Yamaha Yamaha MT-09 Tracer 2015 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
İyi Akşamlar.4 tane balata sacı kırılmış.Zaten seste bir anormallik vardı.Ama mekanik olarak zararı olduğunu düşünmüyordum.Hata etmişim önceden değiştirseymişim.Uzun yola hazırlık olarak değişenler.
BMC Hava Filtresi-Yağ-Yağ Filtresi(Motul 7100 10w50-Givi D2122S Cam aldım.GP Kompozit marka Radyatör Koruma aldım 150TL'ye ama sakın almayın bence.Hiç güzel değil.Çok çabuk ısınıyor motor.Hemen fan açıyor.Senkron ayarları yapıldı.DİD Zincir alındı

nqzdzq.jpg

2uzqhia.jpg
Camın yandan görünüşü böyle henüz elime ulaşmadı cam.Motor Pazartesiye hazır olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=jjl6nyy6uVs
Belki 2017 alabilirsem seneye.Bunun gibi yapmak istiyorum.Aldığım cam videodaki motorda mevcut bence çok harika duruyor.
Eski camım emekli işi gibiydi.Rüzgar saptırıcı vardı.
fvut0j.jpg

Yurtdışında Takip ettiğim biri var.Çok güzel yapmış hoşuma gidiyor.
2pyuvex.png

iz2phl.png
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
İyi Akşamlar.4 tane balata sacı kırılmış.Zaten seste bir anormallik vardı.Ama mekanik olarak zararı olduğunu düşünmüyordum.Hata etmişim önceden değiştirseymişim.Uzun yola hazırlık olarak değişenler.
BMC Hava Filtresi-Yağ-Yağ Filtresi(Motul 7100 10w50-Givi D2122S Cam aldım.GP Kompozit marka Radyatör Koruma aldım 150TL'ye ama sakın almayın bence.Hiç güzel değil.Çok çabuk ısınıyor motor.Hemen fan açıyor.Senkron ayarları yapıldı.DİD Zincir alındı

http://i66.tinypic.com/nqzdzq.jpg
http://i68.tinypic.com/2uzqhia.jpg Camın yandan görünüşü böyle henüz elime ulaşmadı cam.Motor Pazartesiye hazır olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=jjl6nyy6uVs
Belki 2017 alabilirsem seneye.Bunun gibi yapmak istiyorum.Aldığım cam videodaki motorda mevcut bence çok harika duruyor.
Eski camım emekli işi gibiydi.Rüzgar saptırıcı vardı.
http://i63.tinypic.com/fvut0j.jpg
Yurtdışında Takip ettiğim biri var.Çok güzel yapmış hoşuma gidiyor.
http://i63.tinypic.com/2pyuvex.png
http://i66.tinypic.com/iz2phl.png

cam biraz kısa sanki. spor cam seviyorsunuz anladıgım kadarıyla. bende daha uzun tur camı var. puig marka. gayet memnunum uzun yolda kaskıma hiçbirşekilde böcek falan yapışmıyor.
 
Katılım
9 Ağu 2014
Mesajlar
64
Merhaba,

Motosikletimi,yüksek cc’ye geçiş ve tarz değişikliğinden dolayı satıyorum.Motosikletimin ilk sahibiyim.Motosikletimin kilometresinin %95'ini uzun yolda yaptım.Motosikletimin tüm bakımlarını,rodaj'da dahil,itina ve özen göstererek zamanında yaptırdım.Motosikletimi,yüksek devirler çevirerek yormadım üzmedim.Defansif ve güvenli sürüş tarzım olduğu için tek teker vb motisklette olumsuz sonuçlar doğuracak hareketlerim yok, bu detayı,beni tanımanız için belirtiyorum.Motosikletimi aşağıda sıraladığım extra tüm donanımları ile birlikte vereceğim.Extra donanımlarımı ayrı ayrı satmayacağım.Yeni alacağım motosikletime param ancak yettiğin için,satacağım motosikletime vereceğiniz bedelde pazarlık payım malesef yoktur.Motosikletimi takasa sokma düşüncem kesinlikle yoktur.Kilometre ve çizik takıntısı olanlar lütfen arayıpta zaman ve moral kaybına ve sinir harbine neden olmasın. Motosikletimin,yürüyen parçalarında,motorunda ve elektrik aksamlarında sorun yoktur.İstediğiniz ustaya gösterebilirsiniz.Yedek anahtarları ve kitapçığı duruyor. Aşağıda, motosikletimdeki kusurları ve üzerindeki extra donanımları listeliyorum.Muayenesini yeni yaptırdım.36K kilometrede Did zincir ve dişli takımlarımı değiştirdim.

Not: Hafta sonları kullanıyorum.Kilometresi artabilir.47K bakımını yeni yaptıracağım,lastiklerimi yeni alacağım ve alana bu şekilde teslim edeceğim.

Hayırlı uğurlu alışveriş olsun inşallah.

Motorumdaki kusurlar;

1.Karadeniz turumda, kamp alanında,çimlerin üstünde,durduğum yerde dönüşe başlarken motosikletimi sağ yana yatırdım.Sağ elçik korumamı kırdım.Tamir ettim.Resimde gösteriyorum.Karenajımda,koruma demirimde ve motor kapağımda herhangibir sıkıntı yok.

2.Sol tarafta,ayak peg'inin arkasında ufak bir boya üstü aşınması var.Parmak ucunda kullandığım ve ayak topuğumu yasladığım için olmuş.Bir stiker'la kapatılır.Resimde görüyorsunuz.

3.Sol yan çanta demirinin alt vida bağlantısının yolcu peg'i kısmına montaj yerindeki vidayı sıkarken kafasını kopardım.Tornacıda vida ağzı açtırdım lakin olmadı.Sol yolcu peg'ini değiştirmek gerekebilir.Size kalmış.

Motorumdaki Extra donanımlar;

1.Adventurer 40 Lt Topcase, Advanturer 38 Lt alimünyum 3'lü yan çanta seti ve bağlantı elemanları,(sıfır ayarında)

2.Givi tur camı (orjinalini vereceğim), gidon yükseltme ve yakınlaştırma aparatı, gps bağlantı aparatı , sağ ve sol spor manet, gaga , gaga altı sis bağlantı demiri aparatı ve sis farı , üstü kauçuk sürücü ayak tur peg'leri,

3.Givi marka motor koruma demiri,

4.1 aylık,(sıfır ayarında)Scorpion serket taper full carbon exhaust.Orjinal exhaust'u vereceğim.

5.Yamaha orjinal depo üstü çanta.

6.K&N performans hava filtresi

Telefon numaram : 05309403887

yqjAGM.jpg
[/url][/IMG]

6NMlDk.jpg
[/url][/IMG]

WDo6XE.jpg
[/url][/IMG]

























 
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
84
Tracer 900 kullanıcılarının bir whatsapp grubu varmı ?

özelden cep yaz ekleyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

İyi Akşamlar.4 tane balata sacı kırılmış.Zaten seste bir anormallik vardı.Ama mekanik olarak zararı olduğunu düşünmüyordum.Hata etmişim önceden değiştirseymişim.Uzun yola hazırlık olarak değişenler.
BMC Hava Filtresi-Yağ-Yağ Filtresi(Motul 7100 10w50-Givi D2122S Cam aldım.GP Kompozit marka Radyatör Koruma aldım 150TL'ye ama sakın almayın bence.Hiç güzel değil.Çok çabuk ısınıyor motor.Hemen fan açıyor.Senkron ayarları yapıldı.DİD Zincir alındı

http://i66.tinypic.com/nqzdzq.jpg
http://i68.tinypic.com/2uzqhia.jpg Camın yandan görünüşü böyle henüz elime ulaşmadı cam.Motor Pazartesiye hazır olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:55 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=jjl6nyy6uVs
Belki 2017 alabilirsem seneye.Bunun gibi yapmak istiyorum.Aldığım cam videodaki motorda mevcut bence çok harika duruyor.
Eski camım emekli işi gibiydi.Rüzgar saptırıcı vardı.
http://i63.tinypic.com/fvut0j.jpg
Yurtdışında Takip ettiğim biri var.Çok güzel yapmış hoşuma gidiyor.
http://i63.tinypic.com/2pyuvex.png
http://i66.tinypic.com/iz2phl.png

Üstad merhaba,

Balata ne marka aldınız kırılanlar orjinal debriyaj balatası mı dır ?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
özelden cep yaz ekleyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------



Üstad merhaba,

Balata ne marka aldınız kırılanlar orjinal debriyaj balatası mı dır ?

Amerikada kullanan bir kaç kişiden duydum çok teker yapan 9lar debriyaj sorunları yaşayabiliyor
Geri çağırma yaşanmadı
link
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
özelden cep yaz ekleyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------



Üstad merhaba,

Balata ne marka aldınız kırılanlar orjinal debriyaj balatası mı dır ?

Balatalar Orjinal Yamaha 3 tanesi kırıldı.sacların tanesi 65 lira olması lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------

Merhabalar .Sivas'ta 2 aylık bir eğitimim vardı. aynı zamanda ordanda memleketim Erzincana gideyim dedim.
Aileme küçüklüğümden beri tek hayalim fln şu-bu diyerekten yalvardım.Başkalarının da araya girmesiyle zor bela ikna ettim.
Mersin'den Erzincana motorla gittim sonunda.Forumdanda uzak kalmıştım.biraz foto atayım canlansın.











 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
merhaba arkadaşlar. tracer 900ümü acil satmam gerekiyor. henüz ilan girmedim. umarım buradan bir arkadaşımıza nasip olur. sormak istediklerinizi whatsaptan sorabilirsiniz. detaylı farklı fotolar gönderebilirim...

2015. Model.
31.500 km
fiyat 39.500

ÜZERİNDE BULUNAN AKSESUARLAR
*Givi arka çanta taşıma demiri ve givi tablası monolock
*Givi outback 46 lt arka topcase ve sırt dayama
*Konfor sele (orjinal sele üzerine yumuşatma işlemi yapıldı)
*Orjinal yamaha elcik ısıtma. (menüden ayarlanıyor)
*Puig ön tur camı (orjinali duruyor)
*Puig led sinyal takımı ön arka set
*Givi motor koruma demiri
*Orjinal yamaha radyatör koruma demiri
*Orjinal yamaha depo pedleri*
*Elcik koruma üzerinde ledli sis farları






 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Motorunuz ne güzel, inşallah sizin gibi kullanacak bakacak birine nasip olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

Yukarda yazmışlar balata kıruldı vs. zaten o torkla balatanın kırılmaması anormal :mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Motorunuz ne güzel, inşallah sizin gibi kullanacak bakacak birine nasip olur.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------

Yukarda yazmışlar balata kıruldı vs. zaten o torkla balatanın kırılmaması anormal :mrgreen:

teşekkür ederim :) inşallah.
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Selamlar

Tracer için Aliexpress deki gidon amörtisörlerinden alan oldumu? Fiyatı 70$ civarında. Bana oldukça uygun geldi.
https://tr.aliexpress.com/item/I-in-Yamaha-Tracer-900-FJ-09-FJ-09-2015-2017-motosiklet-aksesuarlar-ayarlanabilir-direksiyon-amortis/32893960661.html?spm=a2g10.search0104.3.3.295eeedf7hqJAT&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10065_10068_319_317_5730620_5733420_10696_10084_10083_5733620_10618_10307_5733120_5733220_5733320_5733520_328_10059_10884_10887_100031_5728820_321_322_10103_5729320_5732820%2Csearchweb201603_55%2CppcSwitch_0&algo_pvid=877170db-e122-4da8-a50f-2e056f1d0b7a&algo_expid=877170db-e122-4da8-a50f-2e056f1d0b7a-0

Daha önce yine bir önce motorum olan MT-09 için Aliexpress den yaklaşık 135 dolara gidon amörtisörü almıştım. Açıkçası çok faydasını gördüm. Gidon Amörtisörü Tracer için X2 daha gerekli diye düşünüyorum. Dolar biraz gerilemişken eksikleri tamamlayayım diyorum.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Selamlar

Tracer için Aliexpress deki gidon amörtisörlerinden alan oldumu? Fiyatı 70$ civarında. Bana oldukça uygun geldi.
https://tr.aliexpress.com/item/I-in-Yamaha-Tracer-900-FJ-09-FJ-09-2015-2017-motosiklet-aksesuarlar-ayarlanabilir-direksiyon-amortis/32893960661.html?spm=a2g10.search0104.3.3.295eeedf7hqJAT&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_5_10065_10068_319_317_5730620_5733420_10696_10084_10083_5733620_10618_10307_5733120_5733220_5733320_5733520_328_10059_10884_10887_100031_5728820_321_322_10103_5729320_5732820%2Csearchweb201603_55%2CppcSwitch_0&algo_pvid=877170db-e122-4da8-a50f-2e056f1d0b7a&algo_expid=877170db-e122-4da8-a50f-2e056f1d0b7a-0

Daha önce yine bir önce motorum olan MT-09 için Aliexpress den yaklaşık 135 dolara gidon amörtisörü almıştım. Açıkçası çok faydasını gördüm. Gidon Amörtisörü Tracer için X2 daha gerekli diye düşünüyorum. Dolar biraz gerilemişken eksikleri tamamlayayım diyorum.

Bendemi alsam diye düşünüyorum. birde acaba 11.11 de ne kadar indirim uygulanır bu ürüne.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
bencede çok sessiz kaldı. o zaman ben başlayayım birkaç paylaşımla. gectiğim güzel pazar gününden birkaç kare



,











sizler de ara sıra birşeyler paylaşında aktif kalsın buralar :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Issız kalmış buralar.Bende bir kaç yaşadığım olayı anlatıyım.Motoru satacam diye Vlm marka akü almıştım idare etsin diye.31 ağustos 2018'de.
Şu 2 haftadır marşa basınca ekran gidiyor fakat marş alıyor.Eski akü orjinali Yuasaydı onu şarj ettirdim. internette araştırdım asit'lerini değiştirip yeniden takmayı düşünüyorum ileriki zamanlarda.Bakalım.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
Issız kalmış buralar.Bende bir kaç yaşadığım olayı anlatıyım.Motoru satacam diye Vlm marka akü almıştım idare etsin diye.31 ağustos 2018'de.
Şu 2 haftadır marşa basınca ekran gidiyor fakat marş alıyor.Eski akü orjinali Yuasaydı onu şarj ettirdim. internette araştırdım asit'lerini değiştirip yeniden takmayı düşünüyorum ileriki zamanlarda.Bakalım.

akü sorunu yaşamadım şimdiye dek. bende yan çanta taktıracağım yakın zamanda. demir arıyorum
 
Katılım
5 Mar 2014
Mesajlar
45
Arkadaşlar Merhaba
Bir sorum olacak sizlere. Bende Allah izin verirse önümüzdeki günlerde tracer 900 alacağım. Sormak istediğim şudur; bazı bayilerde sıfır km 2017 modeller var 55.000 TL civarına satıyorlar. Güncel kasasıda 65.000 civarında. Sizce arada her anlamda çok fark var mıdır değer mi yeni kasasını almaya yoksa öe aman aman bir farklılık yok boşuna 10.000 fazla verme mi dersiniz ?
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
Arkadaşlar Merhaba
Bir sorum olacak sizlere. Bende Allah izin verirse önümüzdeki günlerde tracer 900 alacağım. Sormak istediğim şudur; bazı bayilerde sıfır km 2017 modeller var 55.000 TL civarına satıyorlar. Güncel kasasıda 65.000 civarında. Sizce arada her anlamda çok fark var mıdır değer mi yeni kasasını almaya yoksa öe aman aman bir farklılık yok boşuna 10.000 fazla verme mi dersiniz ?

Kasa farkı var, ekran göstergelerde ufak farklılıklar var, grenaj ve koltuk farklı birde arka maşa yeni kasada biraz uzun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst