Abi kazasiz belasiz.
Sunu da belirteyim. Ironbutt diye bir olusum var. Bir arastir istersen. 24 saatte en fazla yol gidenler falan
onu bunu bilmem ybr ile 13 saatte dinlene dinlene 850 km yaptım
nc 700 ile 980 km 12 saatte gittim
tenere 660 ile çok dinlene dinlene 1215 km sabah 6 da yola çıktım gece 23 te kontak kapattım
ama 100 cc ile 24 saatte 1000 km yol gidilmez yani saatte 60 km yol gitsen hiç uyumadan 1200 km yapar ama benzin yemek wc derken 600 700 anca
O motosiklet ile 24 saatle sadece en fazla 743 km yaparsın küsüratta var abi can dayanmaz ben dayanamam şahsen![]()
Hayırlı yolculuklar abi. Allah kaza bela vermesin inşallah
Hayırlı yolculuklar, tekeriniz düz bassın
Şimdiden iyi yolculuklar şansınız bol olsun
Kazasız belasız hayırlı yolculuklar dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------
Bir adam görmüştüm hondanın bu eski motosikletlerinden di anladığım kadarıyla 125 yada daha düşük çünkü hava soğutmalı motoru anca benim motor kadardı neyse bu dayım istanbuldan çıkmış kıyı egeyi dolaşa dolaşa gidiyormuş.Düşük cc ile pek ala gezilir herşey yapılır ama memleketin her yeri konya ovası olmadığından sadece biraz yoruyor o da vites düşür yükselt
Bazı konulardaki performans eksikliğini yüksek performanslı motorla mı kapatmaya calısıyorsun anlamadım ki :queen:
Sağlıklı sıhhatli bol zevkli bir serüvenin olsun abim. Aman dikkatli... Kimseye ispat edeceğin bişey yok biliyoruz...
Rabbim kolaylık versin...
Küçük hacimler ağlamışnoldu yüksek hacimler yanımızdan vızır vızır geçerken iç çekip ah benimde olsa filan mı diyorsunuz ne bu nefret?
26 Ağustos Pazartesi başlayacak yazılmış..yola çıktınız mı
dediğiniz siteden takip edeyim dedim ama açılmadı
yola çıktınız mı
dediğiniz siteden takip edeyim dedim ama açılmadı
HAREKET ZAMANI: 25 Ağustos pazar gecesini 26 ağustos pazartesi gününe bağlayan gece 00:00 başlama 26 ağustos gecesini 27 ağustos gününe bağlayan gece 00:00 da son. Özetle 26 ağustos pazartesi bütün gün yoldayım.
-İsmet amca harita kullanılmıyor, foto paylaşmanı bekliyoruz![]()
İnşallah kazasız belasız tamamlarsin abi. Zevkine sürüş dedikleri tam anlamıyla bu olsa gerek
Zorlu bir yolculuk. Bir çok babayiğit bunu yapamaz. Kazasız belasız tamamlamanızı dilerim Kendinize dikkat edin.
Keyifli yolculuklar dilerim abi. Dönmeyi nasıl düşünüyorsun? Bence mesele gitmek değil dönmek![]()
Uyku, yemek, mola, benzin molası derken tahminen 800 km yaparsınız.. Kat edeceğiniz km'nin bir önemi yok.
Motorunuz küçük (benimki de öyle) imkanlarınız kıt ama siz de ki cesaret motosiklet mağazasında satılan cinsden değil.
Herkesin sahip olamayacağı bir şeye sahipsiniz ya o cesaretin tadını doya doya çıkarın..
2017'de size özenmiş 125 cc scooter ile Temmuz sıcağında 600 km yol yapmıştım.. Hala tadı damağımdadır o çektiğim zorlukların
lezzeti.. Karbüratörün delinmesi.. Soğukdan uyuşan elim ve ellerimi ısıtmak için yarım saat kenara çekip beklemem, öğle sıcağında
delik karbüratör yüzünden saatte 10 km ile 1400 metreye tırmanmam ve arıza yüzünden dönüşü 6.5 saatte tamamlamam.
Her zaman sizi destekliyorum.. Allah kazasız, belasız, arızasız hayırlı yolculuklar nasip etmesi temennisiyle.