Deneme 2 / 100 cc motosiklet ile 24 saatte kaç kilometre ?

Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Ufuk Hocam bu gece 01 gibi İsmet'le uzuuun bir telefon görüşmesi yaptık . Sanırım 1/2 saati geçti . Antalya'dan direk en kısa yoldan İst. a mı yoksa sahili takiple Muğla , Aydın , İzmir , Balıkesir , Bursa ve İst . rotası mı olsun planlaması yapıyordu. Biri yaklaşık 700 km, diğeri 1300 km gibi mesafe
olduğunu söyledi . Ben de tercihine karışmak istemediğimi , yalnızca kendisini sağ salim İstanbul'da görmek istediğimizi paylaştım. Evet İsmet tüm sevgiler, tüm tebrikler, tüm alkışlar senin için . Dönüş yolunda Bursa'ya uğrayabilirsen bizim köyde , Aksi takdirde bir ay kadar sonra İst. da görüşebilmek ümidiyle. Saygılarla.

İsmet bey ihtiyarların gururu :)

Önümüzdeki ay bir acı kahve buluşması yapalım.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Gerçekten tebrikler. Diyebilecek çok fazla söz yok. Dönünce mutlaka gezi ile ilgili ufak bir yazı bekliyoruz.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Ufuk Hocam sanırım İst. buluşmasını eylül sonu veya ekim başı gibi yapabilmek ümidiyle.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
ismet beyi tebrik ederim.
ömür boyu 100 cc ile nice uzun kilometreler yapmasını dilerim.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Biraz Mazoşistlik mi var İsmet Bey :) Yolunuz açık olsun ...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
133
Söke'de petrolde mola vermiş görünüyor..

Yolu da bahtı da açık olsun..
 
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
493
kaç gündür kuzenimle yamaha deligth ve honda pcx olarak memlekete git gel (1900 km) yapsak mı diyorduk. hala kuşkularımız var fakat seni görünce içimizede bi su serpildi :) yolun bahtın açık olsun yaşlı kurt.
 
Katılım
31 Mar 2018
Mesajlar
2,648
Hay maşallah.
Bergamaya doğru ilerliyor.
Sanırım 3000 km yi gördü.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
22.30 gibi İsmet telefonla aradı . Sarımsaklı'da gecelemeyi düşündüğünü , yarın orada denize girmek istediğini belirtti. Yine yarın Çanakkale'de veya
Karşı tarafta Gelibolu tarafında yatarak perşembe günü Tekirdağ ve İstanbul arzusunda olduğunu anlattı. Yine yarım saate yakın sürdü sohbetimiz. Ben de
kendisine ,eğer vakit bulabilirse ,Ezine ile Çanakkale arasındaki Hasan Mevsuf tabyası şehitliğini ziyaret etmeyi önerdim. Gitmeye çalışacam akşama
kalmazsam dedi. Sarımsaklı'da 3000 km yi geçeceğini , görüşürken 2980 lerde olduğunu aktardı. Tekrar yolun açık olsun ismet.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
553
Yolculuk bitiminde açılacak gezi konusunu fotografları falan merakla bekliyorum
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Dün , kullandığı kaliteli fotoğraf makinesinin başına bir iş gelmiş. Bir kaç saatini , o foto makinesini İzmir'de onarabilecek bir yer aramakla
kaybetmiş . En sonunda o cihazın ancak İst Sirkeci'de tamir edilebileceğini söylemişler . Bu yüzden az bir şey canı sıkılmış gibiydi.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
2.elde motor alınacaklar listesinden izninizle İsmet bey'i siliyorum :) (latife tabi) Motorun yağını,zincirini kontrol ettikten sonra sorun yok. Allah kaza beladan korusun.

İsmet bey'e bir uyarıda bulunmak isterim. Hepimiz (umarım) burada kardeşiz, kullanıcı adı ve şifresini yazmış ama panelden şifre değişebiliyor. Art niyetli şakacı vs arkadaşlar şifreyi değiştirip takibi imkansız hale getirebilirler.

Bu arada fotograf makinesine üzüldüm. Geçmiş olsun. İzmir de eminim cayır cayır yanıyordur bu mevsimde.

Sağlıcakla kalın .
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
2.elde motor alınacaklar listesinden izninizle İsmet bey'i siliyorum :) (latife tabi) Motorun yağını,zincirini kontrol ettikten sonra sorun yok. Allah kaza beladan korusun.

İsmet bey'e bir uyarıda bulunmak isterim. Hepimiz (umarım) burada kardeşiz, kullanıcı adı ve şifresini yazmış ama panelden şifre değişebiliyor. Art niyetli şakacı vs arkadaşlar şifreyi değiştirip takibi imkansız hale getirebilirler.

Bu arada fotograf makinesine üzüldüm. Geçmiş olsun. İzmir de eminim cayır cayır yanıyordur bu mevsimde.

Sağlıcakla kalın .

essegın aklına karpuz kabugu düşürme bence :)

izmir'den cıkmış zaten; yolculugun sonuna yaklasıyor artık. ilginç bir deneyim idi. umuyorum ki fotoğrafları paylaşabilir.

bu arada izmir bugün püfür püfür :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst