- Katılım
- 2 Kas 2018
- Mesajlar
- 462
Beyler selam, motorla ilgili bir sıkıntım var.
Nadirde olsa motosiklet yokuş yukarı durumlarda gaz yemiyor, sona kadar cevirdiğim halde 50 ile gidiyor, devire bakıyorum 4-5 bini gecmiyor.
Sonra kendi kendine düzeliyor. Neden yapar bunu?
diyagrami yirtilmisdir gaz yemiyodur benim 125 st oleydi degisdim sorun cozuldu bi baska nedende buji bipoparini kontrol et.