çok güzel bi yermiş.
yağmur çamur dinlemem, her türlü gelirim ben
en kısa zamanda organizasyon yapalım da gidelim:cat:
keşifçi ağabeylerimize teşekkürler![]()
İzinsiz benim bölgeme girersiniz haaa... :queen: Bide haber vermeden dolaşın bakalım...![]()
abi bittin sen hani bana haber vermek yokmu yakalarım seni merak etme
necdet yemek konusunda bi sana güvenirim zaten şu koca sitede
kesinleşsin de gelirim ben mutlaka:cat:
olurmu öyle şey ümmet abi!ümmet perkitan;447657' Alıntı:cevap alamadım istanbul dışından kimseyi almıyormusunuz.
necdet yemek konusunda bi sana güvenirim zaten şu koca sitede
kesinleşsin de gelirim ben mutlaka:cat:
bak şimdi yaaybr 125'leri almıyoruz kardeşim doğayı kirletiyosunuz![]()
yer çok güzelmiş 2 hafta sonra istanbuldayım denk gelirsem bende katılırım gümüşhane kelkitten selam.
şaka yaptım yaa tabiki gelirim
Sevgili Hasan ve Necdet çok güzel bir yer teşekkür ederiz ...:rendeer:
En kısa zamanda bu konuyu konuşalım :wiinkk:
ümmet abi bekleriz mutlaka :rendeer:
biz görevimizi yaptık artık işi sana ihale etmiş bulunmaktayız allah yardımcın olsun :cherry:
katılımcı kitlesi hazır. hadi bekliyoruz
yağmurlu bi gün seçelim de tatlı su motorcularını aramızdan elemiş oluruz![]()