Yamaha Yamaha YZF-R25 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
Arkadaşlar ön fren diskini degisecegim yakinda ve diski sabitleyen civataları 23nm tork ile sıkacağım fakat
buraya loctite sürmek lazım civatalari takmadan önce loctite ın sertlik seviyeleri var
hangisinden kullanmam lazım?

https://i.hizliresim.com/9aLQvk.jpg

243 yazan locktite olanı alın işinizi görür ilerde tekrar sökme yaparsanız sıkıntı olmadan işlem yapabilirsiniz.
 
Katılım
12 Ağu 2017
Mesajlar
349
243 yazan locktite olanı alın işinizi görür ilerde tekrar sökme yaparsanız sıkıntı olmadan işlem yapabilirsiniz.

+1.

243, el aletleri ile yeniden sökülebiliyor iken 270 gibi daha yüksek numaraya sahip loctitelar yeniden sökülmeyecek işlemler için öneriliyor.
Farkı şu şekilde görebilirsin:
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
Arkadaşlar r25'e takılan bu winglet ne işe yarıyor ? araştırmama rağmen bulamadım. Herkeste aynı terane var sinirlerim bozuluyor bu iki farın arasında ki hava giriş yerini kapatıyor bu motorun aerodinamiğini bozmuyor mu ? Eğer çok yararlı bir şeyse bende alayım kaç beygir ekliyorsa :)
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Arkadaşlar r25'e takılan bu winglet ne işe yarıyor ? araştırmama rağmen bulamadım. Herkeste aynı terane var sinirlerim bozuluyor bu iki farın arasında ki hava giriş yerini kapatıyor bu motorun aerodinamiğini bozmuyor mu ? Eğer çok yararlı bir şeyse bende alayım kaç beygir ekliyorsa :)

inan bana hiçbir işe yaramıyor güzel durması dışında.
hatta uzun süre winglet kullanıp wingletsiz r25 imi kullanan arkadaşım "bu bendeki winglet motoru yüksek hızda yavaşlatıyor sokecegim' demişti.
o aradaki üçgen ram air girişine benzeri yeri kapatıyor winglet ordaki hava girişini kapatması mantıken saçma o Ufak üçgen yer ise yarıyor eminim.

bu arada loctite için cevap yazan arkadaşlar çok teşekkürler yardımcı oldunuz.
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
inan bana hiçbir işe yaramıyor güzel durması dışında.
hatta uzun süre winglet kullanıp wingletsiz r25 imi kullanan arkadaşım "bu bendeki winglet motoru yüksek hızda yavaşlatıyor sokecegim' demişti.
o aradaki üçgen ram air girişine benzeri yeri kapatıyor winglet ordaki hava girişini kapatması mantıken saçma o Ufak üçgen yer ise yarıyor eminim.

bu arada loctite için cevap yazan arkadaşlar çok teşekkürler yardımcı oldunuz.

Sırf güzel duruyor diye 200 TL'ye yakın bir para vermek, kusura bakmasınlar ama aptal olmak gerekir. Üstüne birde farın arasında ki o hava giriş çıkışını engelliyor çok aşırı saçma...
Bazıları da fara kedi gözü gibi bir şeyler yapıyor yine yüksek fiyatlara o da çok aşırı saçma bir şey herhalde millet parayı sıvamak için yer arıyor.
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Sırf güzel duruyor diye 200 TL'ye yakın bir para vermek, kusura bakmasınlar ama aptal olmak gerekir. Üstüne birde farın arasında ki o hava giriş çıkışını engelliyor çok aşırı saçma...
Bazıları da fara kedi gözü gibi bir şeyler yapıyor yine yüksek fiyatlara o da çok aşırı saçma bir şey herhalde millet parayı sıvamak için yer arıyor.

motoruma yaptığım ekstralar
akrapovic slip on egzoz
pronix koruma takozu(zorunlu)
üçgen led far
spor kısa manet
led beyaz farlar
kısa cnc kesim plakalık
krom radyatör koruması ızgara tipli

sticker decals vinil yazı kaplama bu motoru çok saçma gösteriyor en güzel hali orjinali
 
Katılım
26 Kas 2018
Mesajlar
146
motoruma yaptığım ekstralar
akrapovic slip on egzoz
pronix koruma takozu(zorunlu)
üçgen led far
spor kısa manet
led beyaz farlar
kısa cnc kesim plakalık
krom radyatör koruması ızgara tipli

sticker decals vinil yazı kaplama bu motoru çok saçma gösteriyor en güzel hali orjinali

Diğerlerini saçma olarak nitelendirmemiştim reis, üstüne alınma sadece winglet garibime gitti. LED beyaz far olarak ne kullanıyorsun ? yakında bende alcam ama kararsızım...
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Diğerlerini saçma olarak nitelendirmemiştim reis, üstüne alınma sadece winglet garibime gitti. LED beyaz far olarak ne kullanıyorsun ? yakında bende alcam ama kararsızım...

https://m.tr.aliexpress.com/item/32...d=2442amp-kMhNOt9NitCl54Bp1NmrgQ1547337825109

ucuz yollu c6 h7 LED kullanıyorum
fiyatına göre çok iyi aydınlatıyor
1 yıldır aktif kullanıyorum herhangi bir sorun çıkarmadı yağmurda çamurda fakat montajı biraz zahmetli

r25 in ön farlar 55W orjinal halojen ampul vardır
ledler 36W aküyü daha az yorar bilgisini de vereyim
ve en güzel özelliği şimşek efekti var.
ledlerden sonra farkedilirlik %30 arttı gece sürüşünde emniyet şeridinden makam arabası geliyor sanıyorlar 😂
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
farkedilirlik led ışığının odaksız dağılmasından olabilir mi.?

motosiklete gece önden 30-40 metre uzaktan baktığımda dediğiniz gibi patlak bir hüzme veriyor led farlar orantisiz dagildigi aşikar fakat sari halojen lambalara göre asfaltı sanki çok daha detaylı gösteriyor yolu
bu arada r25 in far hüzmesinin yukarı aşağı ayar vidasindanda isteğime göre ayarlıyorum.
gecenin bir vakti uzun yola çıkıp şehirlerarası yolculuk yaptım ledleri taktiktan sonra gerçekten çok işe yarıyor
lakin bu ledleri arkasında soğutucu var montajı için far kapaklarını biraz kesip biçmek gerekiyor.
daha kalitelilerinde ufak boyutlu sogutucululari var onlarda far kapağının içinde duruyor tek seferde montaj yapılıyor.
 
Katılım
21 May 2014
Mesajlar
224
Farları aşağı yukarı ayarlayabiliyor muyuz sanki çok yukarıyı gösteriyor.Ayarı nerden yapılıyor ?
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
Farları aşağı yukarı ayarlayabiliyor muyuz sanki çok yukarıyı gösteriyor.Ayarı nerden yapılıyor ?

hocam sol far için gidonu tam sola kırın vida ayarlama vidasi şurada
v6Zr8D.jpg


bunun için kısa tornavida lazım
oXEo8o.jpg

elinizde bundan yoksa
biraz uzunu varsa hafif zorlama ile de zarar vermeden yapabilirsiniz.

sağ far içinde ayni şekilde gidonu sağa kırın sağ far içinde yeri aynı görürsünüz orada

motosiklet başında olsam kendim çekerdim resim

sağa çevirirseniz yukarı sola cevirirseniz aşağı inmesi gerek (yada tam tersi şimdi hatırlayamadım çok önemli degil)

bunun için gece bir duvar bulun motosikleti 7 8 metre geri alın ustune binin farları ayarlayın
sonra yola çıkın tornavidayi cebinize yada çantanıza atın
yolda tekrar tekrar durup kendinize göre ayarlayabilirsiniz.
sorunuz varsa cevaplarım.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2
Merhabalar R25 almaya karar verdim. ABSli R25 ile ABSsiz R25 arasında ABS kendini belli ediyor mu aradaki fiyat farkını ödeyip ABSli R25 almaya değer mi?
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Belli ediyor. Farkına değer. Ayrıca Abs'li olanda bluecore motor var. O bile başlı başına değişiklik zaten. Abs'siz modeline hiç bulaşma.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Bilemiyorumki. Onu satıcıya danışın. Yada gidip kendin bak. Üstünde bluecore die yazıyor zaten. Bluecore olmadan almayın bu motoru. Şuursuz gaz tepkileri var. Hem açarken şuursuz hem de gazı saldığında şuursuz. Mecburen gazlarken ki gibi yavaş yavaş gaz kesiyorum birden yığılmasın die.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooterlarda olan bir sistem.benim bildiğim hiç bir motor da yok bu olay varsa söyleyin.sizin bahsettiğiniz euro 3 4 farkı.2 motoruda süren biri anca bu farkı anlayabilir.tabi şuda gerçek euro 3 olan bir motor doğal olarak euro 4 den daha canlı çalışıcaktır.sesi ve yakıtı kısmak için kemeri sıkılan motor var bide öbürü var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst