Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
60.000 TL fiyatıyla motorumuz layık olduğu noktaya gelmiş bulunuyor. Konunun başında edilen onca hakarete rağmen 29000TL ye 0KM aldım ve mis gibi biniyorum. Eğri boyunlu vs diye dalga geçecek vatandaşlardan cevap bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
5
Merhabalar, yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve çok memnunum.
Tek sorunum gidon pozisyonu; dik oturmak istediğim için sürekli kendimi kasıyorum ve sırtım çok ağrıyor.
Gidon yükseltmek için GP kompozit ürünü aldım, fakat malzeme çok yükselttiği için kablo payları kurtarmadı. Alternatif olarak SW-Motech ürünü buldum fakat fiyat yüksek olduğu için risk almak istemiyorum.

SW-Motech görseli
1https://cdn.shopify.com/s/files/1/1066/1532/products/leh_00_039_21000_s_1_web_grande.jpg?v=1530132272

Bu konuyu çözen bir arkadaş var ise bilgi paylaşmanızı rica ederim.
 
Katılım
24 Şub 2015
Mesajlar
1,526
Motosikleti
K 1600 GTL
Merhabalar, yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve çok memnunum.
Tek sorunum gidon pozisyonu; dik oturmak istediğim için sürekli kendimi kasıyorum ve sırtım çok ağrıyor.
Gidon yükseltmek için GP kompozit ürünü aldım, fakat malzeme çok yükselttiği için kablo payları kurtarmadı. Alternatif olarak SW-Motech ürünü buldum fakat fiyat yüksek olduğu için risk almak istemiyorum.

SW-Motech görseli
1https://cdn.shopify.com/s/files/1/1066/1532/products/leh_00_039_21000_s_1_web_grande.jpg?v=1530132272

Bu konuyu çözen bir arkadaş var ise bilgi paylaşmanızı rica ederim.

22mm den yüksek gidon yükseltme kabloları kasar ben rhino gidon yükseltme aldım memnunum. Alacağınız gidon yükseltme 22 mm den büyük olmamalı.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,012
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Tracer zaten epeyi dik oturuşlu bir motosiklet. Benim boyum 190 olmasına rağmen gidon yükseltme gerekmedi hatta gidonu bayağı bir yüksek buldum. Acaba yükseltmeden ziyade yakınlaştırmaya mı ihtiyacınız var?
 
Katılım
9 Eyl 2019
Mesajlar
5
Tracer zaten epeyi dik oturuşlu bir motosiklet. Benim boyum 190 olmasına rağmen gidon yükseltme gerekmedi hatta gidonu bayağı bir yüksek buldum. Acaba yükseltmeden ziyade yakınlaştırmaya mı ihtiyacınız var?

Aslına bakarsanız, her ikisi de diyebilirim hem yükseltme hem yakınlaştırma. Ancak bu tarz ürünlerin montajı için tüm kabloların değiştirilmesi gerekiyor. Bu denli büyük bir değişiklik yapmak istemiyorum. 20 mm yükseltme alıp deneyeceğim. Sizlerle de bilgi paylaşırım, son durum hakkında.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
22
Tracer zaten epeyi dik oturuşlu bir motosiklet. Benim boyum 190 olmasına rağmen gidon yükseltme gerekmedi hatta gidonu bayağı bir yüksek buldum. Acaba yükseltmeden ziyade yakınlaştırmaya mı ihtiyacınız var?

benimde boy 193 cm. rahat edermiyim diye düşünüyorum. bu aralar tracer 700 peşindeyimde:)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,012
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yok ufak kalmaz merak etmeyin
 
Katılım
9 Ağu 2018
Mesajlar
5
Herkese selamlar. Tracer 700 ve Nc 750x arasında kaldım. Gönlüm Tracerdan yana ancak tek bir korkum var o da boyutları. 1.91 boyundayım ve motosiklet altımda kaybolsun istemiyorum biraz heybetli olmasını istiyorum. Benim boylarımda olan kullanıcılar varsa yardımcı olursa sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

Hocam selamlar. Boyum 1.91. Eşimle beraber uzun seyahatler yapıyoruz. Sizce tracer altımda ufak kalır mı ? Sığamamaktan ve rahat edememekten korkuyorum. Fotoğraflarınız varsa motorun üstünden görebilir miyim ?
 
Katılım
26 Nis 2019
Mesajlar
3
Selamlar Herkese,

Tracer 700 alarak aranıza yeni katıldım. Önceki yazışmaları okudum ama çok fazla yazışma olduğu açıkcası tamamını okuyamadım.

İki soru için yardımınızı rica ediyorum

Aranızda sele alçatma yaptıran var mı ? Nereden yaptırdığını öğrenebilir miyim ? Yamaha nın kendisi yapmıyormuş.

Birde led göstergenin parlamasını engellemek için extra gölge yapacak aparat takan var mı ?
 
Katılım
16 Haz 2019
Mesajlar
25
sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Gelecek yaz tracer 700 e gecmeyi planliyorum.Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira olarak gorunuyor. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Yeni alan arkadaşlara hayırlı olsun. Hayır beklemiş motora bir şey olmaz. Aküsü takılmamıştır. Yağ zaten rodaj yağı 1000km de değişecek. Ben olsam imkan yoksa yıla takılmam modeli eski olanı alıp binerim. Garanti alınca başlayacak nasıl olsa.
 
Katılım
9 Nis 2015
Mesajlar
22
selam dostum
bende aynı senin gibi ikilemde kaldım ve tercihim tracer oldu. 193 cm ve 100 kg için dışarıdan görenler bu ne biçim şey demiyor:) bende üzerinde çok rahatım. gerisi çok mühim değil bizim kaderimiz bu:) şu an alışma sürecindeyiz kendisi ile zira hırçın bir makina bildiğiniz gibi. kalın sağlıcakla

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:52 ----------

Herkese selamlar. Tracer 700 ve Nc 750x arasında kaldım. Gönlüm Tracerdan yana ancak tek bir korkum var o da boyutları. 1.91 boyundayım ve motosiklet altımda kaybolsun istemiyorum biraz heybetli olmasını istiyorum. Benim boylarımda olan kullanıcılar varsa yardımcı olursa sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:59 ----------

Hocam selamlar. Boyum 1.91. Eşimle beraber uzun seyahatler yapıyoruz. Sizce tracer altımda ufak kalır mı ? Sığamamaktan ve rahat edememekten korkuyorum. Fotoğraflarınız varsa motorun üstünden görebilir miyim ?

selam dostum
bende aynı senin gibi ikilemde kaldım ve tercihim tracer oldu. 193 cm ve 100 kg için dışarıdan görenler bu ne biçim şey demiyor:) bende üzerinde çok rahatım. gerisi çok mühim değil bizim kaderimiz bu:) şu an alışma sürecindeyiz kendisi ile zira hırçın bir makina bildiğiniz gibi. kalın sağlıcakla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst