CFMOTO 250 SR modeli satışa sunuldu? İşte fiyatı...

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
web sitesinde detaylı bilgi yok, kaydırmalı debriyaj varsa bir adım öne çıkar, düzgün servis ve satış sonrası hizmet verirlerse bütçesi gsxr 250 ve R25’i aşan kullanıcılardan kayma olabilir, 250nk’nın göstergesini çok beğenmiştim, umarım marka olarak pazarda kalıcı olurlar.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
haklısın, opsiyonel olabilir.

Cinlilerin alicengiz oyunu yav. Eger olur da pembe kar yagar da brembo kaliperli olan bir versiyon satisa konursa standardin en az 1,5 kati fiyat hesap edin. 60-70den asagi alamazsiniz o motoru.

Zaten 250lik tek disk bir motora brembo takmak sadece yarim akillinin isi olur. Freni iyilestirmis olmazsin yani oyle yapinca sadece gereksiz bir ultra masraf yapmis olursun. O is biraz mondiale 2000 euroluk karbon jant takmak gibi.

Brembo kaliper ani ve yuksek hizlanmalara karsi durma performansini ve fren hissiyatini artirmak icin takiliyor. bu bisiklet hizindan hallice bir seye degil.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
beygir gücü honda cb 250'den bile düşük.
250'lik piyasasında çıkarıp masaya vurmuş olan o malum motosikletle karşılaştıran arkadaşlar vardı bi ara. noldu onlara :mrgreen:
şu motora 40 bin verecek insanları gerçekten merakla bekliyorum. taş çatlasın ederi 30 bin benim gözümde.
ikinci el satışı, parça ve servis durumlarından hiiiç bahsetmiyorum bile.
gidin cb250 alın 5-6 lira var aralarında. race olsa nolur naked olsa nolur 250'likte.

kW ile hp karıştı galiba? Bu motosiklet 27,5 hp...
 
Katılım
10 Eki 2020
Mesajlar
23
35bin iken motordan daha hızlı gelen zam ile 39bin oldu. 30bin bütçem varken bu zam benim için hiç hoş olmadı.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Şekil şemal güzel amma R25i geçemiyorsa bizim ülkemizde bu fiyatla tutmaz
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
kW ile hp karıştı galiba? Bu motosiklet 27,5 hp...

ben cb250'yi 28.5 sanıyordum.
hoş yine 40 bin çine vermektense 46 bin japona vermek mantıklı oluyor.


bu arada biraz önce gördüğüm, bu yorumunuzun altında yazan ama kaldırdığınız "motosiklet.net yönetimi" ne ola ki...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
haklısın, opsiyonel olabilir.

Bir zamanlar fuarda tanıtım yapılırken cf 250nk model hidrolik debrajlı idi ama bizim ülkemize gelen telli versiyon oldu, yabancı ülkelerde 300sr diye geliyor ve o özellikler vardır ama bizim vergilerden 250cc olarak geliyor ve üzerinde doğal olarak kısmalar olur ve olacaktır normal bir durum.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.
 
Katılım
24 May 2020
Mesajlar
95
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.

Gayet gerekli ve işe yarar bir şey. 150cc de olsa o kompresyonu hissediyorsunuz. Ayrıca vites geçişlerinde de farkediyor.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.

Yukarida yazdigim gibi brembo ultra abarti ve gereksiz olmakla birlikte kaydirmali debriyaj icin cc ve model sinirlamasi olmaz, harika bir seydir o. En son duke390da denemistim. Tum motosikletler icin elzem sayarim kaydirmali debriyaji. Kaydirmali debriyaji bir performans ozelligi olmaktan cok yol sartlarinda guvenlik elemanlarindan biri olarak sayabiliriz. 4ten ikiye attiginizda sanzimanin ve arka tekerin kitlenmedigini hissetmek, hala stabil bir suruste olmak istersiniz.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
250 lik motorda kaydırmali debriyaj çok gerekli birşeymi.Bana kompresyonu daha güçlü motorlarda daha işe yarar birşey gibi geliyor.Maliyeti çoksa üreticiye fiyatı arttırıyor gereksiz.

benim çok hoşuma gitmişti kaydırmalı debriyaj ilk motorumda korka korka vites düşüyordum 150 lik motorlarda bile olmalı bence artık virajda yatır motoru vites düş banamısın demiyor,gerçi mt07 ye nasıl koymamışlar onada aklım ermiyor
 
Katılım
6 Ağu 2014
Mesajlar
348
Yahu 250mct bile 19.5hp idi yanılmıyorsam.
2002 model cbf 250 22hp idi
2021 de, bunca 250lik malina 25hp den başlıyorken akıl kârı mı bu güç ve fiyat oranı?
Bunları, sırf vitrin dolu görünsün diye boş telefon kutularını ve maketleri dizen esnafa benzetiyorum.
Ürün yok, fiyat oynak, servis belirsiz, yedek parça muamma...

Yapın yerli motosikleti artık. Yahu olmadı, şaseyi kendin üret, motor bloğu için eski japon modelleri için anlaş. Ne bileyim bir gs 500, bir klr 650, bir twister, yamaha ybr 250.. Olmadı kanuni tiger'ın 250 bloğu suzuki menşei ( 19.5 hp çift silindir ) vallahi bunlardan çook ucuza ve daha çok satar.
Lastik teknolojisi bile en az motor teknolojisi kadar zor iken yapmışız, bunları mı yapamıcaz.
Ah be!!!...

motor 20.5 kw, 27 beygir yalnız.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,004
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
ben cb250'yi 28.5 sanıyordum.
hoş yine 40 bin çine vermektense 46 bin japona vermek mantıklı oluyor.


bu arada biraz önce gördüğüm, bu yorumunuzun altında yazan ama kaldırdığınız "motosiklet.net yönetimi" ne ola ki...

Size özel mesaj gitmiş konuya abone olduğunuz ve sizi alıntıladığım için; benim site yönetimi ile bir alakam yok. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------

Yukarida yazdigim gibi brembo ultra abarti ve gereksiz olmakla birlikte kaydirmali debriyaj icin cc ve model sinirlamasi olmaz, harika bir seydir o. En son duke390da denemistim. Tum motosikletler icin elzem sayarim kaydirmali debriyaji. Kaydirmali debriyaji bir performans ozelligi olmaktan cok yol sartlarinda guvenlik elemanlarindan biri olarak sayabiliriz. 4ten ikiye attiginizda sanzimanin ve arka tekerin kitlenmedigini hissetmek, hala stabil bir suruste olmak istersiniz.

45.000km'dir (%90'ı şehir içi) kaydırmalı debriyajı ve çekiş kontrolü olmayan vitesli motosiklet kullanıyorum, daha vites küçülttüğümde arka tekerin kilitlendiği tek bir durum yaşamadım. Rev matching falan da yapmam hiç. Milletin arka tekeri nasıl kilitlediği benim için bir muamma. :)
 
Katılım
20 Mar 2017
Mesajlar
1,365
Bu işler kadınların takı merakı gibi , orta halice tek taş beş taşa bayılırlar 6-7 alırsın 2 ye anca satarsın tek taşı beş taşı ,
Ama altın blezik öylemi 22 ayar 23,5 gram blezigi 10,5 alırsın yan kuyumcuya gidersin 10,4 geri alırlar ,anında ... Sıfır alıyor isen de özel yaptıryor isende 12,5 ile 13,5 alırısın işçiligine göre hemen satmak istesen 10,4 satarsın..Tek taş beş taş böylemi satması dert alması dert...

JApon dediğin altın bleziktir her yerde para eder deger kaybın olmaz , Çİn dediğin tek taş gibi deger kaybın çok olur başına iş alırsın.

HEm yatırım hem takı olmaz çinden sadece görsel olur onun için çok para vermek dogru değil, yoksa NT650 ler falan gayet güzel makineler , NC ler den falan çok iyi ama işin birde geri satış kısmı var , ...Şu olsa iki üç maşımız ile alabiliyor olsak şans verelim de 40 bin 19 asgari ücret ve 250 lilik çin malı :silent: tabi ülkenin geldigi halide gösteriyor o da ayrı konu ... İnsanlar oy verirken artık umarım takım tutar gibi tutmaz da elini vicdanına koyarda ona göre oy verir .. 250 lik çin malı 19 ay 1,5 sene bir kişi yemeden içmeden alabiliyor oldugunu görür...

Ez cümle ölü dogmuş bana göre , yaşam sansı pek yok , bu saatden sonra bu tip malların hiç yok , piyasa TR için iki şekilde olacaktır , CG ,CUB tarzı ucuz çinliler ve JAPONLar şeklinde.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
Size özel mesaj gitmiş konuya abone olduğunuz ve sizi alıntıladığım için; benim site yönetimi ile bir alakam yok. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:56 ----------



45.000km'dir (%90'ı şehir içi) kaydırmalı debriyajı ve çekiş kontrolü olmayan vitesli motosiklet kullanıyorum, daha vites küçülttüğümde arka tekerin kilitlendiği tek bir durum yaşamadım. Rev matching falan da yapmam hiç. Milletin arka tekeri nasıl kilitlediği benim için bir muamma. :)

Zaten bu tarz şeyler 1 kere lazım oluyor,sende yoksa hayatının geri kalanı pişmanlık oluyor.ABS gibi sürekli abs mi kullanıyoruz tabiyki hayır ayda yılda bir kez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst