Allahın plastik motorcuları yağmur yağınca gezi iptal eden tatlı sus motorcuları sizi....
siz varya kapıdan dışarı çıkamAzsınız...
ABİLERİM ABLALARIM POLEMİK LAZIMMIYDI ?? SORMADAN IKRAM ETTİM AMA:queen: :queen:
olmaz ben bekleyemem daha fazla.
çabuk kararını verin de randevu defterimde bi araya sıkıştırcam bunu ona göre![]()
yoğun adamım ben![]()
olmaz ben bekleyemem daha fazla.
çabuk kararını verin de randevu defterimde bi araya sıkıştırcam bunu ona göre![]()
yoğun adamım ben![]()
İzinsiz benim bölgeme girersiniz haaa... :queen: Bide haber vermeden dolaşın bakalım...![]()
hop hop biri benim bölgememe dadanmış bakim ne oluyor 007 bursı benim mekanım :queen: :queen: :queen: nede olsa sarıyer abi hakikaten yapalım bir şeyler ya benim motor pas tuttu ya hadi motorcular nerdesiniz herkez bu topiğe lütfen :cat: :cat:
aa aksi gelmiş kardeşim nerdesin ya çamurdan en sonunda çıkabildin yani:queen: bu arada vize parasını kime vericeğiz 007 mi yoksa sanamı
kafamız iyice karıştı kimin bölgesi bu kardeşim :queen: