- Katılım
- 24 Ağu 2020
- Mesajlar
- 65
- Konu Yazar
- #1
Yaw sabahın 6 sı adam bir bagtiriyor ödüm patladı tamam bizimde hoşumuza gidiyor ama bukadarda değil yaw 
sabahın 6sı aksamın 6sı fark etmez.
İnsanları rahatsız edecek düzeyde kasıtlı yapan arkadaşlara o egzosu montelemek gerekiyor.
Trafik için yasal slip on egzozlar var. Keşke bol olsa da insanlar kullansa. Millet pist egzozu alıp katalizörü iptal ettiriyor full sistem egzozla geziyor. Sonra susturucusunu çıkarsan ne olur çıkarmasan ne olur. Bir de şu arabaların egzozlarını motosikletler kadar regüle etseler daha iyi olur çünkü motosikletten çok araba var bu şekilde apaçilik yapan.
Yaw sabahın 6 sı adam bir bagtiriyor ödüm patladı tamam bizimde hoşumuza gidiyor ama bukadarda değil yaw![]()
Silindir sayısının bununla alakası yok bence. İnsanların büyük çoğunluğunun ilgi alanına girmiyor bu. Ama uyuyan çocuk, uyutan ebeveyn, zor uyuyan yaşlı gırla...3-4 silindirli motorlar neyse de 1-2 silindirli motorlara egzoz takanlar gerçekten annelerinin kulaklarını çınlattırıyorlar. demir boncuk atan havalı tüfek alıp atış talimi yapasım var yemin ederim.
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.
Motorumda sesli egzoz takılı degil ama bu egzoz için çocuk uyutuyoruz falan diyenler biz de sizin çocuğunuzun zırlamasından rahatsız oluyoruz oturduğumuz yerde gezdiğimiz bi parkta ama yapacak bisey yok eşek kadar olana kadar istediğini yapmadiginiz için kendini yırtarcasına çığlıklarını duyarken sinir krizine girip çıldıracak hale geliyoruz.O yüzden kasıtlı olmadıkça herkes birbirine biraz anlayis göstermeli ki sistem yürüsün.
Nasip olur da ilk doğan çocuğuyla on saat uçak yolculuğu yapmak zorunda kalır da bu yazdığı aklına gelirse "ne @#&$ adammışım zamanında" diye hayiflanacaktır kendi kendine muhtemelen.2 yaşında bebek ile aynı statüye koyuyorsan kendini, sözün bittiği yer haklısın.O çocuk ağladığında susturmak zor ama senin motoru susturmak daha kolay.İNŞALLAH eşin üçüz doğurur sonra gelip aynı şikayeti sen yaparsın.Sonra belki anlarsın nasıl uyuduğunu.