Deneme 2 / 100 cc motosiklet ile 24 saatte kaç kilometre ?

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
demek ki cc ile adamlık orantılı değilmiş; ne insanlar var 100 cc ile adam olan ne insanlar var 847 cc ile adam olamamış.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,498
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

Bir adam görmüştüm hondanın bu eski motosikletlerinden di anladığım kadarıyla 125 yada daha düşük çünkü hava soğutmalı motoru anca benim motor kadardı neyse bu dayım istanbuldan çıkmış kıyı egeyi dolaşa dolaşa gidiyormuş.Düşük cc ile pek ala gezilir herşey yapılır ama memleketin her yeri konya ovası olmadığından sadece biraz yoruyor o da vites düşür yükselt
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Küçük hacimler ağlamış:) noldu yüksek hacimler yanımızdan vızır vızır geçerken iç çekip ah benimde olsa filan mı diyorsunuz ne bu nefret?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Yüksek cc motora laf eden göremedim de düşük cc'lere laf edenleri gördüm. Nefret söylemini yapan kişiden duymak garip olmuş.

Bazı konulardaki performans eksikliğini yüksek performanslı motorla mı kapatmaya calısıyorsun anlamadım ki :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2018
Mesajlar
1,100
Motosikleti
Ducati Multistrada 950
Uzay gemisi tokat manyağı olmuşsun hala yazıyorsun. Sal artık bence :)
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Abi kazasiz belasiz.

Sunu da belirteyim. Ironbutt diye bir olusum var. Bir arastir istersen. 24 saatte en fazla yol gidenler falan

Güzel temennin için teşekkür ederim.

Senin yazından sonra iron but olayını biraz inceledim. Benim hiç yapamayacağım işler. Beni aşar. Belki başlık benzemiş ama bu olayla kıyaslayacak olursak benim başlığı - arkadaşlar ben pazartesi günü şöyle bir tur atacağım - şeklinde değiştirmek lazım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:49 ----------

onu bunu bilmem ybr ile 13 saatte dinlene dinlene 850 km yaptım
nc 700 ile 980 km 12 saatte gittim
tenere 660 ile çok dinlene dinlene 1215 km sabah 6 da yola çıktım gece 23 te kontak kapattım
ama 100 cc ile 24 saatte 1000 km yol gidilmez yani saatte 60 km yol gitsen hiç uyumadan 1200 km yapar ama benzin yemek wc derken 600 700 anca

Haklısın bende kısmet olursa en fazla o kilometreleri yapacağımı tahmin ediyorum. Zaten bir iddiamda yok şunu yaparım diye.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

O motosiklet ile 24 saatle sadece en fazla 743 km yaparsın küsüratta var abi can dayanmaz ben dayanamam şahsen 👍

Mustafa bey zaten canımı ne kadar dayanacak diye test etmeye niyetim yok şöyle kenardan, kenardan biraz gideyim yeter.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

Hayırlı yolculuklar abi. Allah kaza bela vermesin inşallah

Manevi desteğiniz için çok teşekkür ederim. Moral kaynağı oluyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:01 ----------

Hayırlı yolculuklar, tekeriniz düz bassın

Teşekkür ederim. Hepimize kazasız belasız sürüşler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

Şimdiden iyi yolculuklar şansınız bol olsun

Sağ olun sizlerin manevi olarak arkamda olduğunuzu bilmek bana güç veriyor.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sağlıklı sıhhatli bol zevkli bir serüvenin olsun abim. Aman dikkatli... Kimseye ispat edeceğin bişey yok biliyoruz...
Rabbim kolaylık versin...
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------

Bir adam görmüştüm hondanın bu eski motosikletlerinden di anladığım kadarıyla 125 yada daha düşük çünkü hava soğutmalı motoru anca benim motor kadardı neyse bu dayım istanbuldan çıkmış kıyı egeyi dolaşa dolaşa gidiyormuş.Düşük cc ile pek ala gezilir herşey yapılır ama memleketin her yeri konya ovası olmadığından sadece biraz yoruyor o da vites düşür yükselt

Güzel dileğiniz için teşekkür ederim.

Her cc nin kendine göre avantaj ve dezavantajı vardır. Gezi amaçlı yapılan yollarda küçük cc daha iyi etrafı seyretme imkanı veriyor. Gittiğiniz uzak yerde motosikletiniz değilde plakası daha çok ilgi çekiyor. Aynı sürede daha az yol yapıyorsunuz bazen kaçmak gerektiğinde sizi zorda bırakabiliyor daha az eşya alıyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:25 ----------

Bazı konulardaki performans eksikliğini yüksek performanslı motorla mı kapatmaya calısıyorsun anlamadım ki :queen:

Yazmayacaktım dayanamadım yazıyorum.

Yahu sabah, sabah gerçi öğle oldu ama neyse toplu içinde böyle muhabbetlere girmek adetim değil ama gülümsettin beni.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Sağlıklı sıhhatli bol zevkli bir serüvenin olsun abim. Aman dikkatli... Kimseye ispat edeceğin bişey yok biliyoruz...
Rabbim kolaylık versin...

Manevi desteğiniz için sağ olun.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
346
İnşallah kazasız belasız tamamlarsin abi. Zevkine sürüş dedikleri tam anlamıyla bu olsa gerek
 
Katılım
7 Ocak 2018
Mesajlar
2,545
Motosikleti
Suzuki Burgman UH200
Zorlu bir yolculuk. Bir çok babayiğit bunu yapamaz. Kazasız belasız tamamlamanızı dilerim Kendinize dikkat edin.
 
Katılım
5 Ara 2017
Mesajlar
60
Keyifli yolculuklar dilerim abi. Dönmeyi nasıl düşünüyorsun? Bence mesele gitmek değil dönmek:)
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
yola çıktınız mı
dediğiniz siteden takip edeyim dedim ama açılmadı

HAREKET ZAMANI: 25 Ağustos pazar gecesini 26 ağustos pazartesi gününe bağlayan gece 00:00 başlama 26 ağustos gecesini 27 ağustos gününe bağlayan gece 00:00 da son. Özetle 26 ağustos pazartesi bütün gün yoldayım.

Yazımda hareket zamanını belirtmiştim dikkatinizden kaçmış şu anda takip cihazı kapalı. Başlanmadan bir, iki saat önce açarım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:32 ----------

-İsmet amca harita kullanılmıyor, foto paylaşmanı bekliyoruz :)

Harita ekran görüntüsü olduğu için kullanamazsın. O planladığım rota. Dönüşte kısmet olursa bir yazı yazarım ilk ve son kilometreler gece olacağı için o saate denk gelen resimlerden şüpheliyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

İnşallah kazasız belasız tamamlarsin abi. Zevkine sürüş dedikleri tam anlamıyla bu olsa gerek

Sağ olun elimden geldiği kadar bir şeyler yapıp sizinle paylaşmak istiyorum. Alakanız için çok teşekkür ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:39 ----------

Zorlu bir yolculuk. Bir çok babayiğit bunu yapamaz. Kazasız belasız tamamlamanızı dilerim Kendinize dikkat edin.

Baştan da söyledim maksadım bir yere ( kilis ) ulaşmak bir şeyleri başarmak değil eğlence amaçlı kendimi ve motosikletimi zorlamadan bir günlük sürüş yapmak.

Güzel temennin ve alakan için teşekkürü bir borç bilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

Keyifli yolculuklar dilerim abi. Dönmeyi nasıl düşünüyorsun? Bence mesele gitmek değil dönmek:)

Nereye kadar gidebileceğimi bilmediğim için dönüş için her hangi bir plan yapmadım. Sahil kesimine ( Mersin, Adana gibi ) ulaşırsam sahilden kamp yapa yapa gelirim diye çadır ve kamp malzemelerimi de yanımda götürmek istiyorum.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Uyku, yemek, mola, benzin molası derken tahminen 800 km yaparsınız.. Kat edeceğiniz km'nin bir önemi yok.

Motorunuz küçük (benimki de öyle) imkanlarınız kıt ama siz de ki cesaret motosiklet mağazasında satılan cinsden değil.

Herkesin sahip olamayacağı bir şeye sahipsiniz ya o cesaretin tadını doya doya çıkarın..



2017'de size özenmiş 125 cc scooter ile Temmuz sıcağında 600 km yol yapmıştım.. Hala tadı damağımdadır o çektiğim zorlukların
lezzeti.. Karbüratörün delinmesi.. Soğukdan uyuşan elim ve ellerimi ısıtmak için yarım saat kenara çekip beklemem, öğle sıcağında
delik karbüratör yüzünden saatte 10 km ile 1400 metreye tırmanmam ve arıza yüzünden dönüşü 6.5 saatte tamamlamam.

Her zaman sizi destekliyorum.. Allah kazasız, belasız, arızasız hayırlı yolculuklar nasip etmesi temennisiyle.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Uyku, yemek, mola, benzin molası derken tahminen 800 km yaparsınız.. Kat edeceğiniz km'nin bir önemi yok.

Motorunuz küçük (benimki de öyle) imkanlarınız kıt ama siz de ki cesaret motosiklet mağazasında satılan cinsden değil.

Herkesin sahip olamayacağı bir şeye sahipsiniz ya o cesaretin tadını doya doya çıkarın..



2017'de size özenmiş 125 cc scooter ile Temmuz sıcağında 600 km yol yapmıştım.. Hala tadı damağımdadır o çektiğim zorlukların
lezzeti.. Karbüratörün delinmesi.. Soğukdan uyuşan elim ve ellerimi ısıtmak için yarım saat kenara çekip beklemem, öğle sıcağında
delik karbüratör yüzünden saatte 10 km ile 1400 metreye tırmanmam ve arıza yüzünden dönüşü 6.5 saatte tamamlamam.

Her zaman sizi destekliyorum.. Allah kazasız, belasız, arızasız hayırlı yolculuklar nasip etmesi temennisiyle.

Sizin gibi arkadaşlardan böyle güzel geri dönüş alınca çok seviniyorum. Bir kişiyi iyi bir şeye özendirip teşvik ettiysem ne mutlu bana gerisi teferruat 300 kilometre yapmışım 500 kilometre yapamamışım ne önemi var.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
İsmet bey cesaretinizden dolayı kutlamakla birlikte,
böyle bir şeye girişmeseniz demek zorunda hissediyorum.

1- Gece yol almak bırakın motosikleti, otomobille bile tehlike arzediyor.

2- Beden bir yerden sonra yoruluyor ve refleksler zayıflıyor.
Beynimiz bunu biraz geç algıladığı için tehlike arzediyor.
Yıllar evvel Le Mans'ta 24 saat yarışlarına davet edilmiştim ve bizim takımın
pitindeydim. Adamlar sürekli pilot değişimi yapıp kaslarını açıyorlardı.

3- Hiç uykumuz olmasa, vücut yorulmamış gibi görünse de bir süre sonra
halk tabiriyle "gözü açık uyuma" durumu oluyor.
10-15 yıl kadar önce sabah otomobille Ankara'ya gittim, işlerimi hallettim akşam
tekrar geriye dönüyorum. Ki bu yolu en fazla 2 ayda bir kez yapıyordum.
Evime 2-3 km kalmıştıki Basın Ekspreste giderken karşımdaki köprü birden yok oldu.
Aynadan baktığımda aslında köprü arkada kalmıştı...

Beden yorulmamış görünse bile beyin kendini bir an için gözler açıkken off yapıyor.

Ben ne dersem diyeyim bildiğinizi okuyacak olsanızda, yinede hatırlatma ihtiyacı duydum.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
İsmet abi yolun ve şansin acik olsun.

Ufakta olsa bir kaç tavsiyede benden,

1-Günde en az 2 adet muz tüket(potasyum)

2-Sivi kaybini minimumda tut

3-Uyku getirici yiyeceklerden uzak
dur(vişne suyu,ayran,kurusoğan)

4-150-200km de bir,ayaklari yika,yeşillik vb.yerde çiplak ayakla yürü statik elektriği at.

5-Bol ceviz tüket.

6-Günde iki bardak nescafe iç

7-Gece suruşunde fazla kalın giyinme(hafif üşümek refleksleri zinde tutar)

8-Maydonozu ve sarımsaği bol ye.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
İsmet'im Yaradan yolunu açık ede inşaAllah. Sen olduğunda konu , kendimi aciz ve beceriksiz hissediyorum. Memlekette bir Topaloğlu Mustafa var ; ağzından sözleri kerpetenle alabildiğimiz uzaylı şarkıcı , türkücü , yorumcu ve dahi büyük mütefekkir. Birde tenekeden uzay gemisi yapmaya uğraşıp da becerememiş genç bir kardeşimiz var, millete kimin hangi motorla nereye gitmesi gerektiğini söyleyebilecek kadar atarlı , heyecaaaaanlı. Ne diyeyim akıl
versin Hak Teala. Senin serüvenini ,yüreğim güm güm ata ata izlemek yerine - İsmet X noktasına kadar gitti ve sağ salim Kartal'a geri döndü - haberini
bekleyeceğim. Aksi takdirde bypass lı kalbimin tahammülünün zorlanacağı kanaatindeyim . Bir kaç gün içinde Çeşme tatilimi sona erdirip Evo ile Bursa'
ya dönmeye niyetliyim. Umarım eylül sonları gibi İst de Ufuk hocamla birlikte görüşebilmek ümidiyle. Bu arada neyi nasıl yapman gerektiğini sana
anlatmaktan haya ederim. Benim yol tecrübem daha yeni 2.000.000 km oldu. Sanırım Sende de en azından aynı seviyelerde. Güle güle git ve dön kardeşim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst