Yüksek egzozla gezen tayfalardan bıktım yaw

Katılım
24 Ağu 2020
Mesajlar
65
Yaw sabahın 6 sı adam bir bagtiriyor ödüm patladı tamam bizimde hoşumuza gidiyor ama bukadarda değil yaw :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
sabahın 6sı aksamın 6sı fark etmez.

İnsanları rahatsız edecek düzeyde kasıtlı yapan arkadaşlara o egzosu montelemek gerekiyor.
 
Katılım
2 Tem 2019
Mesajlar
219
Trafik için yasal slip on egzozlar var. Keşke bol olsa da insanlar kullansa. Millet pist egzozu alıp katalizörü iptal ettiriyor full sistem egzozla geziyor. Sonra susturucusunu çıkarsan ne olur çıkarmasan ne olur. Bir de şu arabaların egzozlarını motosikletler kadar regüle etseler daha iyi olur çünkü motosikletten çok araba var bu şekilde apaçilik yapan.
 
Katılım
24 Ağu 2020
Mesajlar
65
Trafik için yasal slip on egzozlar var. Keşke bol olsa da insanlar kullansa. Millet pist egzozu alıp katalizörü iptal ettiriyor full sistem egzozla geziyor. Sonra susturucusunu çıkarsan ne olur çıkarmasan ne olur. Bir de şu arabaların egzozlarını motosikletler kadar regüle etseler daha iyi olur çünkü motosikletten çok araba var bu şekilde apaçilik yapan.

Doğrudur abi :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
İş dönüp dolaşıyor pipi boyutuna geliyor. Düdükse sabahın körü egzozu bağırtıyor, kavalsa ilaveten ses çıkarmaya ihtiyaç duymuyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Sanırım, bu tipler milletin sabahın köründe duydukları sesle kendilerine imrendiğini sanıyor. Harley'i olan biri vardı, en geç 22.00'de eve götürürdü motoru. Daha geç giderse milleti rahatsız etmekten çekinirdi.
 
Katılım
23 Kas 2013
Mesajlar
61
Çocuğu uyutmak için kıçını yırtıyorsun, bir tane abartı egzoz-dandik motor kombolu geri zekalı geçiyor ve tüm geceni mahvediyor
 
Katılım
26 Ocak 2015
Mesajlar
37
Polisler artık bu egzoz olayına çok dikkat ediyor. Çoğu kez çevirmeden geçerken gözlerinin egzoza gittiğini gördüm. Eğer orjinal olmasaydı çoktan motoru bağlamışlardı. Orjinal olduğu için durdurmuyorlar bile. Bir yandan seviniyorum bu olaya apaçiler eksiliyor diye, diğer yandan üzülüyorum çünkü yalnızca slip-on egzoz alsam bile yasal olmasına rağmen muhtemelen bağlayacaklar orjinal değil diye. Sırf bu apaçilerin bıraktığı izlenim yüzünden :(
 
Katılım
22 Ağu 2020
Mesajlar
102
Şikayet eden arkadaşım peki bu konuda ne yaptın.

O mahallede o yol üzerinde mutlaka kamera vardır. Gidip rica ettin mi o saatteki görüntüleri.
veya herhangi bir girişimde bulundun mu.

Sen bir şey yapma, ben bir şey yapmayayım. Elimizi taşın altına koymazsak nasıl olacak bu işler.

Böyle şeyler sadece polisin bekçinin görevi değil hepimizin görevi bunu unutmayın.
Sessiz kalıp ben "Naapacam yaa" dediğimiz için böyle olaylar başımıza gelmiyor mu?
 
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
2,323
3-4 silindirli motorlar neyse de 1-2 silindirli motorlara egzoz takanlar gerçekten annelerinin kulaklarını çınlattırıyorlar. demir boncuk atan havalı tüfek alıp atış talimi yapasım var yemin ederim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3-4 silindirli motorlar neyse de 1-2 silindirli motorlara egzoz takanlar gerçekten annelerinin kulaklarını çınlattırıyorlar. demir boncuk atan havalı tüfek alıp atış talimi yapasım var yemin ederim.
Silindir sayısının bununla alakası yok bence. İnsanların büyük çoğunluğunun ilgi alanına girmiyor bu. Ama uyuyan çocuk, uyutan ebeveyn, zor uyuyan yaşlı gırla...

Her ikisi de büyük öküzlük bence. Birinin boynundaki zil bakırdan, diğerininki gümüşten, ama her ikisi de milletin kulağına tecavüz etmekte.
 
Katılım
2 Eyl 2016
Mesajlar
232
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

Arkadaş haklı. Kendi bencil zevki için milletin kulağına tecavüz etmek, tabii ki bir çocuğun kontrol altına alınmayan zırlamasıyla aynıdır. Sistemin yürümesi için anlayış gösterip, çocuğun burnunu ağzını tıkayıp bayıltın bi zahmet. Ayıp denen bişey var...
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.


bencede, hatta cocukların ses tellerini kesmek de gerekir.

Nasıl bir bakış açısıdır bu yav, sen kucukken naptın zırlamadın mı aglamadın mı bagırmadın mı?

Bu nedenle motor ile konunun hiç alakası yok.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Bebek uyutanların bebeklerini ev dışında uyutma şansları yok. Oysa egzoz sesine bayılıyorum diyen, dağın başına gidip egzozunu öksürene kadar bağırtabilir. Ama dert, egzoz sesi değil de o egzoz sesini herkese duyurmak gibi geliyor.
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
550
Motosikleti
QJ SRT800s
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

ben sokağımdan geçen soba borusu takmış, ses yaparak kendini farklı hisseden kulak tecavüzcülerini araba-motor ayırt etmeden şikayet ediyorum. Plakasını okuyabildiklerimi özellikle plaka, renk, model vererek şikayet ediyorumki daha çabuk yakalayıp ceza yazabilsinler.

Sende parkta, gezdiğin yerde falan ağlayıp zırlayan çocuk gördüğünde polise şikayette bulun rahatsız oluyorum diye:rendeer:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

2 yaşında bebek ile aynı statüye koyuyorsan kendini, sözün bittiği yer haklısın.O çocuk ağladığında susturmak zor ama senin motoru susturmak daha kolay.İNŞALLAH eşin üçüz doğurur sonra gelip aynı şikayeti sen yaparsın.Sonra belki anlarsın nasıl uyuduğunu.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2 yaşında bebek ile aynı statüye koyuyorsan kendini, sözün bittiği yer haklısın.O çocuk ağladığında susturmak zor ama senin motoru susturmak daha kolay.İNŞALLAH eşin üçüz doğurur sonra gelip aynı şikayeti sen yaparsın.Sonra belki anlarsın nasıl uyuduğunu.
Nasip olur da ilk doğan çocuğuyla on saat uçak yolculuğu yapmak zorunda kalır da bu yazdığı aklına gelirse "ne @#&$ adammışım zamanında" diye hayiflanacaktır kendi kendine muhtemelen. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst