sarıyer'de küçük bir mekan keşif gezisi...

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
çok güzel bi yermiş.
yağmur çamur dinlemem, her türlü gelirim ben:)
en kısa zamanda organizasyon yapalım da gidelim:cat:
keşifçi ağabeylerimize teşekkürler:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
çok güzel bi yermiş.
yağmur çamur dinlemem, her türlü gelirim ben:)
en kısa zamanda organizasyon yapalım da gidelim:cat:
keşifçi ağabeylerimize teşekkürler:)

eyvallah dostum gidiceğiz merak etme mt gurmesine güven ama busefer
yemeklerde açık göz olmanı tavsiye ederim yine
1saat bekleme yemeği:queen: :queen:

İzinsiz benim bölgeme girersiniz haaa... :queen: Bide haber vermeden dolaşın bakalım... :p

pardon kardeşim ama dün cumartesiydi ve vize için başkonsolosluk kapalıydı
neyse buseferlik affet :p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
yer çok güzelmiş 2 hafta sonra istanbuldayım denk gelirsem bende katılırım gümüşhane kelkitten selam.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
abi bittin sen hani bana haber vermek yokmu yakalarım seni merak etme

evt ben bu yere bittim :queen: senden öğrendim haber vermemeye ağvayı
hatırlatma bana :p neyse iftar yemeğinde hepberaber buluşup hasret
giderebiliriz :rendeer:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
necdet yemek konusunda bi sana güvenirim zaten şu koca sitede :)
kesinleşsin de gelirim ben mutlaka:cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
cevap alamadım istanbul dışından kimseyi almıyormusunuz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
necdet yemek konusunda bi sana güvenirim zaten şu koca sitede :)
kesinleşsin de gelirim ben mutlaka:cat:

vallah kardeşim ben iftar yemeğinde bi çorba içince tıkanıyorum zaten
ama arkadaşlardan laf işitmiyelim diye sözleşme bile yaptık:queen:
neyse önemli olan açık havada sohbet etmek çay içmek beni bunlar sarıyor:)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ümmet perkitan;447657' Alıntı:
cevap alamadım istanbul dışından kimseyi almıyormusunuz.
olurmu öyle şey ümmet abi!
denk gelirsen mutlaka bekleriz:cat:

necdet abi bana da çok farketmez zaten. maksat bir arada olmak:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
katılımcı kitlesi hazır. hadi bekliyoruz:)
yağmurlu bi gün seçelim de tatlı su motorcularını aramızdan elemiş oluruz:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
katılımcı kitlesi hazır. hadi bekliyoruz:)
yağmurlu bi gün seçelim de tatlı su motorcularını aramızdan elemiş oluruz:p

bu olmadı işte serkan ozaman en başta hasanı kaybederiz :queen: bırakta hava güzel olsun dışarda doğanın içinde çayımızı yudumlayalım bu arada
bütün hafta güneşli geçecek :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tabi canım hasan abi de gelsin:)
ben onu şaka olsun die dedim:)
bu hafta hava güzel zaten. hafta içi özellikle. ama cumartesi ve pazar yağmur yağma olasılığı yüksek. bunu da dipnot olarak düşelim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst