CFMOTO 250 SR modeli satışa sunuldu? İşte fiyatı...

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
harcanan reklam parasına yazık.
teknolojisi de çok iyimiş 250cc 27hp. metal israfı...

yedek parça fiyatlarını yazıyorum sıkı durun:
yan karenaj: 5000 tl,
gösterge paneli: 15000 tl,
debriyaj balatası: 6250 tl,
made in p.r.c.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Zaten bu tarz şeyler 1 kere lazım oluyor,sende yoksa hayatının geri kalanı pişmanlık oluyor.ABS gibi sürekli abs mi kullanıyoruz tabiyki hayır ayda yılda bir kez.

45.000 km'de ABS'i belki 5-10 kez devreye sokmuşumdur. (Öncesinde de 3 kere acemilik + ABS yokluğundan düşmüşlüğüm var zaten...) Ama kaydırmalı debriyaj işi benim sürüş şeklimde gereksiz. (Vites düşürürken genelde oldukça yumuşak hareket ederim. Motosikletime de aşırı alışık olduğum için yer yer debriyaj tokatlayarak çok hızlı vites de düşürebildiğim oluyor; bu şekilde vites düşürmek için doğru devirde olmanız lazım. Motosikletle bütünleşme mevzuu bunlar; sağ el, sol el, sol ayak koordinasyonu iyi olmalı...) Kaydırmalı debriyaj varsa iyi tabi, öpüp başımın üzerine koyarım ama benim için bir seçim kriteri değil...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
40bin fazla olmuş zor müşteri bulurlar buna.bildiğim kadarıyla aynı motora sahip nk250 27.000tl.13 bin tl fark ödemenin bir anlamı yok tip dışında.35 falan olsaydı işte o zaman baya bir rağbet görürdü bence.biraz bekleyin kesinlikle kampanya yapıcaklar aha buraya yazıyorum
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
harcanan reklam parasına yazık.
teknolojisi de çok iyimiş 250cc 27hp. metal israfı...

yedek parça fiyatlarını yazıyorum sıkı durun:
yan karenaj: 5000 tl,
gösterge paneli: 15000 tl,
debriyaj balatası: 6250 tl,
made in p.r.c.

fiyatlar ciddi mi yoksa ironi mi yaptın :silent:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
İroni de 250NK nın göstergesi 6800 lira. 6800 lira...

çöş.

ben millete benelli almayın yedek parça pahalı diyordum da forumda millet ns200 yerine cfmoto alın diyordu.

pahalı ya da yedek parçası pahalı motoru 56 ay krediyle alıp birşeyi bozuldugunda cıkma parça diye aranıyorlar.

arkadaş her motoru alırken "ulan ben bunla duvara toslasam tamir ettirecek şey(!) var mı bende" diye sorup almak lazım.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
6800 nedir kanım dondu şerefsizim. r25in göstergesi yarı fiyata
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
6800 liraya insanlar başlangıc motoru alıyor 150 cc :queen:
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,543
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
harcanan reklam parasına yazık.
teknolojisi de çok iyimiş 250cc 27hp. metal israfı...

yedek parça fiyatlarını yazıyorum sıkı durun:
yan karenaj: 5000 tl,
gösterge paneli: 15000 tl,
debriyaj balatası: 6250 tl,
made in p.r.c.

Bu modelin müşteri kitlesi daha çok görüntüye vurulup motor alan, bir kısmı da aile sponsorluğunda olan kişiler.

Bizdeki;

- Bu motorla pazar alışverişini nasıl taşırım?

- Bozulunca nasıl yaptırırım?

düşünceleri yerine bunlarda;

- Gaz açınca nasıl ses çıkarır?

- Kaç basar?

- Kızların dikkatini çeker mi?

düşüncesi olduğu için yedek parça fiyatları ilgi çekmez...
 
Katılım
12 Ara 2020
Mesajlar
5
Tasarımı harika olmuş, teknik özellikleri de hoş gözükmüyor pek. Alınmaz bence.
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Şuna 40 bin verenin aklı yok net ! Bu tip konuşmayı sevmem ama bu ülkemiz şartları belli 40 bin az para değil. O paraya orta halli cbr500 , duke390, ninja 300 yenisinden r25 alınır. Hatta cbr250 alınır 15 de cebipte kalır. CFMoto bu dandik motoru 40 bine ancak rüyasında satar. 30 dese 0 km diye alınırda 40 bin çok fazla, o paraya çok alternatif var

---------- Mesajlar birleştirildi - 04:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:34 ----------

Tasarımı harika olmuş, teknik özellikleri de hoş gözükmüyor pek. Alınmaz bence.

Bu nasıl cümle yahu :D
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
10000 tl ve 2 hp.

O kadar basit değil. Motor pahalı mı pahalı, eder mi etmez, ancak test ettiğim 250 NK, NS200'den daha performanslı, daha iyi bir motor. Bu BG meselelerine bu kadar çok takılmayın. 1 - 2 BG'lik farkın etkisi 5 Nm tork farkının etkisin yanında devede kulak kalır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:20 ----------

Bu modelin müşteri kitlesi daha çok görüntüye vurulup motor alan, bir kısmı da aile sponsorluğunda olan kişiler.

Bizdeki;

- Bu motorla pazar alışverişini nasıl taşırım?

- Bozulunca nasıl yaptırırım?

düşünceleri yerine bunlarda;

- Gaz açınca nasıl ses çıkarır?

- Kaç basar?

- Kızların dikkatini çeker mi?

düşüncesi olduğu için yedek parça fiyatları ilgi çekmez...

Bu son kısım tam olarak bizdeki R25 kullanıcısını tanımlamış.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
O kadar basit değil. Motor pahalı mı pahalı, eder mi etmez, ancak test ettiğim 250 NK, NS200'den daha performanslı, daha iyi bir motor. Bu BG meselelerine bu kadar çok takılmayın. 1 - 2 BG'lik farkın etkisi 5 Nm tork farkının etkisin yanında devede kulak kalır.

ne zaman satın aldınız?
kaç kilometre ve saat test ettiniz?
test şartları eşit miydi? (mevsim, yol, lastik, ağırlık, yakıt)
teste göre fizi dayanımı nasıl sonuçlandı?
yakıt verimliliği nasıl?
işletme maliyetleri ne durumda?
yetkili servisleri operasyonel mi?
test sonuçları bilimsel verilere dayanıyor mu?
aradaki rakamsal fark nasıl bir marjinal fayda sağlıyor? bu konudaki çalışmalarınız nelerdir?

testlerinize göre bu verileri bizimle paylaşır mısınız?
 
Katılım
15 Ocak 2018
Mesajlar
3,624
ne zaman satın aldınız?
kaç kilometre ve saat test ettiniz?
test şartları eşit miydi? (mevsim, yol, lastik, ağırlık, yakıt)
teste göre fizi dayanımı nasıl sonuçlandı?
yakıt verimliliği nasıl?
işletme maliyetleri ne durumda?
yetkili servisleri operasyonel mi?
test sonuçları bilimsel verilere dayanıyor mu?
aradaki rakamsal fark nasıl bir marjinal fayda sağlıyor? bu konudaki çalışmalarınız nelerdir?

testlerinize göre bu verileri bizimle paylaşır mısınız?

Ne verisi:silent::mrgreen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
Cf moto 28.3 bin tl ns200 27 bin tl

birisi 250 cc birisi 200 cc arada performans farkı illaki olacaktır.

Ancak gerçekçi olun, çin/hint kullanıcıları motosiklete bayıldıgı için değil bütçe için alıyordur.

İyi geliri olan birisi mt25 varken gidip 250nk almaz.

Ki bunların başlangıc motoru oldugunu varsayarsak, düşme ihtimalini de gözönüne alarak sadece 2 beygir için yedek parçası 3 -4 kat pahalı olan cfmotoyu almak cok mantıklı bir seçim değil.

ns200 problemleri bilinen ve yedekparça usta kolaylıgı olan ekonomik bir motor. cfmoto yu herkes övüyor ama birisi de cıkıp yukardaki arkadaşlar gibi 6800 tl gösterge panelinden, servislerinin kötülüğünden bahsetmiyor.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
Cf moto 28.3 bin tl ns200 27 bin tl

birisi 250 cc birisi 200 cc arada performans farkı illaki olacaktır.

Ancak gerçekçi olun, çin/hint kullanıcıları motosiklete bayıldıgı için değil bütçe için alıyordur.

İyi geliri olan birisi mt25 varken gidip 250nk almaz.

Ki bunların başlangıc motoru oldugunu varsayarsak, düşme ihtimalini de gözönüne alarak sadece 2 beygir için yedek parçası 3 -4 kat pahalı olan cfmotoyu almak cok mantıklı bir seçim değil.

ns200 problemleri bilinen ve yedekparça usta kolaylıgı olan ekonomik bir motor. cfmoto yu herkes övüyor ama birisi de cıkıp yukardaki arkadaşlar gibi 6800 tl gösterge panelinden, servislerinin kötülüğünden bahsetmiyor.

üstelik mt25 ve r25 çift silindir bloğa sahip, bahsi geçen Çin ve Hintli modeller tek silindir, bu da ciddi bir farktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst