Kardeşimde var, ben bir yamukluk farketmedim (ki arızayımdır öyle konularda), tek şikâyetim bir şeye bakacak olsan fazla aşağıda durduğu için basit bir göz hareketyle göremiyorsun kapalı kaskla, illa ki kafayı eğmen gerekiyor, fazla aşağıda kalmış. (Boy uzun, daha kısa sürücülerde böyle bir sıkıntı olmayabilir...)
Arkadaşlar merhaba,
Bildiğiniz gibi Tracer 700 2019 Model stoklarda.... ama... 53.600 TL
Bir de 2017 Model olup 0km Tracer 700 ler var. 44 küsür bin TL
Neredeyse iki yıl yatmış motor alınır mı sizce ?
Tracer 700 2017 ile Tracer 700 2019 arasındaki fark nedir ?
Teşekkürler,
Sayın tracer 700 kullanıcıları, acaba koruma demiri olarak ne tavsiye edersiniz? Orjinal yamaha mi, givi nin ustlu altli seti mi? Yoksa daha fiyat performans odaklı yerli üretim ürünler mi? Daha uygun fiyatlı yerli üretim kullanıp memnun olan var mıdır?
Gp'ye bakın derim, bazen (tasarım olarak) Kappa/Givi'nin bire bir aynısı ürünleri olabiliyor. 2000 ise çok düşünmem Kappa/Givi alır geçerdim ben, sonuçta bir aksi durumda çok daha büyük masraftan kurtarıyor.
Orijinal demirlerin fiyatını bilmiyorum ama çok şık ve fonksiyoneller...

http://imageshack.com/a/img922/79/Xb115f.jpg
http://imageshack.com/a/img923/2976/cn1Hdi.jpg
http://imageshack.com/a/img923/1124/gsqQDE.jpg
http://imageshack.com/a/img923/1202/DEJrsK.jpghttp://imageshack.com/a/img924/4907/dcOE7r.jpg
Slm arkadaşlar egzoz bugün geldi fotolar buyrun ��videoları en kısa zamanda gelecek
Arkadaşlar merhaba,
Teknotakip taktırıldığında tgarantiyi etkiliyor mu bu konuda sorun yaşayanlar oldu mu veya yamaha servisten net bir şekilde bozmayacağına dair onay olabildiniz mi bilgi ricasıyla
taktırmak istiyorum ama çaresiz kaldım
Ben direk Kuruçeşme Daytona'ya sormuştum. Garanti dışı kalır yaklaşma dediler. Uzaktan motor stop etmeyi aktif etmeyeyim dedim. I-ıh dediler...