Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Kas 2018
Mesajlar
462
Beyler selam, motorla ilgili bir sıkıntım var.

Nadirde olsa motosiklet yokuş yukarı durumlarda gaz yemiyor, sona kadar cevirdiğim halde 50 ile gidiyor, devire bakıyorum 4-5 bini gecmiyor.

Sonra kendi kendine düzeliyor. Neden yapar bunu?

diyagrami yirtilmisdir gaz yemiyodur benim 125 st oleydi degisdim sorun cozuldu bi baska nedende buji bipoparini kontrol et.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
hep olan birşey de değil işin ilginç yanı.

bakıma da daha 2 bin km var, erkenden goturmek ıstemıyorum
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
18 bin. 20 de agır bakım olacak onu beklıyorum.

Bujiden yapar mı acaba, 20 de değişecek demişlerdi, ömrü azalmış olabilir midir ki. 2 bin idare etse bari
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
18 bin. 20 de agır bakım olacak onu beklıyorum.

Bujiden yapar mı acaba, 20 de değişecek demişlerdi, ömrü azalmış olabilir midir ki. 2 bin idare etse bari

iyi olasılık ağır bakımla düzelir. yakıt filtresi tıkanmıştır. bujiler bitmiştir.
kötü olasılık ve yüksek olasılık yakıt pompası arızası.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
peki bu 2 olasılıgın cok nadir de olsa sadece yokuş yukarı cıkarken olmasının sebebi nedir

bildiğin devir yükselmiyor hız sabit 50 de kalıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------

internette araştırmıştım beyin bazı teknik nedenlerle riskleri önlemek için limit koyabiliyor hıza demişti.

hızın da sürekli 50 yi gecmemesi ve sabit 50 de gitmesi bana beyin ile alakalı gibi geldi.

2 hafta önce olmustu, bir de bugün oldu aynısı. onun dısında sorunsuz kullandım.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
bujilerden biri ya da ikisisi sağlıksız olabilir. Discover 150 f varken vuruntudan dolayı 3 5 km kadar tek bujinin piposunu çıkarıp kullanmıştım o çift bujiydi. Güç çok bariz düşmüştü fakat vuruntu azalmıştı. Fikir olması açısından yazdım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------

bujilerde sorun yoksa belki alternatörün ürettiği akımda sıkıntı olabilir. Gücün gerektiği durumlarda yetişemiyor olabilir beslemeye.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
bilemedim valla bi 2 bin km idare etsin beni de :D

bugün 200 km yol yaptım, gık demedi alet.

Neyse, diğer bir sorunum zıngırtı.

1-2-3 viteslerde kafadan acayip bir zıngırtı geliyor. ama öyle böyle değil, yuksek seslı.

4-5-6 da neredeyse yok , dikkat edilmezse duyulmuyor bile.

Kronik bir sıkıntı mı yoksa ben tur camı taktım onun dalgasına mı oluyor acaba
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
tur camının değdiği yerlere uygulamanız lazım. Bence tur camını söküp bant uygulayıp yeniden takın. Boşta kalan yerler hariç kalan yerlerine uygulardım ben olsam. Tabi ses tur camından geliyorsa. Far ve gösterge kısmından da geliyor olabilir ses.
 
Katılım
11 Tem 2019
Mesajlar
12
Yardımcı olursanız çok sevinirim daha önce başına gelen varsa kontak açtığımızda benzin pompası sesi geliyodu artık gelmiyoe ve benzin göstergem doğru göstermiyo aküyü değiştirtim çalıştırdım bir problem yoktu 2 gün sonra böyle bir sıkıntı oldu benzin pompasının bi sigortasiı vs bişey varmı nerededir
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Yardımcı olursanız çok sevinirim daha önce başına gelen varsa kontak açtığımızda benzin pompası sesi geliyodu artık gelmiyoe ve benzin göstergem doğru göstermiyo aküyü değiştirtim çalıştırdım bir problem yoktu 2 gün sonra böyle bir sıkıntı oldu benzin pompasının bi sigortasiı vs bişey varmı nerededir

Artçı koltuğun altında sigorta kutusu var açıp sigortayı kontrol edin, yakın zamanda bakım yapıldı mı motora, yapıldı ise depoyu hafif yukarı kaldırın soketleri kontrol edin.
 
Katılım
7 May 2019
Mesajlar
49
Yardımcı olursanız çok sevinirim daha önce başına gelen varsa kontak açtığımızda benzin pompası sesi geliyodu artık gelmiyoe ve benzin göstergem doğru göstermiyo aküyü değiştirtim çalıştırdım bir problem yoktu 2 gün sonra böyle bir sıkıntı oldu benzin pompasının bi sigortasiı vs bişey varmı nerededir

gaz kolunun yanındaki düğme stop konumda değil değil mi hocam.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
kopmasın?

düzgün zincire para yetmiyor bu aralar. fazla para harcamak istemiyorum.

Kompaz,eski motorumda kullanmiştim,arkadasimda inazumada kullaniyor,20bini gecmistir,arka gobek gerdirme hala 3.dişte,sünme yok zincirde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:42 ----------

kopmasın?

düzgün zincire para yetmiyor bu aralar. fazla para harcamak istemiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:38 ----------



aga 200-220 tl civarı imiş. motorun fabrika zinciri zaten 215 tl.

Oringli ama zincir.175 tl bizimmotor da
Oringsiz 55 tl

Ben gecen sene 90 tl ye almiştim.428-128 oringli

İnazumaya ise,150tl ye almistik.oringli

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

Bulamazsan

Kmc zincirde iyidir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst