Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Kas 2015
- Mesajlar
- 11,464
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motoru yaklaşık iki ay oldu edineli. Geçen haftasonu ilk yağını değiştirdim. O zamana kadar 6500 devri geçmemek gerekiyordu. Artık öyle bir limit kalmadı. Sanırım gaz 10500 devirde kesiliyor. Geçenlerde ilk kez gazı nispeten rahatça açma fırsatı oldu. Ancak çok da mümkün değil, çünkü hız cok çabuk artıyor.
Dergilerde yazan dışında ne ekleyebilirim:
1. Ben motorsikleti ilk başta rahat olduğu için aldım. Özellikle biraz uzun boyluysaniz, oturunca direk rahat ediyorsunuz. Elciklere uzanmak gerekmiyor, hemen elin altında. Sele çok rahat.
2. Motorsiklet düşük devirde bir Cruiser gibi rahat. Birçok 4 silindir 600cc ve altı spor yahut naked gibi düzensiz bir rolanti, güç elde etmek için gaz verme zorunluluğu yok. 5000 devri geçmeden patır patır şehir içinde gezmek mümkün. Süper rahat, hafif, ve uysal.
3. Belki de önceki iki motorsikletim az çok güçlü olduğu için olsa gerek, aşırı bir güç gözlemim olmadı 8000 devir altında. Ki zaten yüz beygirden yukarısı günlük kullanımda ne işe yarar çok bir fikrim yok. Acil ivmelenmek için motor devrini şehir içinde 5000, otoyolda 6000 üzeri tutmak gerekiyor. Yoksa motor zorlanıyor. Tork yüksek olduğu için düşük devirden de hizlaniyor tabi, ama zorlamaya gerek yok...
4. Titreşim var, ama rahatsız edici değil. Bana kalsa 4 silindir daha iyi. Belki de alışık olduğum içindir. V2'nin güzel tarafı motorun ince olması. Bir de sesi de daha güzel.
5. Yağ filtre değişimi sorunsuz geçti. Kendim yaptım. İnternette bir sürü problem yazılmış, ama şimdilik rastlamadım daha. Antifriz de iyi durumda. Şimdilik sorun yok gibi.
6. Aldığımdan beri ön frenden ses geliyor düşük hızda. Başkalarının da başına gelmiş. Gidip göstermem lazım. "recall" varmış galiba zaten bu konuda. Hallederler muhtemelen. Titreme, yahut fren tutmada sorun yok.
7. Vitesler çok yüksek. 6'yi kullanmak güç. 140'la giderken 4000 devirden az dönüyor. O yüzden ön 17 dişli sprocket'i 16 dişliyle değiştirdim. Hâlâ yüksek vites, ama şimdi çok daha iyi, özellikle şehir içi kullanımda.
Önceki motorsikletlerim hep Honda olduğu için çok rahat ve sorunsuz geçti. Bu ilk Avrupa malı motorsikletim. Sorun çıkarma konusunda nispeten endişeliyim. Bu konuda da buraya gerektiğinde eklemelerde bulunacağım.
Sanırım forumda başka kullanıcı yok. Ancak eminim bir gün olacaktır. Şimdilik bilgileri birikimi olmuş olur.
Dergilerde yazan dışında ne ekleyebilirim:
1. Ben motorsikleti ilk başta rahat olduğu için aldım. Özellikle biraz uzun boyluysaniz, oturunca direk rahat ediyorsunuz. Elciklere uzanmak gerekmiyor, hemen elin altında. Sele çok rahat.
2. Motorsiklet düşük devirde bir Cruiser gibi rahat. Birçok 4 silindir 600cc ve altı spor yahut naked gibi düzensiz bir rolanti, güç elde etmek için gaz verme zorunluluğu yok. 5000 devri geçmeden patır patır şehir içinde gezmek mümkün. Süper rahat, hafif, ve uysal.
3. Belki de önceki iki motorsikletim az çok güçlü olduğu için olsa gerek, aşırı bir güç gözlemim olmadı 8000 devir altında. Ki zaten yüz beygirden yukarısı günlük kullanımda ne işe yarar çok bir fikrim yok. Acil ivmelenmek için motor devrini şehir içinde 5000, otoyolda 6000 üzeri tutmak gerekiyor. Yoksa motor zorlanıyor. Tork yüksek olduğu için düşük devirden de hizlaniyor tabi, ama zorlamaya gerek yok...
4. Titreşim var, ama rahatsız edici değil. Bana kalsa 4 silindir daha iyi. Belki de alışık olduğum içindir. V2'nin güzel tarafı motorun ince olması. Bir de sesi de daha güzel.
5. Yağ filtre değişimi sorunsuz geçti. Kendim yaptım. İnternette bir sürü problem yazılmış, ama şimdilik rastlamadım daha. Antifriz de iyi durumda. Şimdilik sorun yok gibi.
6. Aldığımdan beri ön frenden ses geliyor düşük hızda. Başkalarının da başına gelmiş. Gidip göstermem lazım. "recall" varmış galiba zaten bu konuda. Hallederler muhtemelen. Titreme, yahut fren tutmada sorun yok.
7. Vitesler çok yüksek. 6'yi kullanmak güç. 140'la giderken 4000 devirden az dönüyor. O yüzden ön 17 dişli sprocket'i 16 dişliyle değiştirdim. Hâlâ yüksek vites, ama şimdi çok daha iyi, özellikle şehir içi kullanımda.
Önceki motorsikletlerim hep Honda olduğu için çok rahat ve sorunsuz geçti. Bu ilk Avrupa malı motorsikletim. Sorun çıkarma konusunda nispeten endişeliyim. Bu konuda da buraya gerektiğinde eklemelerde bulunacağım.
Sanırım forumda başka kullanıcı yok. Ancak eminim bir gün olacaktır. Şimdilik bilgileri birikimi olmuş olur.