sifir motorlarla ilgili bir sorum olacak. Gelecek yaz tracer 700 e gecmeyi planliyorum.Bazen ilanlarda 2017 model sifir motosikletler goruyorum. Ornegin tracer 700 un 2019 sifir 60 bin, 2017 sifir 49 bin, 2016-2017 10 bin km altinda ikinci elleri ise yaklasik 42-43 bin lira olarak gorunuyor. Mantikli düşününce 2017 sifiri almak dah akillica olur. Ama yaklasik 3 sene bayinin elinde kullanilmadan beklemis bir motor alindiginda sorun cikarir mi? Yoksa Yeni uretilmis bir sifir km motor gibi kusursuz calisir mi? yamaha tracerin fiyatlarini bildigim icin bunu ornek verdim ama tum marka modellerde bayiler ellerinde kalan 2-3 yasindaki motorlari bu sekilde uygun fiyata satiyor. Ne kadar sağlıklı durumdadir bu motorlar? Fikri, bilgisi olan var mi?