Yüksek egzozla gezen tayfalardan bıktım yaw

Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
350
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

Egzozu takmak kimin işi: bizim, sorumluluk kimin, bizim çünkü biz yetişkiniz; doğru karar yetimiz olduğu kabul edildiği için eylemlerimizden sorumluyuz.

Çocuk ise eylemlerinden sorumlu değil dahası laftan anlayan bir yaşta da değil. Üstelik çocuk park gibi özel bir alanda da sustalı maymun gibi davransın talebi hayatın olağan akışına uygun değil :)

Birbirine anlayış kanunen yasak eylemlerde nasıl olacakmış? "Yürüsün" dediğiniz sistemde yasak olan eylemde nasıl kasıt olmaz? Bir gece ansızın gelip motosiklete mi yapışmış o açık egzoz? Kaldı ki yasak gerektiren ihlallerde kasıt aranmaz; kırmızı ışıkta geçerseniz kasıta bakılmaz; suçtur, cezası vardır.

Dostum kısacası, ne sistem ne de hayat sizin anladığınız gibi değil. Şehirde yaşıyorsak kurallara uymak zorundayız (şehir=kuralların olduğu yer, polis dediğimizde aslında police officer, yani şehir görevlisi, kuralların uygulanmasını sağlayan görevli).
*

İlave: Sistem kelimesinin Türkçe karşılığı nedir (tanımı değil, dilimizdeki tek kelimelik karşılığı) bir bakarsak faydası olur diye düşünüyorum.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

Katılmadan edemeyeceğim. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmış.

Egzoz takanları destekliyorum. Durumu desteklememek için arabaya ve motosiklete yapılan muamelenin eşit olması gerekiyor.
2005 Civic ve varex kombosuyla gezen kertenkeleler hiç ceza almıyor. En azından motosikletlerin sesi güzel. Tam gazda Civic gibi osuruk sesi çıkarmıyorlar.
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Patlak egzostlu pideci scooteri görünce çok kuvvetli kafasına vurasım geliyor...

R25 mt 25 mt 07...Hiç olmamış onlara açık egzost...Kuru gürültü ve küfür bela almaktan başka hiçbir faydası yok...
 
Katılım
7 Eyl 2020
Mesajlar
3
Ben millet rahatsız olmasın diye fazla gaz bile açmamaya çalışıyorum. Bunlar en abartı egzozları takıp fır fır geziyorlar.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dedim ya, egzoz sesini dinlemek isteyen çıkar şehir dışına, istediği gibi bağırtır. Ama bunların derdi farklı.
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.

Herkeşler gibi sende zamanında üzeri kirli burnundan sümük akan, sadece ön iki dişi çıkmış zarıl zarıl çığıran bir ufaklıktın (çok şirinmişsin yiğen :) ) eee seni ozaman dinledi komşun, şimdi biraz da sen dinle insanın yaradılışı bu. Şu egzozu bağırta bağırta gezen tiplere de, sürdüğü motorlara da ayar oluyorum. 2.el bir Obüs bulsam (bu bir şaka böyle birşey mümkün değil😁) sabah sabah ateşlesem, bütün ilçeyi ayağa kaldırsam, açıklamasınıda ne olmuşki ben sizin veletlerin sesini çekiyorum, sizde bana tahammül edin ben hem seviyorum bu sesi on nomerooo demek ne kadar saçmaysa bu egzozcularda okadar saçma.
 
Katılım
7 Ocak 2019
Mesajlar
326
Ağlayan bebek , bağıran çocuk ,abartı egzoz.İlki hilkattan ki o sese hasret çok insan var,ikinci sorumsuz anne baba yada rahatsızlıkları olan çocuk ama nihayetinde çocuk, üçüncü s*k kafalılıktan. Bu üçünüde aynı saikle bağlamaksa tıbbın çaresizliği.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst