Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
P0lB7d.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

BrL4gV.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

Yeni aldigim kilitler
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Slm arkadaşlar trafikte farkedilebilmek adına egzoz almayı düşünüyorum,tavsiye edebileceğiniz marka model var mı acaba.burda paylaşırsak hem almak isteyenlere yardımcı oluruz diye düşünüyorum
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
160
1981 ..motosikletini yikadiginda atmazsa tank pad bende yapistirayim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

Slm arkadaşlar trafikte farkedilebilmek adına egzoz almayı düşünüyorum,tavsiye edebileceğiniz marka model var mı acaba.burda paylaşırsak hem almak isteyenlere yardımcı oluruz diye düşünüyorum

Ben orjinal ve sessizlikten yanayim,fark edilmek icinse leflektørlü yelek kullaniyorum.
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Motorsikleti yıkadıktan sonra bakıcam tankpad çıkacak mı.
Yalnız tankpadi küçük boyuk almaya dikkat edin depodaki siyah plastik şeritin enlemesine boyutu küçük. Tankpad dışa taşabilir.

Egsoz bende almak istiyorum ama malum para yok şuanda :)
Mt 07 e olan her egsoz olur bence, mesela akrapovich harika olur ama pahalı.
Tracer 700 euro4 normlarına uyumlu olduğundan sesi çok kısık orjinal egsozun. Hiç araçlar farketmiyor bile. Bence almak gerek ama egsoz olduğunda gece mahalle aralarında sürüşe dikkat etmeli ve kimseyi rahatsız etmemeliyiz. Saygı herşeyden önemli :)

Saygılar,
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
ixill marka ya yoğunlaşıyorum ixill ixrace Z7 Black modeli hem sesi süper hemde şekli harika...fiyat performans olarak ta süper bakalım taktirdigimda video foto çekip yollayacam
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
45
Selamlar yedek depoya dusuce ekranda km 0 oluyor ve ilerliyor ben bu halde 35 km gittim kac km gidiyor bilen varmi
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
ixill marka ya yoğunlaşıyorum ixill ixrace Z7 Black modeli hem sesi süper hemde şekli harika...fiyat performans olarak ta süper bakalım taktirdigimda video foto çekip yollayacam
Ne kadar fiyatı hocam ? nereden temin ediliyor ?
birde eksoz değişimi sonrası herhangi bir ayar yapılıyor mu motorda?

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:34 ----------

Selamlar yedek depoya dusuce ekranda km 0 oluyor ve ilerliyor ben bu halde 35 km gittim kac km gidiyor bilen varmi

Hocam bende merak ediyordum yedek depo işareti nedir bunun diye, deneyeceğim. Anlamayınca korkup hep dolduruyordum depoyu :)
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
45
Aynen bende korkup dolduruyorum ama bir kere 35 km gittim ve depoyu doldurunca 13 lt aldi yabi daha 4 lt varmis icinde oda yaklasik 80 km daha yapar bu hesaba gore yedeğe gecince en az 100 km yol gider gibi
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
25
Slm arkadaşlar trafikte farkedilebilmek adına egzoz almayı düşünüyorum,tavsiye edebileceğiniz marka model var mı acaba.burda paylaşırsak hem almak isteyenlere yardımcı oluruz diye düşünüyorum


Akropoviç alacaksan orijinal Tracer logolu olanı almayın(ses yok).Mt 07 için üretilen modeli alırsanız db yani son kapak söküm şansınız olur.Ozaman da hoşunuza gitmeyecek kadar çok gürültülü oluyor.kg ve hp avantajı var tabi. Mt 07 2. el 2.750 Tl de başlıyor. Sıfır 4.000 TL gibi.Tracer 700 logolu olan 5.250 sadece yamahada mevcut.
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Aynen tracer 700 logolu olan biriyle konuştum çok kötü olduğunu söyleDi hemen zararına satmis orijinal egzoz daha iyi diyor hatta motor dan soğumuş satiyor :(

İxil Z7 modeli daha alamadım bu model Türkiye'ye yeni geldi...fiyat olarak da max 2.900 TL olacağını ana bayiden(türkiye ana bayii aydın motor ) öğrendim alır almaz paylaşacağım buradan sizlere...bence fiyat performans olarak gayet mantıklı...YouTube da İxil race Z7 yazınca bi sürü videoları var.izlemenizi tavsiye ederim görüntü ve ses harika...bence akro lar 5.000 TL yada 1500 2000 tl ye kalitesiz ürünler almaktansa full sistem olan z7 almak bana çok mantıklı geldi...tercih sizin tabiki...
Herkese kazasız belasız sürüşler tekeriniz düz bassın
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Aynen tracer 700 logolu olan biriyle konuştum çok kötü olduğunu söyleDi hemen zararına satmis orijinal egzoz daha iyi diyor hatta motor dan soğumuş satiyor :(

İxil Z7 modeli daha alamadım bu model Türkiye'ye yeni geldi...fiyat olarak da max 2.900 TL olacağını ana bayiden(türkiye ana bayii aydın motor ) öğrendim alır almaz paylaşacağım buradan sizlere...bence fiyat performans olarak gayet mantıklı...YouTube da İxil race Z7 yazınca bi sürü videoları var.izlemenizi tavsiye ederim görüntü ve ses harika...bence akro lar 5.000 TL yada 1500 2000 tl ye kalitesiz ürünler almaktansa full sistem olan z7 almak bana çok mantıklı geldi...tercih sizin tabiki...
Herkese kazasız belasız sürüşler tekeriniz düz bassın

Merhabalar,

Siz alında paylaşın merakla bekliyorum. Şuanki orjinal egsozu çok kısık (euro 4 normlarına uyucam diye makinede ses kalmamış) trafikde hiç sesi duyulmuyor.
 
Katılım
31 Ara 2014
Mesajlar
11
iyi günler,
orjinal gidon çantasının ölçülerine ihtiyacım var. Kullanan varsa ölçülerini yollayabilir mi. NOTe serisi telefon sığar mı
 
Katılım
16 Haz 2015
Mesajlar
27
Xb115f.jpg

cn1Hdi.jpg

gsqQDE.jpg

DEJrsK.jpg
dcOE7r.jpg

Slm arkadaşlar egzoz bugün geldi fotolar buyrun videoları en kısa zamanda gelecek
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Hocam hayırlı olsun çok şık görünüyor. Sesi nasıl acaba merak ettim. İstanbulda olsan görmeye gelirdim. Merak ettim. Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
4 May 2005
Mesajlar
29
Ben şunu anlamıyorum eğer sürekli uzun yol yapılmayacaksa neden yan çanta yaprılır ? Bir diğer soruda arka çanta kimse taktırmıyor. sürüşümü bozuyor.

Onun haricinde de Tracer 700 'ün toplam yolculuk ağırlık ölçüsü 180 kg. Neden az diye soran var ise sanırım sebebi motorsiklette şase olmayışı yani var ama yukarıdan tamamlanan ince bir şase olması.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst