puhahaha apuş arası ha.
levent kardeş bizim burada parçayı müşteri alır. buna neden şaşırdın? sizin orada nasıl işliyor sistem?
geçen gün sanayideydim. usta bir eğildi, yemin olsun ustanın götü ayna gibi, ayın 14'ü gibi pırıl pırıl ortaya çıktı. tövbe bismillah, insan cinsel tercihini bi gözden geçirmek zorunda kalıyor o esnada! bir an 'lan yoksa' diyorsun. sonra 'napiyorum ben ya, neler oluyor, neler düşünüyorum' diye bir pişmanlık geliyor..
canım çok sıkılınca sanayiye giderim ben. huzur bulmaya giderim çekiç sesleri arasında..
puhahaha apuş arası ha.
levent kardeş bizim burada parçayı müşteri alır. buna neden şaşırdın? sizin orada nasıl işliyor sistem?
geçen gün sanayideydim. usta bir eğildi, yemin olsun ustanın götü ayna gibi, ayın 14'ü gibi pırıl pırıl ortaya çıktı. tövbe bismillah, insan cinsel tercihini bi gözden geçirmek zorunda kalıyor o esnada! bir an 'lan yoksa' diyorsun. sonra 'napiyorum ben ya, neler oluyor, neler düşünüyorum' diye bir pişmanlık geliyor..
canım çok sıkılınca sanayiye giderim ben. huzur bulmaya giderim çekiç sesleri arasında..
Abi sen de niyeti bozmuşun adam az güzellik yapmış kendince
o paraya Türkiye'de 4 depo benzin alır 1200km yol yapar aynasız gezerim![]()
Hic sorma ne yazacagimi sasirdim olay okadar koptu ki yeni konu acacam ama korkuyorum biride aynaya 64 euro vermissin ne güzel diyor hic okumamisAbi konu nerelere geldi... Hep siyasete gelirdi... Hem cinsler arası ilgi ne ara popülerize oldu?
Merhaba herkese bmw g310rima ayna siparis etmistim evde kendim taktim sonra hosuma gitnedi baska bir sekulde takmak icin söktüm ikinci takista vida yuvasi yalama oldu tnt bmw Frankfurta gittim yeni vida yuvasi siparis ettiler ve fiyatinin 8 euro oldugunu kendilerinin aynayi monta edebileceklerini söylediler randevu saati gittim motoru biraktim beni cok güzel bir odaya alip hos giyinimli bir adam kahve icer misiniz diye sordu ardindan 5 dk sonra hos bir kadin sekilli bardakta kahvemi ve yanina bir kücük kek getirdi tabi o esnada ben gerim gerin geriliyorum 8 euroya tamir ediyorlar 10 euroluk servis falan ödemeye bir gittim 64 euro olayin sokuyla geldiniz mi(bosaldiniz mi almanca öyle denir) zevk aldiniz mi 8 euroluk isi 64 e yaparken dedim adamda gayet naif bir sekilde burasi bmw iscilik biraz pahali kusura bakmayin bir kahve daha icer misiniz dedi kahveden de para alacak misiniz dedim hayir dedi bende 64 tane kahve verin parami cikaracam dedim adam sasirdi ama sorun su ki bin km sonra 10.000 bakimi var ve motorun daha 18 ay garantisi var disarda yaptirirsam garanti düser orda yaptirirsamda tecavüze ugrarim korkusu var... ne yapacam sasirdim
Kuzenim,cnc freze ustası,kılçıksız 3500 euro alıyor.Oturdugu ev kira 600euro.eşide laborant 3000euro da o alıyor.
Velhasıl,kral gibi yaşiyor..
Bu parayı Türkiye'de kazanmak vardı :queen: Gece başında beklesin diye motora bekçi tutarım yemin olsun :mrgreen:
Şu mereti bi 50km kullandımda, 64euroyu hak ediyor gibi
[url]https://i.resimyukle.xyz/LGaJaC.jpg[/url]
Aga sen kaşiniyorsun ama 1yila kalmaz alacan gs1200 sende o potansiyel var:bounce:
Uçak gibi bişey bu ya, 290kg boş ağırlığı var dinime imanıma mt07den pratik
Uçak gibi bişey bu ya, 290kg boş ağırlığı var dinime imanıma mt07den pratik ��
Bu adam yüzümden motoruma küstüm. Yarın binip bir bakacağım ama hiç hoş şeyler hissetmiyorum. Ayrıca bu adamı 4 silindirde kesmeyecek, bir yerden sonra 6 silindir bir başka diyip ya honda goldwing yada bmw k1600gtl alacak. Şurayada notumu düşeyim :santa: