Sizce CBR 650 R 2019 titreşim sorununu çözmüş müdür ?

Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
CBR 650 F'in titreşiminden bahsediyor herkes,sizce 2019 modelinde bu azaltıldı mı,merak ettim ama bulamadım bir bilgi.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
son seri 650F kullanıyorum, hiç de rahatsız edici bir titreşim hissetmiyorum, bir önceki versiyonda olabilir bahsettiğiniz durum.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Arka arkaya bu kullandığım 2. Cbr650f im. Çok memnunum,tabiki biraz titreşim 200 lerden sonra var ama bu beni rahatsız etmeyecek seviyede. Hıııı başkası bu durumdan çok rahatsız olur ona bişey diyemem.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Titreşim nerde (gidon, sele, peg?) ve hangi devirlerde?
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Titreşim nerde (gidon, sele, peg?) ve hangi devirlerde?

Bir incelemede gidon ve selede titreşim olduğu söylenmişti. Ben çok ciddiye almıyorum gerçi öyle şeyleri. Babamın işi gereği (yıllarca rent a car, havalimanı transfer falan) bir çok otomobile bindim, benzinli, dizel hepsinde bir miktar titreşim vardı. İçten yanmalı motor taşıyıp titreşimin sıfır olması çok mümkün değil günümüz teknolojisi ile. Az ya da çok, ama muhakkak titrer her araç. Bence arkadaşlar abartıyor. Tek silindir dünya kadar motor var, keyifle biniliyor, 4 silindirde titreşim deniyor, garipsiyorum. BMW R1100RT motor kullandım, titremek ne kelime, dans ediyordu motor ahenkle. 2 silindir 1100 cc boxer motor var üzerinde 100 beygir güç üreten, titrememesi mümkün değil. Çok da keyifliydi titremesi.
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
Titreşim nerde (gidon, sele, peg?) ve hangi devirlerde?

en rahatsız edeni gidon.. şehir içinde çok etkilemiyor ama uzun yolda hoşuma gitmediğinden sattım motoru.. yani o kadar para verip titreyen motora binmem dedim.. yıllarca titrek motorlara bindim, biraz lükse kaçalım dedim ama zevk vermedi.. titremesinden dolayı ön grenajdan gelen sesde cabası.. ne gerekiyorsa yaptım ön cam ve grenaja ama ses tam olarak kesilmedi..
 
Katılım
13 May 2018
Mesajlar
575
en rahatsız edeni gidon.. şehir içinde çok etkilemiyor ama uzun yolda hoşuma gitmediğinden sattım motoru.. yani o kadar para verip titreyen motora binmem dedim.. yıllarca titrek motorlara bindim, biraz lükse kaçalım dedim ama zevk vermedi.. titremesinden dolayı ön grenajdan gelen sesde cabası.. ne gerekiyorsa yaptım ön cam ve grenaja ama ses tam olarak kesilmedi..

Biraz lükse kaçalım derdem 600rr a binerim, bence sen lükse kaçar gibi görünüp yine ucuza kaçmışsın
 
Katılım
31 Ocak 2018
Mesajlar
214
MotorcuMuhabbetinin 650 R ile canlı yayınını izledim sorum cevaplanmış oldu.650 F kadar titremiyormuş.
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
Biraz lükse kaçalım derdem 600rr a binerim, bence sen lükse kaçar gibi görünüp yine ucuza kaçmışsın

doğrudur senin lüksün 600rr dır ama olmayana 650f te lükstür belki.. herkesin gelir seviyesi farklı.. onun için kendi açından görüşünü yazarken, karşıdakinin durumunuda düşünmek lazım...
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
MotorcuMuhabbetinin 650 R ile canlı yayınını izledim sorum cevaplanmış oldu.650 F kadar titremiyormuş.

ben açıkcası o adamın dediklerine pek inanmıyorum xmax400 videosunda scooterin vites geçişleri hissedilmiyor dediğinden beri :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
MotorcuMuhabbetinin 650 R ile canlı yayınını izledim sorum cevaplanmış oldu.650 F kadar titremiyormuş.

kardeşim forumda bu motoru alıp kullanan ve yorum yapanlar var hemde neredeyse 50 sayfa kadar.. buradan kullanmayanlara soracağına araştırıp kendin cevabını bulabilirsin.. inceleme yapanların videoları aldatıcı olabilir.. kullanıcılardan al bence cevabını..
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Ülkemizde markalarin modelleri hakkında veya marka hakkında kötü bir yorum yaptığınız an hakkınıza karalama davası açılacağına dair uyari geliyor o yüzden büyük YouTube kanallarinin hiçbir zaman objektif olunduğunu düşünmüyorum aslını her zaman son kullanıcı söyler kanallara fazla güvenmeyin.
Örnek olarak motopixel tvnin cfmoto 250nk veya 400nk incelemesi vardı orada motorun Kawasaki h2 ile benzer kalitede olduğunu söylüyordu:) bunun gibi şeyler. Hatta o videoya h2 benzetmesinden sonra o kadar çok tepki geldi ki videoyu kaldırmış bile olabilirler:)
 
Katılım
15 Ocak 2019
Mesajlar
69
Vakti zamaninda titresim, grenajlarin gevsemesi ve gosterge tablosunun zirildamasi sayesinde satmistim 0 km aldigim 650f imi.

Eski teknoloji katana 600 bile titremezken 650f in cok garip gelmisti bana, Hondayi severim ama hayatimda kullandigim 4 silindirler icersinde bariz olarak en cok titreyeni 650f di.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
kardeşim forumda bu motoru alıp kullanan ve yorum yapanlar var hemde neredeyse 50 sayfa kadar.. buradan kullanmayanlara soracağına araştırıp kendin cevabını bulabilirsin.. inceleme yapanların videoları aldatıcı olabilir.. kullanıcılardan al bence cevabını..

Motorcu muhabbeti titreşim yok dememiş zaten. Canlı yayında eskisi kadar yok demiş, inceleme videosunda da titreşim 650F de olduğu gibi aynen var diyor. İnceleme videosu, sohbet videosundan ve kullanımdan sonra yapıldığı için onu dikkate almak daha doğru.
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
MM'nin dedikleri veya bir başka video çekenin incelemelerine ve yorumlarına dayanarak -mışlı -muşlu gibi yorumlar yapmak bile yanlış. Adama göre titremiyo gelmiş olabilir sana göre titriyordur. O gün kalın tabanlı bot giymişşindir daha az hissetmişşindir vs vs vs. Motopixele gelirsel GS KULLANMAK NASIL BİR HİS videosundan sonra adamlar ben de bitti zaten :queen: hani en son cb650r videosundada adam açık açık demese bile ima etti ve dandik motor dedi kime göre neye göre ?
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
649
Motorcu muhabbeti titreşim yok dememiş zaten. Canlı yayında eskisi kadar yok demiş, inceleme videosunda da titreşim 650F de olduğu gibi aynen var diyor. İnceleme videosu, sohbet videosundan ve kullanımdan sonra yapıldığı için onu dikkate almak daha doğru.

bende onun yorumuyla ilgili birşey demedim zaten kendi fikrimi ve bilgimi paylaştım...
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
titriyormuş aga. blok aynı neden titremesin ki? 110-140 ençok kullanılan arada.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Bu tarz yorumlar Hondaya zarar versede,benim hep işime gelmiştir :cherry: çünkü : şuan cbr650f kullanıyorum,bir önceki motorumda cbr650f ti,2014-2015 model abs li Japon canavar gibi motosiklet,ve bu titreşim eleştirisinden dolayı fiyatları çok uygun,hıııı titreşimse evet biraz titreşim var ve bu beni rahatsız etmeyecek seviyede,biliyorum daha öncede yorum yapmıştım ama ,kullanıyorum çok memnunum AMA asıl konu şu : Bu titreşim mevzusundan dolayı fiyatları bayaa düşük ve bu sayede böyle bir motora o fiyatlara 30 bin bantlarında alıp binebiliyorum :cherry: yoksa fiyatı daha yüksek olurdu binemezdim. Bu yeni modeli kullananlar inşallah yorum yaparsa bizde aydınlanmış oluruz ama işte motor daha çok yeni,zamanla belli olacaktır
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
Bu tarz yorumlar Hondaya zarar versede,benim hep işime gelmiştir :cherry: çünkü : şuan cbr650f kullanıyorum,bir önceki motorumda cbr650f ti,2014-2015 model abs li Japon canavar gibi motosiklet,ve bu titreşim eleştirisinden dolayı fiyatları çok uygun,hıııı titreşimse evet biraz titreşim var ve bu beni rahatsız etmeyecek seviyede,biliyorum daha öncede yorum yapmıştım ama ,kullanıyorum çok memnunum AMA asıl konu şu : Bu titreşim mevzusundan dolayı fiyatları bayaa düşük ve bu sayede böyle bir motora o fiyatlara 30 bin bantlarında alıp binebiliyorum :cherry: yoksa fiyatı daha yüksek olurdu binemezdim. Bu yeni modeli kullananlar inşallah yorum yaparsa bizde aydınlanmış oluruz ama işte motor daha çok yeni,zamanla belli olacaktır

biraz daha yaygara yapalım bayramdan sonra bende alayım . Çok titriyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst