- Katılım
- 9 Ağu 2015
- Mesajlar
- 366
Valla haklısın ya nasıl olacak anlamış değilim abi nasıl bu akdar şişer 2 gün önce 33'dü bence bu fiyatlara 650f satmaları zor kendi adıma gider 600rr alırım.
33 anca hasar kayıtlı vs satılır. Her şeyin değeri nasıl artmış bizim motoru hayrına mı verecek insanlar
Son düzenleme: