Bajaj Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Ne diyeyim Allah bahtını yolunu açık etsin :D Sende sol sinyal verip sağ aynadan bize bakanlardan oldun :D Kader utansın :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Salih o kadar gaddar olsa,

Elindeki tum uyelikleri,tek bir davada heder etmez..

Abs davasi..

Adam buyuk resmi gormuş..

İyidir salih zarari yok..


konu ben olunca olur emin ol :queen:
neyse gıybet yapmayalım, 3 kere adını anınca aynada karşıma cıkacak diye korkuyorum


Ne diyeyim Allah bahtını yolunu açık etsin :D Sende sol sinyal verip sağ aynadan bize bakanlardan oldun :D Kader utansın :D


sanada rs200 alalım kurtul su cıbırdan
 
Katılım
30 Ara 2019
Mesajlar
119
Arkadaşlar selam. 2017 model 2. El aldım bir tane. Eskişehir malum soğuk. Akü de zayıf sanırım marş basmıyor. Akü orjinali exide sanırım. Onu mu alayım yoksa varta falan mı alayım? Akü olarak ne önerirsiniz?
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
2020 fiyatı açıklanmış ancak Ankara’da Hazirana kadar soğuk oluyor. Zam İle sıcaklığı düşündüğümüzde ne Zaman almak mantıklı ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Hayırlısı ile motoru yarın alıyorum. Artık forum olarak bana küfretmenize gerek kalmadı.

Şimdi tecrübeli arkadaşlara sorularım var (cıbırcı sen gelme :D )


Motor 17 bin km'de. 15'binde bakıma girmiş.

Kitapcıga göre bu motor 5 bin km.'de bir bakıma girmesi ve 20binde agır bakıma girmesi gerekiyor.

5bin km bakım aralıgı cok değil mi?

5binde bir bakıma sokuyorum diyen de var, 2.5 da bir yağ değişimi 5binde bir genel bakım yaptırıyorum diyen de.

hangisi dogru?
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Hayırlısı ile motoru yarın alıyorum. Artık forum olarak bana küfretmenize gerek kalmadı.

Şimdi tecrübeli arkadaşlara sorularım var (cıbırcı sen gelme :D )


Motor 17 bin km'de. 15'binde bakıma girmiş.

Kitapcıga göre bu motor 5 bin km.'de bir bakıma girmesi ve 20binde agır bakıma girmesi gerekiyor.

5bin km bakım aralıgı cok değil mi?

5binde bir bakıma sokuyorum diyen de var, 2.5 da bir yağ değişimi 5binde bir genel bakım yaptırıyorum diyen de.

hangisi dogru?

4000 km de bir değiştir yağını ayrıca benim cıbırın bile 8000 km yazıyor kılavuzunda :D Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin sağlıkla mutlulukla kullan :D Ayrıca bajaj alınır mı ya bajaj alacağıma mobilete leğen giydirir onu kullanırım :queen:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
4000 km de bir değiştir yağını ayrıca benim cıbırın bile 8000 km yazıyor kılavuzunda :D Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin sağlıkla mutlulukla kullan :D Ayrıca bajaj alınır mı ya bajaj alacağıma mobilete leğen giydirir onu kullanırım :queen:


mobilete leğen giydirip bir de 125cc silindir taktıgında da cbr oluyo zaten boşver :queen:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hayırlısı ile motoru yarın alıyorum. Artık forum olarak bana küfretmenize gerek kalmadı.

Şimdi tecrübeli arkadaşlara sorularım var (cıbırcı sen gelme :D )


Motor 17 bin km'de. 15'binde bakıma girmiş.

Kitapcıga göre bu motor 5 bin km.'de bir bakıma girmesi ve 20binde agır bakıma girmesi gerekiyor.

5bin km bakım aralıgı cok değil mi?

5binde bir bakıma sokuyorum diyen de var, 2.5 da bir yağ değişimi 5binde bir genel bakım yaptırıyorum diyen de.

hangisi dogru?

Kaç gaymeye anlaştin.

Sen yinede kimseye guvenme,

Miş le mış la iş olmaz,

Alir almaz yag ve yag filtresini değiştir.kafan rahat bin.

Lastikler stok ise,bir takimda mitas al izmirin islak yollarinda mezdeke dansi yapma..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Kaç gaymeye anlaştin.

Sen yinede kimseye guvenme,

Miş le mış la iş olmaz,

Alir almaz yag ve yag filtresini değiştir.kafan rahat bin.

Lastikler stok ise,bir takimda mitas al izmirin islak yollarinda mezdeke dansi yapma..

Kuru yollarında bile dans ediyor ıslağı bırak :D Bornova tarafına gittim nasıl bir asfalt attılarsa fer virajında motor kaydı :D
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Kaç gaymeye anlaştin.

Sen yinede kimseye guvenme,

Miş le mış la iş olmaz,

Alir almaz yag ve yag filtresini değiştir.kafan rahat bin.

Lastikler stok ise,bir takimda mitas al izmirin islak yollarinda mezdeke dansi yapma..


gaymesi bana kalsın :queen:

aslında adamın dediğine göre sormadım durumu, ns200 ün bakım aralıgını merak ediyorum. 2000 / 2500 / 5000 diyenler var.

arkadaşlarım 5000 de yapıyorum , yağ fln da değiştirmiyorum 5 bin km diyor, yutupta birkaç video baktım orada da 5bin kmdir bu yağ var diyorlar yağ değiştirirken.

arka lastiği değiştircem ön güzel de arka leş.
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Hayırlısı ile motoru yarın alıyorum. Artık forum olarak bana küfretmenize gerek kalmadı.

Şimdi tecrübeli arkadaşlara sorularım var (cıbırcı sen gelme :D )


Motor 17 bin km'de. 15'binde bakıma girmiş.

Kitapcıga göre bu motor 5 bin km.'de bir bakıma girmesi ve 20binde agır bakıma girmesi gerekiyor.

5bin km bakım aralıgı cok değil mi?

5binde bir bakıma sokuyorum diyen de var, 2.5 da bir yağ değişimi 5binde bir genel bakım yaptırıyorum diyen de.

hangisi dogru?

hayırlı olsun, ilk bakım 450-750km ve her 5000km de bir bakıma giriyorsun, 5000-10000-15000 diye gidiyor, sen ister kendin 2500km de bakım yap veya serviste yaptır veya ustana yaptır o sana kalmış ama garanti kapsamında ki bakımlar 5000km de bir yapılıyor. her bakımda yağ filtresini değiştir, 10000km de bir hava filtresi değişiyor, filtre dahil 1,3 litre yağ koy veya koydur.

burdan kullanma kılavuzunu indirin gerkli bakım aralıkları yazıyor.
https://www.bajaj.com.tr/turkce/satis-sonrasi/kullanim/kullanim-kilavuzlari/
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
gaymesi bana kalsın :queen:

aslında adamın dediğine göre sormadım durumu, ns200 ün bakım aralıgını merak ediyorum. 2000 / 2500 / 5000 diyenler var.

arkadaşlarım 5000 de yapıyorum , yağ fln da değiştirmiyorum 5 bin km diyor, yutupta birkaç video baktım orada da 5bin kmdir bu yağ var diyorlar yağ değiştirirken.

arka lastiği değiştircem ön güzel de arka leş.

Buradan o kadar bas bas bağırdık ama gene sesimizi duyuramıyoruz. Lastik değiştirilirken ya set olarak değiştirilir yada aynı model lastikten yenisi takılır. Ön lastik pilot street ise arkaya mitas mc50 takılmaz gibi mesela. Kuru havalarda virajda ıvır zıvırda çok hissettirmese de yağışlı ve soğuk havalarda risk teşkil edecektir.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
gaymesi bana kalsın :queen:

aslında adamın dediğine göre sormadım durumu, ns200 ün bakım aralıgını merak ediyorum. 2000 / 2500 / 5000 diyenler var.

arkadaşlarım 5000 de yapıyorum , yağ fln da değiştirmiyorum 5 bin km diyor, yutupta birkaç video baktım orada da 5bin kmdir bu yağ var diyorlar yağ değiştirirken.

arka lastiği değiştircem ön güzel de arka leş.

Gaymesi sana galsın emme,şu aralikta dersen,

En azindan alacak arkadaslara referans olur,malum siteye oranla gercek piyasa anlaminda.

Yohsam,malum siteye gore evin yolunu bulmamamiz icab eder..
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
hayırlı olsun, ilk bakım 450-750km ve her 5000km de bir bakıma giriyorsun, 5000-10000-15000 diye gidiyor, sen ister kendin 2500km de bakım yap veya serviste yaptır veya ustana yaptır o sana kalmış ama garanti kapsamında ki bakımlar 5000km de bir yapılıyor. her bakımda yağ filtresini değiştir, 10000km de bir hava filtresi değişiyor, filtre dahil 1,3 litre yağ koy veya koydur.

burdan kullanma kılavuzunu indirin gerkli bakım aralıkları yazıyor.
https://www.bajaj.com.tr/turkce/satis-sonrasi/kullanim/kullanim-kilavuzlari/



anladım hocam, 1500 de bir yapıyordum benim çinliyi, şimdi bunun klavuzunda 5bin diyince gerçekçi gelmedi. sanırım en iyi performans için 2500 de bir yapmak lazım ama 5binde bir yaparsak da motor patlamaz herhalde diye düşünüyorum :cherry:

Buradan o kadar bas bas bağırdık ama gene sesimizi duyuramıyoruz. Lastik değiştirilirken ya set olarak değiştirilir yada aynı model lastikten yenisi takılır. Ön lastik pilot street ise arkaya mitas mc50 takılmaz gibi mesela. Kuru havalarda virajda ıvır zıvırda çok hissettirmese de yağışlı ve soğuk havalarda risk teşkil edecektir.


ön yeni, önün aynısından arkasına alacağım, eyvallah düşündüğün için hocam :cherry:


Gaymesi sana galsın emme,şu aralikta dersen,

En azindan alacak arkadaslara referans olur,malum siteye oranla gercek piyasa anlaminda.

Yohsam,malum siteye gore evin yolunu bulmamamiz icab eder..



Benim motoru 2016 model 2017 cıkışlı 10 un altında alıyorum ayıptır söylemesi. 17bin km'de ilk sahibinden. Aksesuar pek yok üzerinde, çanta özel sele falan var . ufak tefek sürtmeler var ama yakından bakmak gerekıyor görmek için, ciddi bişiyi yok.

zaten 2020 abs li sıfır fiyatı 16bin olan motoru da kusura bakmasınlar 10bin üstü satan da bi gariptir.

Benimki şans idi, 9 / 10 bin aralıgına aksesuarsız isterseniz 20-25 bin km de araclar bulunuyor, aksesuarlı derseniz 30 bin km üstü full aksesuarlı bulabiliyorsunuz.

Ancak ns200 ler cok pis kullanılmış, hatasız diyen adamın yanına gittiğinde illaki birşeyi oluyor. Sıkıntısız dediği motorda x göstergesi calısmıyorsa adam benim için sıkıntı değil ondan söylemedim diyor, lan yavuşak bana sıkıntı belki :queen:


2016 - 2015 model kozmetik olarak kusursuz 1 tane bile bulamadım, ilanlar full yalan, kac kişi ile görüştüm sayamadım.

2014 e bakmayın zaten leş.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
anladım hocam, 1500 de bir yapıyordum benim çinliyi, şimdi bunun klavuzunda 5bin diyince gerçekçi gelmedi. sanırım en iyi performans için 2500 de bir yapmak lazım ama 5binde bir yaparsak da motor patlamaz herhalde diye düşünüyorum :cherry:




ön yeni, önün aynısından arkasına alacağım, eyvallah düşündüğün için hocam :cherry:






Benim motoru 2016 model 2017 cıkışlı 10 un altında alıyorum ayıptır söylemesi. 17bin km'de ilk sahibinden. Aksesuar pek yok üzerinde, çanta özel sele falan var . ufak tefek sürtmeler var ama yakından bakmak gerekıyor görmek için, ciddi bişiyi yok.

zaten 2020 abs li sıfır fiyatı 16bin olan motoru da kusura bakmasınlar 10bin üstü satan da bi gariptir.

Benimki şans idi, 9 / 10 bin aralıgına aksesuarsız isterseniz 20-25 bin km de araclar bulunuyor, aksesuarlı derseniz 30 bin km üstü full aksesuarlı bulabiliyorsunuz.

Ancak ns200 ler cok pis kullanılmış, hatasız diyen adamın yanına gittiğinde illaki birşeyi oluyor. Sıkıntısız dediği motorda x göstergesi calısmıyorsa adam benim için sıkıntı değil ondan söylemedim diyor, lan yavuşak bana sıkıntı belki :queen:


2016 - 2015 model kozmetik olarak kusursuz 1 tane bile bulamadım, ilanlar full yalan, kac kişi ile görüştüm sayamadım.

2014 e bakmayın zaten leş.

Sana dar gelen bana bol gelir diyip gececen...

İyi fiyata almissin hemşo,hayrini gor kaza bela gelmeye,

Orta boy bir tavuk kesmen kâfi..

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

Sen pulsar alana kadar,

Bizim Salih MT-10 almiş

Şu an konusu cidden hararetli geçiyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Beyler selam, hayırlısı ile motoru aldım, canavar gibi :queen:

Öyle cıbırlara benzemiyor :flower:

Hangi alet edavatlara ihtiyacım olacak söyleyebilir misiniz (boyutlarıyla beraber yanlarına işleyebilirseniz süper olur)


-Tur camı aldım, öndeki kücügü söküp montajlamam lazım
-Ön koltuğu cıkartmam lazım file kaplayacağım
-Aynalardan montajlı elcik koruma alacağım, aynaları cıkartacağım
-Yağ değişimi yapacağım
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Yok mudur bi baba yiğit neler gerekli söyleyecek.

gidip servise para vereceğime ufak tefek seyleri kendim yapayım diyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst