Zaten bu tarz şeyler 1 kere lazım oluyor,sende yoksa hayatının geri kalanı pişmanlık oluyor.ABS gibi sürekli abs mi kullanıyoruz tabiyki hayır ayda yılda bir kez.
harcanan reklam parasına yazık.
teknolojisi de çok iyimiş 250cc 27hp. metal israfı...
yedek parça fiyatlarını yazıyorum sıkı durun:
yan karenaj: 5000 tl,
gösterge paneli: 15000 tl,
debriyaj balatası: 6250 tl,
made in p.r.c.
fiyatlar ciddi mi yoksa ironi mi yaptın :silent:
İroni de 250NK nın göstergesi 6800 lira. 6800 lira...
fiyatlar ciddi mi yoksa ironi mi yaptın :silent:
harcanan reklam parasına yazık.
teknolojisi de çok iyimiş 250cc 27hp. metal israfı...
yedek parça fiyatlarını yazıyorum sıkı durun:
yan karenaj: 5000 tl,
gösterge paneli: 15000 tl,
debriyaj balatası: 6250 tl,
made in p.r.c.
Tasarımı harika olmuş, teknik özellikleri de hoş gözükmüyor pek. Alınmaz bence.
Bajaj rs200 den farkı ne?
10000 tl ve 2 hp.
Bu modelin müşteri kitlesi daha çok görüntüye vurulup motor alan, bir kısmı da aile sponsorluğunda olan kişiler.
Bizdeki;
- Bu motorla pazar alışverişini nasıl taşırım?
- Bozulunca nasıl yaptırırım?
düşünceleri yerine bunlarda;
- Gaz açınca nasıl ses çıkarır?
- Kaç basar?
- Kızların dikkatini çeker mi?
düşüncesi olduğu için yedek parça fiyatları ilgi çekmez...
O kadar basit değil. Motor pahalı mı pahalı, eder mi etmez, ancak test ettiğim 250 NK, NS200'den daha performanslı, daha iyi bir motor. Bu BG meselelerine bu kadar çok takılmayın. 1 - 2 BG'lik farkın etkisi 5 Nm tork farkının etkisin yanında devede kulak kalır.
ne zaman satın aldınız?
kaç kilometre ve saat test ettiniz?
test şartları eşit miydi? (mevsim, yol, lastik, ağırlık, yakıt)
teste göre fizi dayanımı nasıl sonuçlandı?
yakıt verimliliği nasıl?
işletme maliyetleri ne durumda?
yetkili servisleri operasyonel mi?
test sonuçları bilimsel verilere dayanıyor mu?
aradaki rakamsal fark nasıl bir marjinal fayda sağlıyor? bu konudaki çalışmalarınız nelerdir?
testlerinize göre bu verileri bizimle paylaşır mısınız?
Ne verisi:silent::mrgreen:
Cf moto 28.3 bin tl ns200 27 bin tl
birisi 250 cc birisi 200 cc arada performans farkı illaki olacaktır.
Ancak gerçekçi olun, çin/hint kullanıcıları motosiklete bayıldıgı için değil bütçe için alıyordur.
İyi geliri olan birisi mt25 varken gidip 250nk almaz.
Ki bunların başlangıc motoru oldugunu varsayarsak, düşme ihtimalini de gözönüne alarak sadece 2 beygir için yedek parçası 3 -4 kat pahalı olan cfmotoyu almak cok mantıklı bir seçim değil.
ns200 problemleri bilinen ve yedekparça usta kolaylıgı olan ekonomik bir motor. cfmoto yu herkes övüyor ama birisi de cıkıp yukardaki arkadaşlar gibi 6800 tl gösterge panelinden, servislerinin kötülüğünden bahsetmiyor.