- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
Selam arkadaşlar Tracer sahipleri nerde ya.Foto video birşeyler atın.
)Baktım çoluk çocuk herkes video çekiyor.Kaç senedir motor kullanıyorum bir tane doğru düzgün videom bile yok.
https://www.youtube.com/watch?v=q9YJOjyovkA&t=24s
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
En kral kamerayı aldım eve boşu boşuna yatıyor.Bundan sonra videoların devamı gelecek.
İyi Akşamlar
https://www.youtube.com/watch?v=q9YJOjyovkA&t=24s
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
En kral kamerayı aldım eve boşu boşuna yatıyor.Bundan sonra videoların devamı gelecek.
İyi Akşamlar
Son düzenleme:
