sarıyer'de küçük bir mekan keşif gezisi...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
necdet abiyle önümüzdeki günlerde düzenlenmesi planlanan bir etkinlikle ilgili küçük bir keşif gezisine çıktık. izlenimlerimizi küçük küçük paylaşmak istedik. sürpriz... önümüzdeki günlerde dedik ya az sabırlı olun arkadaşlar alla alla :cherry:

yol gerçekten gözkamaştırıcı bakın fotoğraf makinesinin de objektifi kamaştı :)








ben:)


necdet abi :)


müzakere süreci zorlu geçti :queen:


:cherry:








yazıyı necdet abi yazmadı, o sadece gösterdi :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Doni Dayı ve Necdet Emmi ile süper 2'li bir arada...:)


Düşünülebilir...Mekan güzel...:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hacı dayı senle ilk kez bu mekanda karşılaşırız belki orman ambiansı :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hasancığım ellerine sağlık resimleri yüklemişin arkadaşlar evt ramazan ayındayız
ama bu buluşmak için engel değil hande (vınvın)bizi mekan keşifine gönderdi
bizde hasanla elimizden geleni yaptık mekan çok güzel yakın ve doğanın içinde
gereken bilgileri hande yakın zamanda bildiricektir saygılar sevgiler:)

başka arkadaşların bu konuda çalışmaları olduysa seve seve değerlendirebiliriz :)
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
güneş duasına mı çıksak napsak :) gelmek isteyen gelir vala dinle zorlama yok hele bi topic açılsın bakarız o zaman
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
vallah ben 2gün önce yağmurda çıktım inan bana 1cm bile erimedim hayret ettim:queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vallah ben 2gün önce yağmurda çıktım inan bana 1cm bile erimedim hayret ettim:queen: :queen:



500 le basıyon tabi torkda gücde elinin altında...oh konuşursun tabi...tamam her motor ıslanır ama söylemek istediğim küçük hacimle tadı olmaz yolun...


doni dayı ne yapsın aynı yağmurda...:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
500 le basıyon tabi torkda gücde elinin altında...oh konuşursun tabi...tamam her motor ıslanır ama söylemek istediğim küçük hacimle tadı olmaz yolun...


doni dayı ne yapsın aynı yağmurda...:)

ne torku ya gürbüz doniye yetişemedim bugün :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sataşma var hakim bey itiraz ediyorum :p benim motor yağmurlu günde trafiğe merhaba dedi hem de ne yağmur o yüzden alışkındır merak etme hacı dayı



Ya bırak dayı allahaşkına ya...Senin Cıbırdan bir tane Nişantaşının girişinde bir döviz bürosunun önünde var hep bakıp bakıp gülerim...Hacım kimden beddua aldın ya...Len itiraf et işte pişmansın aldığına...gerçek bu kanka yav...Benim değil bizim gerçeğimiz...:p

Taam bozma moralini bu gerçeği hep saklıycam...aramızda kalacak...söz...:rendeer:


Necdet babiş bırak şimdi çocukla dalga geçme gece vakti...Kedinin fareyle oynadığı gibi oynadın dimi cıbırla...:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
aslında bu topicin başlığı şöyle olmalıydı ''MT pc başında oturup forumda tartışma takip etme yeri mi?''
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Şimdi şurda bi polemik çıkarsak ne güzel ..ilgi çekeriz dimi ama....

necdet le doniel...bula bula burayımı buldunuz ...yuh diyorum yani :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Şimdi şurda bi polemik çıkarsak ne güzel ..ilgi çekeriz dimi ama....

necdet le doniel...bula bula burayımı buldunuz ...yuh diyorum yani :p

aha barış kardeş polemik çıkartmaya çalışıyor sen birtek marmarisi bilirsin muğlayı geçince yolu şaşırırsın:queen: :queen: :queen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
İzinsiz benim bölgeme girersiniz haaa... :queen: Bide haber vermeden dolaşın bakalım... :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Şimdi şurda bi polemik çıkarsak ne güzel ..ilgi çekeriz dimi ama....

necdet le doniel...bula bula burayımı buldunuz ...yuh diyorum yani :p

öyle oturduğun yerde topic kilitleme mesaj silmeyle olmuyo bu işler :p
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Sevgili Hasan ve Necdet çok güzel bir yer teşekkür ederiz ...:rendeer:

En kısa zamanda bu konuyu konuşalım :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst