Sizce CBR 650 R 2019 titreşim sorununu çözmüş müdür ?

Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
366
Valla haklısın ya nasıl olacak anlamış değilim abi nasıl bu akdar şişer 2 gün önce 33'dü bence bu fiyatlara 650f satmaları zor kendi adıma gider 600rr alırım.

33 anca hasar kayıtlı vs satılır. Her şeyin değeri nasıl artmış bizim motoru hayrına mı verecek insanlar :) 33’e satsan yerine hiçbir şey koyamazsın bu devirde. Safkan ss istiyorsanız tabi ki 600rr bakmanız faydanıza 650f sport touring bi motor bu arada kullanımı rahattır.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2016
Mesajlar
298
2018 650F kullanıyorum titreşim konusunda abartılacak bir şey yok bence. R25’te elim ayağım uyuşurdu şuan hiçbir sıkıntım yok. Kullanırken aklıma bile gelmiyor.
 
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
275
Selam dostum bende 650f kullanıoyorum. motoru ilk adlığımda titreşimi belli bir devirde ellerimde hissediyordum. sanırım 5 ila 7 bin devir arası elciklere veriyordu. orjinal rizoma elcikleri vardı. gittim söktürdüm bunu orjinal elciklerini taktım şuan bir titreşim söz konusu değil.
 
Katılım
8 Eki 2018
Mesajlar
338
33 anca hasar kayıtlı vs satılır. Her şeyin değeri nasıl artmış bizim motoru hayrına mı verecek insanlar :) 33’e satsan yerine hiçbir şey koyamazsın bu devirde. Safkan ss istiyorsanız tabi ki 600rr bakmanız faydanıza 650f sport touring bi motor bu arada kullanımı rahattır.

Eşimle'de arada biniyoruz,bundan sebep cbr650f istedim.Takas düşünen olursa cbr250r 2017 modelle konuşabiliriz.600RR çokta istemiyorum aslında çocukta var,yaş'da var o yüzden 650f arıyorum.
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
Arkadaşlar 650r cidden çok mu titriyor? Motorumu sattım ciddi ciddi almayı düşünüyorum ama şu titreşim durumu aklımı kurcalıyor. Kullanıcı varsa yorumları bekliyorum
 
Katılım
3 Haz 2018
Mesajlar
815
Arkadaşlar 650r cidden çok mu titriyor? Motorumu sattım ciddi ciddi almayı düşünüyorum ama şu titreşim durumu aklımı kurcalıyor. Kullanıcı varsa yorumları bekliyorum

ben çok yüksek hızlarda kullanmam. 120 den sonra titreşim başlıyor ama sıfır titreşimden sonra olduğu için birde ben pimpirikliyim hissediyorum. öyle çok abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Arkadaşlar 650r cidden çok mu titriyor? Motorumu sattım ciddi ciddi almayı düşünüyorum ama şu titreşim durumu aklımı kurcalıyor. Kullanıcı varsa yorumları bekliyorum

zangır zungur titretiyor artık kız arkadaşımla sevişmiyorum bu motora biniyorum
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
düzelmiş düzelmiş... alabilirsiniz... :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
25 Şub 2018
Mesajlar
1,066
Motosikleti
R25, CRF250L
ben çok yüksek hızlarda kullanmam. 120 den sonra titreşim başlıyor ama sıfır titreşimden sonra olduğu için birde ben pimpirikliyim hissediyorum. öyle çok abartılacak bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Peki cbr250r r25 cbr 600f ile titreşimi kıyaslarsak hangisine yakın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst