KTM KTM Superduke 1290 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
160-170 km'den sonra vibrasyondan ötürü aynalardaki görüntüyü pek sağlıklı okuyamıyorum şimdilik tek sorunum bu
5600-5800 devir civarında titreşim sıfır. Uzun yolda o araya denk getirince rahat oluyor. Vitesler uzun olduğu için mümkün.

Şahsen yaptığım değişiklikler:

1. Tail Tidy: malum orijinal kuyruk çok çirkin. Ama islakta kullanmayı düşünüyorsan tavsiye etmem. Yoshimura kullandım, memnunum.

2. KTM küçük arka çantayı şiddetle tavsiye ederim. Yer kaplamıyor, güzel gözüküyor, ama içindeki körük sayesinde kask alıyor içine. Hiç çaktırmıyor uzaktan. Onunla market alışverişine gidiyorum
Millet "Yahu bu herif elindeki iki torbayi nereye sığdıracak" derken hoooop :)

3. Depo üzeri, anahtar çevresindeki gri-siyah plastik parçasını karbon fiber kapladım, şeklinden dolayı zamanla açıldı, ben de hakiki karbon fiber parçayla değiştirdim. Gözümün önünde olduğu için sürekli bakıyorsun.

4. Sol fren manetinin ucu kırılınca her ikisini de powerparts katlanabilir manetle değiştirdim. Turuncu-siyah çok güzel görünüyor ama aşırı tuzlu.

5. Malum gösterge, hızı tam olarak %10 yüksek gösteriyor. Düzeltmek için ön arka ABS halkalarini değiştirebilirsin. Ebay'de satiyorlar. Aldım ama takmadım daha...

6. Arka lamba, takıldığı yerden kırılmamışsa kırılacaktır. En kısa zamanda açıp, söküp, bağlandığı yere hareketi azaltmak için ince bir lastik, sünger vs. yapıştırıp tak, ki kırılmasın. İnternette bilgi mevcut.

7. Ön dişliyi 17'den 16'ya düştüm, orijinal KTM parçayı kullanarak. Malum, 6. vitesi kullanmak çok mümkün değil öteki türlü. Şehir içi dik bir yokuşa yavaşça dönerken de 1. vites uzun kalıyor bayağı. Pratiklik için yaygın bir mod.

İyi sürüşler!

Kullanması zannedildiğinden çok daha kolay ve rahat değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
Evet bana da kolay geldi, geri bildirimleri iyi olmasından kaynakladığını düşünüyorum...
arka lambada 2016 modellerde bağlantı civatasına çift tarafından lastik conta kullanmışlar önceki modellerde de böylemi bilmiyorum ?
yolcu selesi baskı yaptığı kesin izi bile çıkmış
IMG143227.jpg

modlar olarak ise;
ktm'nin orjinal crash cage alacaktım fakat hem fiyat hemde plastik boya olmasından dolayı ve turuncu renk kodları uymadığı için sw-motech crash cage siyah siparişini verdim, ayrıca eloksal boya kullanılmış
evotech'ten radyatör koruması ,engine guard ve headlight guard sipariş verdim
bu gömrük vergisiydi, zırt vergisiydi kuruydu canımı almaz ise performans olarakta birşeyler ekleyeceğim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arka lambada 2016 modellerde bağlantı civatasına çift tarafından lastik conta kullanmışlar önceki modellerde de böylemi bilmiyorum ?
Öyle. Dayanıklılık için biraz harekete izin vermesi güzel. Sorun, lastik conta aşırı oynamaya izin veriyor. Çözüm, araya ince materyal sıkıştırıp oynamayı bir nebze azaltmak. Uluslararası forumlarda "broken tail light" aratınca çıkıyor. Bulamazsanız yazın.
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
Öyle. Dayanıklılık için biraz harekete izin vermesi güzel. Sorun, lastik conta aşırı oynamaya izin veriyor. Çözüm, araya ince materyal sıkıştırıp oynamayı bir nebze azaltmak. Uluslararası forumlarda "broken tail light" aratınca çıkıyor. Bulamazsanız yazın.

evet denk gelmiştim
araya shock emici bir sünger tipi ile izolasyon yapacam gibi duruyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tavsiye ederim. Ben kırıldıktan sonra haberdar oldum. Ama yan krenaj düşmesini engellemiş. Ben de sağına soluna içten destek ekledim ve o şekilde kullanıyorum.
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
hafta için gelen parçalarımı bugün taktım
IMG-125858.jpg

IMG-125851.jpg

IMG-125908.jpg

IMG-140756.jpg

Headlight guard hariç hepsinden şimdilik memnunum garip bi hissiyatla pek randumanlı olmayacağını düşünüyorum, en azından biraz seksilik kattı bence
Gel gelelim arka stop lambasına
pilastik contaların harekete izin vermesi ana sebep değil.
ktm de parçanın fizibilitesini neredeyse hiç yapmamışlar
IMG-130212.jpg

en azından bağlantı dliklerine metal insert koyaydınız
housing'in bağlantı delikleri yalama olmuş ,delikten gelen çatlama lensle kaynak noktasına kadar çatlatmış,nasıl bir enjeksyon şirketi ile çalışmışlarsa
housing ABS malzemeden fakat ne rib eklemişler nede feder dümdüz forma sahip ,dolayısıyla esenemeye karşı mukavemeti yeterli değil.
yapıştırma kaynak kulanmışlar fakat delikten gelen çatlak lens ile housing arasındaki kaynağını açmış
IMG-130302.jpg

bu parça nasıl sızdırmazlıktan ve yorulma testinden geçti aklım almıyor
şimdilik japon yapıştırıcısı ile delikleri ve çatlakları doldurum
ktm'nin kullandığı vidaları bır tık büyüterek M5 akıllı vida ile değişip araları çift taraflı saydam silikon bantla dolgu yaptım
2016 model ama 2019 kasım trafiğe çıkışlı yani 3bin km sonra bunların olması çok garip
hindistanlıların fikrilerimi bunlar
gerçekten şaşkınım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir Japonda olmayacak işler... :)
 
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
geçenlerde servise gittim,spormotoya (kadıköy'e)
ustaları Sabri usta gayet iyi niyetli, motorun ve kullanıcının isteklerini harmanlıyıp yerine getirmek isteyen birisi,servis olarakta gayet cana yakınlar açıkcası
stop lambasını garantiye işlediler 1 ay'a bana ulaştıracaklarını söylediler .
bakalım ktm herhangi bir upgrade yapmışlarmı stop lambasına ,göreceğiz.
Mod. olarak rottweiler stage 3,sas,cannister iptali için sipraişlerimi yaptım. hayvan biraz rahat nefes alsın.
servise gittiğimde akro. map.'te yüklettim.
akro full system baya tuzlu, gümrüğü ,vergileride cabası ama bir yol bulacaz artık.
tahminen arrow de-cat.entegre edip oem egzosun susturucusunu çıkartacağım .
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün yağını filtresini değiştirdim tekrar... Yağı alalı iki ay olmuştu halbuki. Üşendiydim. Gözümde büyümüş... Kolay iş. Vakit almıyor çok.

Japon motosiklet geleneği olan "tıpada alüminyum pul" olayı yok. Bildiğin plastik O-Ring var tüm tıpalarda...

Kitapçıkta önerilen Motorex 10w50 yağı, ve orijinal KTM filtreyi kullandım, her zamanki gibi...

Bu sefer çıkan yağı Blackstone laboratuvarına yollayıp analiz ettirme planım var... Bakalım ne çıkacak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

Dün yağ değiştirirken çok dikkatimi çekmediydi ama motosikletin önünde fazla eğilmişim anlaşılan... Kasıklarım deli gibi ağrıyor şu an.

Velhasıl motosikletin önünde eğilirken, çömelirken dikkat. Mümkünse yere temiz bir şey serip rahatça oturmak en iyisi.

Yaşlanıyorum anlaşılan...

Ağrıyla evde pineklemek yerine dağlara sürüp 400 km motosiklet kullandım ama ben de... :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
.............................................
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ara 2013
Mesajlar
719
yağ sonucu ne oldu merak ettim açıkcası ?
bu arada arka stop geldi bağlantı deliklerini uzatmışlar ,uzun vadede ne kadar randumanlı olur bilmiyorum.
enjeksyon kalıbındaki deliklerin derinliği artırılmış yani,lens ile housing arasında ki kaynak hala kötü duruyor
225300.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Malesef yollamadım daha. Bu hafta içi inşallah...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sdr.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst