sarıyer'de küçük bir mekan keşif gezisi...

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Allahın plastik motorcuları yağmur yağınca gezi iptal eden tatlı sus motorcuları sizi....
siz varya kapıdan dışarı çıkamAzsınız...
ABİLERİM ABLALARIM POLEMİK LAZIMMIYDI ?? SORMADAN IKRAM ETTİM AMA:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
Allahın plastik motorcuları yağmur yağınca gezi iptal eden tatlı sus motorcuları sizi....
siz varya kapıdan dışarı çıkamAzsınız...
ABİLERİM ABLALARIM POLEMİK LAZIMMIYDI ?? SORMADAN IKRAM ETTİM AMA:queen: :queen:

savaş abi bitanesin ama senin yaptığın polemiği bile kimse ciddi almıyor:queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
polemik değil ama traktör lazım savaş abi :queen: duydum ki gokart yaparım dermişsin savaş abi gittiğimiz mekanın yanında gokart pisti var istersen kapışırız orda heheh :cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hasan abi ben hafta sonu yağmur yağma ihtimali var demiştim, zira pazar günü yağmurlu gözüküyor hala:)

ee noldu bu şimdi? ne zaman gidiyoz sarıyere?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
çalışmalar sürüyo en kısa zamanda topic açılacak arkadaşlar dont panic:wiinkk:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
olmaz ben bekleyemem daha fazla.
çabuk kararını verin de randevu defterimde bi araya sıkıştırcam bunu ona göre:p
yoğun adamım ben:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
olmaz ben bekleyemem daha fazla.
çabuk kararını verin de randevu defterimde bi araya sıkıştırcam bunu ona göre:p
yoğun adamım ben:)

senin defterini alırım elinden serkan kardeş bak nekadar boş yer buluyorum:queen: :queen:
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Doni ve Neco= muhteşem ikili diycem size bundan sonra supersiniz... :)
Tarih belli mi :silent:
Ona göre güvenlik önlemi alalım bölgede... :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
İzinsiz benim bölgeme girersiniz haaa... :queen: Bide haber vermeden dolaşın bakalım... :p

hop hop biri benim bölgememe dadanmış bakim ne oluyor 007 bursı benim mekanım :queen: :queen: :queen: nede olsa sarıyer abi hakikaten yapalım bir şeyler ya benim motor pas tuttu ya hadi motorcular nerdesiniz herkez bu topiğe lütfen :cat: :cat:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hop hop biri benim bölgememe dadanmış bakim ne oluyor 007 bursı benim mekanım :queen: :queen: :queen: nede olsa sarıyer abi hakikaten yapalım bir şeyler ya benim motor pas tuttu ya hadi motorcular nerdesiniz herkez bu topiğe lütfen :cat: :cat:

aa aksi gelmiş kardeşim nerdesin ya çamurdan en sonunda çıkabildin yani:queen: bu arada vize parasını kime vericeğiz 007 mi yoksa sanamı
kafamız iyice karıştı kimin bölgesi bu kardeşim :queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
177
nerde bu millet yafu uyuyormusunuz :pr: :pr:

aa aksi gelmiş kardeşim nerdesin ya çamurdan en sonunda çıkabildin yani:queen: bu arada vize parasını kime vericeğiz 007 mi yoksa sanamı
kafamız iyice karıştı kimin bölgesi bu kardeşim :queen:

vize gerekmez abi motorculara her zaman açığız biz motorcu agalara serbest her yer ama illede para vermek isteyen olursa ben toplarım nede olsa sarıyerliyiz:queen: :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst