Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Arkadaşım motorunun garantisini nie bozuyorsun? Hadi bozacaksın madem ne die öneri istiyorsun?

bence adam akıllı garantinin hiç bişeyi karşılamadığını çözmüş enayilik edip servise tonla para vermek istemiyor. helal olsun

arkadaş motul 7100 10-40 kullan yağ olarak filtreyi orjinal n11 den alırsın.

yağ seviyesi filtre değişiceğin için 2.1 litre olacak. kolay gelsin
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
bence adam akıllı garantinin hiç bişeyi karşılamadığını çözmüş enayilik edip servise tonla para vermek istemiyor. helal olsun

arkadaş motul 7100 10-40 kullan yağ olarak filtreyi orjinal n11 den alırsın.

yağ seviyesi filtre değişiceğin için 2.1 litre olacak. kolay gelsin

Tercih meselesi. Ben genede garantiyi bozmam. Satmak istese bile servis kayıtlı motor hep bir adım öndedir.
 
Katılım
23 Kas 2014
Mesajlar
2,094
Tercih meselesi. Ben genede garantiyi bozmam. Satmak istese bile servis kayıtlı motor hep bir adım öndedir.

valla ben 5-6 kez motor sattım kimse demedi yetkili servis bakımlımı diye.

yapma gözünü seveyim o kadar para vermeyin heleki yamaha servisleri resmen soyguncu.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bende garantiden çok parça değiştirdim diğer motorlarımda. O yüzden garantiye önem veriyorum. Yoksa servis fan’ı değilim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: motoru yakıp verdiler ya la:queen:
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
işte böyle adamlar yüzünden servise motor bırakmak istemiyorum.motor zaten kendini kanıtlamış motor düzgün kullanırsan bişey olmaz.Arabamda da aynısı yapmıştım toyota alıp direk tüp taktım çünkü sorun yaşamayacağımı biliyordum zaten öyle de oldu.100 küsür bini geçti tık yok arabada.Elimiz anahtar tutuyor kendim yapabilirim bakımlarını.
 
Katılım
6 Mar 2019
Mesajlar
89
Yeni motora başlayacağım. Sağlıklı değerlendirme alabileceğimi düşündüğümden ve 2019 r25 öncelikli olarak aklımdan geçtiğinden buraya yazmak istedim. Niyetim ötv indirimi bitmeden motorlanmak :) Konya'da yaşıyorum ve her marka satılmıyor, dolayısı ile her servis yok. Marka seçeneklerim düşüyor.

Motor sürmeyi biliyorum ama trafikte aktif kullanmadığım için, ABS, led far gibi görünürlük ve güvenlik olsun istiyorum. Malum Türk şöförleri...

R25 gerçekten 250cc ler içindeki en sert duruşlu motor. SS sınıfı içinde çift far olmasıyla farklı bir duruşa sahip, ama fiyat 250 cc içindeki rekor fiyat. Daha kask, mont, koruma takozu, sigorta, kasko derken bu gidişle 32-33 bin tl ye maloacak bu iş.

O yüzden şu modeller kafamı kurcalıyor:
- Sınıfı ve menşei bambaşka biliyorum ama CF 250 NK: Fiyatı uygun (18500tl) Naked içinde en beğendiğim tasarım. Kaliteli malzeme kullanımı ile Çin malı kavramını alt üst etmiş, ön arka ABS, IPS gösterge, çelik fren hortumu v.s., etiketi değiştiğinde en az 25bine satılacak bir motor olmuş. Ama memleketimizde bir 2. el piyasası gerçeği var ki "çin malı olum bu alınmaz" diyebilecek potansiyel kitle yüzünden isterse nasa teknolojisi olsun, her yeri titanyum olsun, anında bitirirler :) Ha bi de naked olduğu için rüzgar meselesi var
- Pulsar RS200: SS sınıfında ve R25 gibi sert bakışlı, ama hintli olduğu için motora hakim olduktan sonra yükseltmek amaçlı satmak zor olur mu kafamı kurcalıyor. Fiyatı 18200 tl. R 25 ile arasında 9000 tl var.
- SS değil ama KTM 250 DUKE ABS: Tipi güzel, kaslı bir duruşu var. Japon değil ama bilinen bir marka. Önde ABS var.

Karşılaştırdığım 4 motorun 2 si naked, 2 si SS. İki tekerde ABS olması, led gündüz sürüş varı ve normal far kullanılması, titreşim sorunu olmaması ve fiyat nedeniyle CF 250 NK çok kafama yatıyor. Ama R25 bir taraftan dürtüp duruyor. Fanboy yorumlarından uzak olarak fikirlerinizi paylaşabilir misiniz?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben 5-6 kez motor sattım kimse demedi yetkili servis bakımlımı diye.

yapma gözünü seveyim o kadar para vermeyin heleki yamaha servisleri resmen soyguncu.

hayatında yamaha motormu kullandın , aklın sıra markayı götülüyorsun
 
Katılım
10 Tem 2017
Mesajlar
7
iki hafta oldu alalı r25 2018 model şu an ki sürüşü aşağıda yazdım, tavsiye eleştiriyi beklerim rodajcılardan, 2 yıldır bu segmentte kullanıyorum.
0-300km 7k devir 90km hız 3.4lt ort
300-484km 7k devir (toplam 1 dakika 8500devir 110-120km hız) 90-95km hız 3.1lt
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Motor devrini hareketli tutuyorsanız çok iyi şahsi görüşüm. Sabit bir devirde uzun süre gidilmemesi tavsiye edilir rodaj sürecinde.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Daytonadan aldım bende motoru. İlk bakıma götürmüştüm. Zaten sevmiyordum kendilerini. Artık nefret ediyorum
 
Katılım
15 May 2016
Mesajlar
1,960
iki hafta oldu alalı r25 2018 model şu an ki sürüşü aşağıda yazdım, tavsiye eleştiriyi beklerim rodajcılardan, 2 yıldır bu segmentte kullanıyorum.
0-300km 7k devir 90km hız 3.4lt ort
300-484km 7k devir (toplam 1 dakika 8500devir 110-120km hız) 90-95km hız 3.1lt

Mis gibi değerler valla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst