Arkadaşlar gerçekten hangi aalemde yaşıyosunuz yaaa, R25 le cbr650f in titreşimini kıyaslıyosunuz. Birkere genel maanada silindir sayısı arttıkça,aynı hızlarda o titreşim azalır. Biri çift silindir 250cc birisi 4 silindir 650cc. Birisi polo birisi passat
Arkadaşlar gerçekten hangi aalemde yaşıyosunuz yaaa, R25 le cbr650f in titreşimini kıyaslıyosunuz. Birkere genel maanada silindir sayısı arttıkça,aynı hızlarda o titreşim azalır. Biri çift silindir 250cc birisi 4 silindir 650cc. Birisi polo birisi passat
120 ile 160 arası titreşim var mış. Ben 120 ye kadar rahatsız edici bir.şey farletmedim.
Adamlar kendi aralarında anlaşamıyor. 40 tane nc grubu var zaten sende gittin bombayı kurdun![]()
Vakti zamanında Honda servisleri 650F'in gösterge tablosundaki titreşimden kaynaklı zırıltı için, tabloyu sökerek alt kısmında çift taraflı bantla dolgu yapmak gibi, zihni sinir bir fikir icad etmişlerdi. İşin garip yanıda bir çok akıllı 650F sahibi, yepyeni motorlarına bu zihni sinir fikri uygulattılar. Motosikletlerini satmak yerine.
CBR 650 F'in titreşiminden bahsediyor herkes,sizce 2019 modelinde bu azaltıldı mı,merak ettim ama bulamadım bir bilgi.
bende motoru satıp 4 silindire geçicem ama fiyatlar fena uygun fiyatlı cbr650f aliyim diyorum herkes titreşim diyor.600rr larda 40'dan başlıyor.Diversion aliyim dedim istanbulda yok.Ne yapacağımı şaşırdım kafa allak bullak düşünüyorum.Cbr250'den r25'e geçmek istemiyorum.Offff Off...Titreşimde olsa uygun fiyatlı alınabilecek tek 4 silindir 650f gibi gözüküyor.
Hocam 650f’lerde 40’tan başlıyor artık yalnız![]()