- Katılım
- 26 Şub 2013
- Mesajlar
- 1,118
Yavşakla geçen konuştum,suzuki hastasi oldugumu bilir 2006 model gsxr 600 bulmuş 23bin km de Sorunsuz Tüv,48hp limitörlü 3200euro fiyat.1aylik maaşimla alayimmi diye t..aşk geçiyor benle..
Ayrica magazanin 3200euroyu 48 ay taksite bölme opsiyonu varmiş 48 aya toplamda sadece 140euro fark koyuyormuş.
vay babam vay..
Oy oy oy :queen:
Adam bir aylık mayışla motur alıyor, ben yazlık bakım için iki aylık mayış bıraktım :mrgreen:
Kendimi Afrikalı Saatçi reisler gibi hissediyorum :sunny: