- Katılım
- 4 May 2005
- Mesajlar
- 29
Slm arkadaşlar trafikte farkedilebilmek adına egzoz almayı düşünüyorum,tavsiye edebileceğiniz marka model var mı acaba.burda paylaşırsak hem almak isteyenlere yardımcı oluruz diye düşünüyorum
Ne kadar fiyatı hocam ? nereden temin ediliyor ?ixill marka ya yoğunlaşıyorum ixill ixrace Z7 Black modeli hem sesi süper hemde şekli harika...fiyat performans olarak ta süper bakalım taktirdigimda video foto çekip yollayacam
Selamlar yedek depoya dusuce ekranda km 0 oluyor ve ilerliyor ben bu halde 35 km gittim kac km gidiyor bilen varmi
Slm arkadaşlar trafikte farkedilebilmek adına egzoz almayı düşünüyorum,tavsiye edebileceğiniz marka model var mı acaba.burda paylaşırsak hem almak isteyenlere yardımcı oluruz diye düşünüyorum
Aynen tracer 700 logolu olan biriyle konuştum çok kötü olduğunu söyleDi hemen zararına satmis orijinal egzoz daha iyi diyor hatta motor dan soğumuş satiyor![]()
İxil Z7 modeli daha alamadım bu model Türkiye'ye yeni geldi...fiyat olarak da max 2.900 TL olacağını ana bayiden(türkiye ana bayii aydın motor ) öğrendim alır almaz paylaşacağım buradan sizlere...bence fiyat performans olarak gayet mantıklı...YouTube da İxil race Z7 yazınca bi sürü videoları var.izlemenizi tavsiye ederim görüntü ve ses harika...bence akro lar 5.000 TL yada 1500 2000 tl ye kalitesiz ürünler almaktansa full sistem olan z7 almak bana çok mantıklı geldi...tercih sizin tabiki...
Herkese kazasız belasız sürüşler tekeriniz düz bassın