CF Moto CF Moto 250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Arkadaşlar bende bir yılın sonunda motora koruma takozu taktım. 100tl ye mt25 takozu aldım. Civataciya gittim 3 TL ye uygun cıvata aldım. 25 TL ye de cıvata sabitleyici ile montajı kendim yaptım. 128 TL ye bu işi hallettim. [url]https://i.hizliresim.com/eFgRFe.jpg[/url]

Güzel durmuş elinize sağlık. Takozu internet üzerinden mi aldınız ? Buna benzer bir takoz buldum ama ara parçası farklı gibi geldi o yüzden emin olamadım.

Bulduğum takoz: https://urun.n11.com/koruma-demiri/yamaha-yzf-r25-2019-koruma-takozu-100-uyumlu-P386000496

Mt25 için satılanlarda o ara parçayı göremedim nedense.
 
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Bu yeni kasa R25 takozu. Ben eski kasa mt25 e uyanı aldım. Aynı Gogo marka.
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Teşekkürler. Ben de farkettim de mt25 için arattığımda hep ara parçasız sadece vidalı modeller çıkıyor. İnternette aldıysanız linki paylaşabilir misiniz ?
 
Katılım
28 Mar 2020
Mesajlar
85
Katılım
18 Mar 2020
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar

motora yamaha mt25 koruma takozu aldım

bu vidaları kaç numaralı alyanla çıkarabilirim, ona göre sipariş vereceğim

YFwgA7.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Adam videoda Cf motonun yetkili servisiyim diyor :) Yani videoda motoru kötülemesini beklemek ?
Çok sorun yaşatan motor değildir diyor... Ucu açık konuşuyor yani :)


Bu adamın videolarını izlersen dürüst bir insan olduğunu anlarsın. Ben cf yi almadan önce bu adama sordum mt25 al dedi cf 250 daha yeni kapalı kutu dedi ordan hesabını yap.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu adamın videolarını izlersen dürüst bir insan olduğunu anlarsın. Ben cf yi almadan önce bu adama sordum mt25 al dedi cf 250 daha yeni kapalı kutu dedi ordan hesabını yap.

Hocam videolarını bende izliyorum adamın kişiliği ayrı bir unsur. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Haz 2016
Mesajlar
312
Göreceli.

Hocam farklı bir soru sormak istiyorum;
Motopixel'in satın aldığı Zontes 310t gerimi alındı ? bilgin var mı ?

Dediğine göre Uma Kayyumdayken bir anlaşma yapmış. Reklam için motoru yarı parasına vermişler. Ama motorun devrini almamış. Daha sonra Uma gerçek sahibine geçince motopixel ile olan anlaşmayı bozmuş ve zontesi geri almış.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dediğine göre Uma Kayyumdayken bir anlaşma yapmış. Reklam için motoru yarı parasına vermişler. Ama motorun devrini almamış. Daha sonra Uma gerçek sahibine geçince motopixel ile olan anlaşmayı bozmuş ve zontesi geri almış.

Eyvallah hocam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst