Sizce CBR 650 R 2019 titreşim sorununu çözmüş müdür ?

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
Bence 5 - 5,5 arası normal gibi. Bende 471cc CB500F var şehir içi 3,6 yakıyor. CBR650R 649cc, (saçma olacak ama meraktan yapıyorum) sadece cc'leri oranladığımızda 649 ÷ 471 × 3,6 = 4,96 ~= 5,0 gibi bir sayı çıkıyor.

Bu motorların çevirdikleri ve optimum çalıştıkları devirler farklı, birisi 2 diğeri 4 silindir, o kadar fark olur. Ben kendi motorumla kıyasladığımda aşırı bulmadım bu sarfiyat miktarını. Motora iyice alışıp nerede ne kadar gaz istediğini de tam çözdüğünüzde 5,2 -> 4,9 / 5,0 gibi düşersiniz belki... Ama şu haliyle çok yakıyor da denemez herhalde?

matematik öldü şuan
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Aslında cbr250 yi ilk aldığımda benzin işaretinin yanıp sönmeye 265 km de başlamıştı. Sonra 300 kere kadar çıktı. Bakalım belki dediğin gibi. Şuan ilk 85 km deyim.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
matematik öldü şuan

:) Saçma olduğunu yazmıştım ama matematik sorunlu değil kesinlikle; (çok) sorunlu olan problemin çözüm mantığı... :)

Yine de 4 silindir 650cc bir motorun şehir içinde 5-5,2 yakması normal gibi.

Bir önceki model (CBR500F) için Fuelly'de de 5-5,1 gibi ortalamalar görünüyor ve incelemelerde yeni modelin bir öncekinden birazcık daha fazla yaktığı söyleniyor:
http://www.fuelly.com/motorcycle/honda/cbr650f
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
Oktayakgöz Aşağı doğru giderken debriyaj ile gidiyorum diyosun,debriyajla gidilirmi dostum,az yaktıracam diye motorun anasını ağlatıyorsun haberin yok
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Oktayakgöz Aşağı doğru giderken debriyaj ile gidiyorum diyosun,debriyajla gidilirmi dostum,az yaktıracam diye motorun anasını ağlatıyorsun haberin yok

Bilmiyordum. Gaza basmadan gidince de acayip bi gidişi oluyor ses olarak. Ne yapmak gerek tam olarak.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

Oktayakgöz Aşağı doğru giderken debriyaj ile gidiyorum diyosun,debriyajla gidilirmi dostum,az yaktıracam diye motorun anasını ağlatıyorsun haberin yok

hocam konunun cbr250 ile ne alakası var şimdi

Alakası şu hocam. Ondada ilk aldığımda çok yakıyordu sonraları düştü. Bunda da belki düşer manasında
 
Katılım
12 Tem 2015
Mesajlar
926
Şimdi bu motor titriyor mu, titremiyor mu :)

Biraz göreceli de olsa, hafif titreşim elbette olacak.Fakat ne kadar titriyor mesela duke 250 ye kıyasla fln..Pek konfor aramam motorda fakat dört silindire iyi kötü para verip titresimden pişman olmak da istemem.

Haftaya İstanbul'a gideceğim, Tuzla'da 650f 650r test sürüsüne açmiş bayii var mı acaba..Şu titresim mevzusu da can sıktı zaten göstergelerini de sevmiyorum..Bi denemem lazım bu motoru..
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Şimdi bu motor titriyor mu, titremiyor mu :)



Biraz göreceli de olsa, hafif titreşim elbette olacak.Fakat ne kadar titriyor mesela duke 250 ye kıyasla fln..Pek konfor aramam motorda fakat dört silindire iyi kötü para verip titresimden pişman olmak da istemem.

Haftaya İstanbul'a gideceğim, Tuzla'da 650f 650r test sürüsüne açmiş bayii var mı acaba..Şu titresim mevzusu da can sıktı zaten göstergelerini de sevmiyorum..Bi denemem lazım bu motoru..

Sürekli 150 ile gideceksen rahatsız edebilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Ara 2017
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her motorda olduğu gibi bu motorda da biraz titreşim var ama karenajlara vuran hafif bir titreşim var. her 650r da yok. titreşim yok denecek kadar az ama işçilikten midir nedir motorun bazı yerlerinden trim sesi geliyor. tek silindir motor gibi zangır zangır titremiyor. adı çıkmış dokuza inmez sekize derler ya bu motorun titreşimli diye adı çıkmış ama öyle bir şey yok. almayı düşünüyor ve başkalarının titriyor demesine bakıyorsanız hata yapıyorsunuz test etme imkanınız varsa test edip kendiniz görün.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst