Yeni motora başlayacağım. Sağlıklı değerlendirme alabileceğimi düşündüğümden ve 2019 r25 öncelikli olarak aklımdan geçtiğinden buraya yazmak istedim. Niyetim ötv indirimi bitmeden motorlanmak

Konya'da yaşıyorum ve her marka satılmıyor, dolayısı ile her servis yok. Marka seçeneklerim düşüyor.
Motor sürmeyi biliyorum ama trafikte aktif kullanmadığım için, ABS, led far gibi görünürlük ve güvenlik olsun istiyorum. Malum Türk şöförleri...
R25 gerçekten 250cc ler içindeki en sert duruşlu motor. SS sınıfı içinde çift far olmasıyla farklı bir duruşa sahip, ama fiyat 250 cc içindeki rekor fiyat. Daha kask, mont, koruma takozu, sigorta, kasko derken bu gidişle 32-33 bin tl ye maloacak bu iş.
O yüzden şu modeller kafamı kurcalıyor:
- Sınıfı ve menşei bambaşka biliyorum ama CF 250 NK: Fiyatı uygun (18500tl) Naked içinde en beğendiğim tasarım. Kaliteli malzeme kullanımı ile Çin malı kavramını alt üst etmiş, ön arka ABS, IPS gösterge, çelik fren hortumu v.s., etiketi değiştiğinde en az 25bine satılacak bir motor olmuş. Ama memleketimizde bir 2. el piyasası gerçeği var ki "çin malı olum bu alınmaz" diyebilecek potansiyel kitle yüzünden isterse nasa teknolojisi olsun, her yeri titanyum olsun, anında bitirirler

Ha bi de naked olduğu için rüzgar meselesi var
- Pulsar RS200: SS sınıfında ve R25 gibi sert bakışlı, ama hintli olduğu için motora hakim olduktan sonra yükseltmek amaçlı satmak zor olur mu kafamı kurcalıyor. Fiyatı 18200 tl. R 25 ile arasında 9000 tl var.
- SS değil ama KTM 250 DUKE ABS: Tipi güzel, kaslı bir duruşu var. Japon değil ama bilinen bir marka. Önde ABS var.
Karşılaştırdığım 4 motorun 2 si naked, 2 si SS. İki tekerde ABS olması, led gündüz sürüş varı ve normal far kullanılması, titreşim sorunu olmaması ve fiyat nedeniyle CF 250 NK çok kafama yatıyor. Ama R25 bir taraftan dürtüp duruyor. Fanboy yorumlarından uzak olarak fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?