Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

MrJ

Katılım
23 Şub 2015
Mesajlar
312
istiap haddi 180kg (sürücü,yolcu,(demir,çanta taşıyıcılar vb.) aksesuarlar,) kullanma kılavuzunda 3 yerde bunu geçmeyin deniyor.
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
16
Bu arada tracer buluşmasına bende varım ☺

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

hocam bende tracer 700 düşünüyorum. yaşıma göre mt25 biraz genç işi duruyor. 700'e geçişte zorlandığınız bir durum oldu mu ?

Merhaba hocam,
MT-25'i 12000km kullandım, ara sıra enduro ya çıkıyorum 2 zamanlı motorlarla. Ben herhangi bir şekilde zorlanmadım ve kesinlikle tavsiye edebilirim. Sadece titreşim bana fazla geldi, başka tracer 700 sahipleriyle karşılaştırma yapmak istiyorum. Onun haricinde soruya tekrar dönecek olursak, gücü ve tepkimesi kontrol edilebilir ve alışılabilir düzeyde. Ancak makinanın gerçekten güçlü olduğunun bilincinden hiç bir zaman çıkılmamalı dikkatli olunmalı. Ani debriyaj salimi, ani gaz eşliğinde tekere kalkabilir. Yavaş debriyaj salimi, ani gaz eşliğinde ise arka teker kayabilir. Bunlara alışmak biraz süre geçirince gerçekten kolay. En yakın zamanda hayalinize kavuşmanızı dilerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
arkadaşlar merhaba, cbr125'le 14bin, ktm duke 200le 7bin ve son olarak da xmax 250abs ile 22bin km tecrübem var. 6 senedir yaz-kış aktif olarak motor kullanıyorum. araştırmalarım sonucu tracer 700e geçme kararı aldım. motoru kısa da olsa test etme imkanım oldu. kendi motorumu satışa çıkartıp 2. el tracer arayışına girdim. bugün arkadaşlarla konuşurken neden sıfır km almadığımı sordular. sonra bayiye girip konuştum. bayinin dediği şey ellerinde bulunan 2017 modelleri 40.500 tl'den sattıkları ve yeni parti motor geldiğinde fiyatının 50bin TL'lerde olacağı. şimdi sorum şu 40500e sıfır çıplak motor alıp yavaş yavaş aksesuarları tamamlamak mı mantıklı yoksa 2016 model 3-5bin km'de çantalı, koruma demirli bir motora 37-38bin tl vermek mi mantıklı? kafayı yiyeceğim..

not: aldığım motoru min. 2-3 sene kullanma planım var.
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
arkadaşlar merhaba, cbr125'le 14bin, ktm duke 200le 7bin ve son olarak da xmax 250abs ile 22bin km tecrübem var. 6 senedir yaz-kış aktif olarak motor kullanıyorum. araştırmalarım sonucu tracer 700e geçme kararı aldım. motoru kısa da olsa test etme imkanım oldu. kendi motorumu satışa çıkartıp 2. el tracer arayışına girdim. bugün arkadaşlarla konuşurken neden sıfır km almadığımı sordular. sonra bayiye girip konuştum. bayinin dediği şey ellerinde bulunan 2017 modelleri 40.500 tl'den sattıkları ve yeni parti motor geldiğinde fiyatının 50bin TL'lerde olacağı. şimdi sorum şu 40500e sıfır çıplak motor alıp yavaş yavaş aksesuarları tamamlamak mı mantıklı yoksa 2016 model 3-5bin km'de çantalı, koruma demirli bir motora 37-38bin tl vermek mi mantıklı? kafayı yiyeceğim..

not: aldığım motoru min. 2-3 sene kullanma planım var.

Hocam maddi sıkıntın yoksa sıfır motor her zaman sıfırdır. İlk sen binersin, rodajını kendin yaparsın, aklına bir şey takılmaz. Hadi sıfırı 40 bin tl iken düşük km dolu motorlar 35 falan olsa aradaki para farkı için aklının çelinmesini anlayacağım ama çok bir fiyat farkı yok.

2. el motor nasıl alınır? Arkadaşın veya arkadaşının bizzat tanıdığı çok efendi biri paraya sıkışmış satıyordur, motorun herşeyini bilirsin, tertemiz olduğuna yüzde yüz eminsindir, o zaman sıfır almaktansa öyle 2. el motor da alınır. Aksi takdirde 2. el işine hele ki fiyat farkı çok yoksa hiç bulaşma derim.

Eskiden 2. el motor işine çok daha sıcak bakıyordum ama bu son dönemde kendime 2. el enduro motor bakarken öyle şeylerle karşılaştım ki imkan varsa sıfır almak daha mantıklı diyorum artık.

Mesela bir ara NC750x ilanlarına bakıyordum, bir ilana denk geldim. Adam tertemiz ve kazasız yazmış motora, km de düşük, aklıma yattı. Daha sonra biraz araştırmam sonucu bir tanıdık vasıtasıyla öğrendim ki önden kazası varmış, ön amortisörler hafif yamulmuş ve işlem görüp düzeltilmiş. Özel bir serviste olmuş bu işlemler hep. Ancak motorda ne tramer kaydı vardı nede ilanda kaza detayı.

Bu ülkede 3 kuruş için neler yapılıyor neler. Maddi imkanın varsa 40binlik motorda 3-4 bin tl ucuz olacak diye 2. el riskine girme derim. Al tertemiz motor bin. Hele ki en az 2-3 yıl bineceğim yazmışsın, hiç düşünme bayiden sıfır motor çek, rahatına bak. Paran oldukça da aksesuarları yavaş yavaş ne lazımsa alırsın.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
87
MERHABA ARKADAŞLAR Bİ SORUM OLACAK BU MOTORUN SAĞLAM KARTEL KORUMASINI ALABİLECEĞİMİZ Bİ MARKA MODEL VARMI? TOURATECH GİBİ VS.
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
184
Hekese selam. İkinci motor olarak Tracer 700 düşünüyorum eşimle birlikte kullanmak için artçı için nasıldır tecrübe etmiş arkadaşlardan bilgi alabilirmiyim. Artçı için uygun mu diye sormamım sebebi bundan 2 önceki motorum Mt09 du artçı için hiç uygun değildi.
Şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
18
Arkadaşlar selamun aleyküm
2.el 3000 km de tracerle araniza katılmış bulunuyorum.şimdilik 3 şikayetim var
1-durduğum yerde frenleri sıkıp motoru sallayınca ön amortisörler gıcırdıyor
2-selenin ön tarafı üzerindeyken gıcırdıyor
3-selektör mandalı sert basmadan çalışmıyor
Sıfır alan arkadaşlarda bu sorunları yaşayan oldu mu?
 
Katılım
12 Eki 2015
Mesajlar
18
Servise götürdüm keçeler patlamış acelesi yok 350tl.selenin altına v40 sıktım,selektöre alıştım.şimdi tel tutacağı ve çakar üzerine takacağım.yorumlarınızı alırım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Servise götürdüm keçeler patlamış acelesi yok 350tl.selenin altına v40 sıktım,selektöre alıştım.şimdi tel tutacağı ve çakar üzerine takacağım.yorumlarınızı alırım

3000de keçeler neden patlıyormuş ? önceki sahibi hor kullanmış gibi.seleye bence çok takılmayın benim r25 de de yan taraflar hafif sürttüğü için gırç gırç ediyor ama motor çalıştığı zaman duyulabilicek bir durum yok bahsettiğimiz aynı konuysa.n11 den bir göz at kıyamet parçalar aksesuarlar var ne azından fiyatını belirlersin kupon vs de bulursan taksitle uyguna gelebiliyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Ağu 2017
Mesajlar
2,510
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motosikletimi değiştirdiğim için elimde kalan Boğazdan Akrapoviç carbon line Egzozumu satıyorum. Ankara içi elden diğer illere kargo şeklinde satış gerçekleştirebilirim.

Fiyat 2250tl Tüpte ufak bir işlemm var, patlak çatlaktan değil sürtme izini kapama amaçlı.


 
Katılım
18 Haz 2016
Mesajlar
8
Yakışıklılık diz boyu :)

39594070_2273484909345452_5421172819830505472_n.jpg
 
Katılım
22 Ara 2013
Mesajlar
861
Arkadaslar tracer7 ya da mt07 ile en uzun yapilan km yurt içi, yurt dışı kac km gördünüz? Bizim motorlarin iyi bir kullanim ile kac km omru vardir acaba?
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
Arkadaşlar selamlar,

Normalde 2005 yılından beri bu foruma üyeyim ama uzun süredir aktif olmadığım ve siteye giriş yapmadığım için üyeliğim silinmiş sanırım. Neyse, konumuza dönelim;

Daha önce BMW F650 ve Suzuki VStrom 650 kullandım, evlenirken maddi nedenlerle motorumu satmak durumunda kalmıştım. Şimdi tekrar alıyorum, bu sefer tercihim Yamaha Tracer 700 olacak gibi duruyor. 2 hafta kadar sonra motoru almayı planlıyorum. 2017 model, düşük km'li birkaç motor buldum, onlardan birini alacağım. Sizce 4-5 bin daha verip sıfır mı almalıyım yoksa 4-5 bin ucuza, 1500-2000 km civarlarında ve aksesuarlı bir motor almak daha mı mantıklıdır?

İlk kullanıcıya bağlı aksesuar fiyatları da bayağı arttı kurdan dolayı.2.el daha iyi olur sanki
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Sizce 4-5 bin daha verip sıfır mı almalıyım yoksa 4-5 bin ucuza, 1500-2000 km civarlarında ve aksesuarlı bir motor almak daha mı mantıklıdır?

Aksesuara ihtiyacın varsa ikinci el almak daha mantıklı. Fakat var olan aksesuarlar bi işine yaramıyorsa sıfır alabilirsin.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Tekrar selamlar,

Yukarıda Infaustus olarak mesajları yazan benim, orjinal hesabım silinmemiş, onu buldum ve tekrar aktif olarak bunu kullanmaya devam edeceğim.
 
Katılım
21 Mar 2008
Mesajlar
6
Merhaalar.

başlıkta tam olarak göremediğim için buradan sormak istedim. Tracer 700'üm var, yedek depoya geçti benzinde, yedek deponun menzili nedir yaklaşık olarak? gidip fullemek istiyorum ama bir yandan da maksimum mesafesini öğrenme merakım var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst