- Konu Yazar
- #1
Merhaba herkese bmw g310rima ayna siparis etmistim evde kendim taktim sonra hosuma gitnedi baska bir sekulde takmak icin söktüm ikinci takista vida yuvasi yalama oldu tnt bmw Frankfurta gittim yeni vida yuvasi siparis ettiler ve fiyatinin 8 euro oldugunu kendilerinin aynayi monta edebileceklerini söylediler randevu saati gittim motoru biraktim beni cok güzel bir odaya alip hos giyinimli bir adam kahve icer misiniz diye sordu ardindan 5 dk sonra hos bir kadin sekilli bardakta kahvemi ve yanina bir kücük kek getirdi tabi o esnada ben gerim gerin geriliyorum 8 euroya tamir ediyorlar 10 euroluk servis falan ödemeye bir gittim 64 euro olayin sokuyla geldiniz mi(bosaldiniz mi almanca öyle denir) zevk aldiniz mi 8 euroluk isi 64 e yaparken dedim adamda gayet naif bir sekilde burasi bmw iscilik biraz pahali kusura bakmayin bir kahve daha icer misiniz dedi kahveden de para alacak misiniz dedim hayir dedi bende 64 tane kahve verin parami cikaracam dedim adam sasirdi ama sorun su ki bin km sonra 10.000 bakimi var ve motorun daha 18 ay garantisi var disarda yaptirirsam garanti düser orda yaptirirsamda tecavüze ugrarim korkusu var... ne yapacam sasirdim