Bu işler kadınların takı merakı gibi , orta halice tek taş beş taşa bayılırlar 6-7 alırsın 2 ye anca satarsın tek taşı beş taşı ,
Ama altın blezik öylemi 22 ayar 23,5 gram blezigi 10,5 alırsın yan kuyumcuya gidersin 10,4 geri alırlar ,anında ... Sıfır alıyor isen de özel yaptıryor isende 12,5 ile 13,5 alırısın işçiligine göre hemen satmak istesen 10,4 satarsın..Tek taş beş taş böylemi satması dert alması dert...
JApon dediğin altın bleziktir her yerde para eder deger kaybın olmaz , Çİn dediğin tek taş gibi deger kaybın çok olur başına iş alırsın.
HEm yatırım hem takı olmaz çinden sadece görsel olur onun için çok para vermek dogru değil, yoksa NT650 ler falan gayet güzel makineler , NC ler den falan çok iyi ama işin birde geri satış kısmı var , ...Şu olsa iki üç maşımız ile alabiliyor olsak şans verelim de 40 bin 19 asgari ücret ve 250 lilik çin malı :silent: tabi ülkenin geldigi halide gösteriyor o da ayrı konu ... İnsanlar oy verirken artık umarım takım tutar gibi tutmaz da elini vicdanına koyarda ona göre oy verir .. 250 lik çin malı 19 ay 1,5 sene bir kişi yemeden içmeden alabiliyor oldugunu görür...
Ez cümle ölü dogmuş bana göre , yaşam sansı pek yok , bu saatden sonra bu tip malların hiç yok , piyasa TR için iki şekilde olacaktır , CG ,CUB tarzı ucuz çinliler ve JAPONLar şeklinde.