istemedim ama bir sorum olacak.
egzoz patlaması yaşayan oldu mu tamir için 400₺ fiyat istediler garanti de almadı.
yardımlarınız için teşekkürler.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
merhabalar, yeni bi konu açmak istemedim ama bir sorum olacak.
egzoz patlaması yaşayan oldu mu tamir için 400₺ fiyat istediler garanti de almadı.
yardımlarınız için teşekkürler.

Alttan egzozu vuranlari garantiye sokmuyorlarmis. Eğer öyle bir durum yoksa garantiye sokmaları için bastırın.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
usta mahkeme açıp o kadar avukat masrafı ve uğraşmak yerine 400₺ verip yaptırmayı tercih ederim açıkcası büyük bi mebla olsaydı zorlardım ama uğraştığıma değmez bence
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Tüketici hakem heyetine şikayet ediliyor genelde, mahkemeden önce. Bunun için de bir para harcanmıyor bildiğim kadarıyla.

Egzozun altında bir iz görürseler kabul etmezler demişlerdi bana da. Benim motosikletin egzozda zırıltı var(mış), altında iz görünüyor fabrika garantiye almaz dediler hala kullanıyorum.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
bende hala kullanıyorum ve yakıtta acayip artış söz konusu oldu sizde de oldu mu bilmiyorum ama katalizör hasar görmüştür diye düşünüyorum sizde yakıt durumu nasıl
 
Katılım
21 Eki 2019
Mesajlar
45
Genelde düşük devir kullanıyorum. Yakıt kullanımımda bir değişiklik olmadı. Bir depo ile 350 - 370 KM civarı gidiyorum.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Arkadaşlar selam, Aralık-Ocak teslim diye belirttikleri güncellenmiş olan 2021 modeller ( bazıları 2020 tescil olacak üretim tarihinden ötürü ) hakkında bilgisi olan var mıdır ? Görünen arka maşanın, ön-arka jantların değiştiği. Bunun dışında bir durum var mı? Ne global site de ne de yurtdışında adam akıllı veri yok.
 
Katılım
16 Haz 2020
Mesajlar
1,215
Arkadaşlar selam, Aralık-Ocak teslim diye belirttikleri güncellenmiş olan 2021 modeller ( bazıları 2020 tescil olacak üretim tarihinden ötürü ) hakkında bilgisi olan var mıdır ? Görünen arka maşanın, ön-arka jantların değiştiği. Bunun dışında bir durum var mı? Ne global site de ne de yurtdışında adam akıllı veri yok.

 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495


Bunu izledim zaten bu adam sayesinde farkettim ancak merak ettiğim şu tam olarak. Zontes'in global sitesine girerseniz bir modelde 3 versiyon falan var ve görünür görünmez 20 30 kalem fark var. Asya ülkelerinde Zontes gibi CF gibi markaların bu revizyonlarında çok çok farklar olduğu söyleniyor.

Mesela bize Zontes'in 250liği geldi ilk abs'siz sonra da ABS'li versiyon geldi ABS'siz versiyonla testler yapıldı ve o versiyon kötüydü parasına göre kötü değildi ancak sorunluydu. ABS'li olan versiyon çok çok daha iyiydi ancak yafta yapıştı. Sonra'dan çıkan v3'ü mükemmel mesela yurtdışı yorumlarında ama bize gelmiyor.

Bu revizyon versiyon bütün sorunların çözüldüğü versiyon mu acaba yoksa yarım versiyon mu diğer bazı markaların yaptığı gibi merakım buydu açıkcası. Video çok yeterli gelmedi.
 
Katılım
29 Ara 2020
Mesajlar
1
250 nk mı alırsınız yoksa pcx 125 mi kararsız kaldım da siz kullandıgınız için soruyorum
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
250 nk mı alırsınız yoksa pcx 125 mi kararsız kaldım da siz kullandıgınız için soruyorum

Pcxi bilmiyorum ama 125 cc sonuçta . Ben 250 nk yı 2 senedir 15 bin km kullanıyorum. Bu ekonomik şartlarda kullanabildiğim kadar kullanacğım galiba. 250 nk sizi üzmez.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
pcx de kullandım cf de motordan ne beklediğinize bağlı mesela bana pcx zevk vermiyor otomatik olmasından dolayı ama cf de memnunum
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
pcx de kullandım cf de motordan ne beklediğinize bağlı mesela bana pcx zevk vermiyor otomatik olmasından dolayı ama cf de memnunum

Fiyatlar yakın ancak elma armut kadar fark var. CF'de vergi indirimini yansıtırsa aynı fiyata gelecekler. PCX her şeye yetmez ama konforludur şehir içinde, kışın vs. Ancak CF ile kimse yanlış anlamasın ama 250cc bir motosiklet ile insan herşeyi yapabilir ufak düzenlemelerle. Bir motosiklet 120 ile sabit hızla gidebiliyorsa yormadan her işe uyar. Burada tercih sürün alanı, konfor tercihi ve marka takıntısıdır bana göre.
 
Katılım
28 Kas 2020
Mesajlar
72
tamamen katııyorum ben sana ikisi çok farklı makineler dediğim gibi motordan ne beklediğine bağlı
 
Katılım
28 Haz 2020
Mesajlar
9
Arkadaşlar motordan yine ses geldi bir vuruntu var eksantrik yerinden usta motoru tamamen indirip fabrikaya gönderecek bakalım neler olacak... Tavsiyesi olan varsa dinlemeyi çok isterim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst