Bajaj Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
2200 de halen bitiremedim.İNŞALLAH nasip olursa Ramazan'dan sonra bitiririm.Sen kemali aratmıyorsun MAŞALLAH devamlıegeziyorsun.Aslında keyfini çıkaran sensin.Biz dominarcılık oynuyoruz.

200km önce bitirmişsin :) Ben ne olur ne olmaz die 2500km'de bir yağ değişimine gitmiştim. Çapak falan kalmışsa onlarda gitsin içinden die.

Ben hergün işe git gel 85km normal yolum var. Haftasonlarıda Uçmakdere'ye falan gidiyorum işte git gel 240-260km falan tutuyor. Yarında giderim büyük ihtimalle. 1 Depo benzini orada heba ediyorum ama yaşadığımı anlıyorum işte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------

hocam bitmiş daha ne rodajmı kalmış 2500 de yağ değiştinmi tamamdır :)

Ozan'da Dominar aldı ama halen Apache ile avatarını tutuyor. Deli gibi severken ayrılmışlar gibi poz çakıyor uzaktan uzaktan :p
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
200km önce bitirmişsin :) Ben ne olur ne olmaz die 2500km'de bir yağ değişimine gitmiştim. Çapak falan kalmışsa onlarda gitsin içinden die.

Ben hergün işe git gel 85km normal yolum var. Haftasonlarıda Uçmakdere'ye falan gidiyorum işte git gel 240-260km falan tutuyor. Yarında giderim büyük ihtimalle. 1 Depo benzini orada heba ediyorum ama yaşadığımı anlıyorum işte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------



Ozan'da Dominar aldı ama halen Apache ile avatarını tutuyor. Deli gibi severken ayrılmışlar gibi poz çakıyor uzaktan uzaktan :p

hacı ayrılırken sarılcaktım dönüp bi baktım dedim şimdi adam deli der :cherry:

ekliyim bari hatırlatmışken :)
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
hocam bitmiş daha ne rodajmı kalmış 2500 de yağ değiştinmi tamamdır :)

Geçenlerde değiştim.Motül 7100 koydum.Bu hafta sonu fırsat bulursam shell yağ koyup motülü çıkaracağım içinden ve birdaha asla kullanmıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

200km önce bitirmişsin :) Ben ne olur ne olmaz die 2500km'de bir yağ değişimine gitmiştim. Çapak falan kalmışsa onlarda gitsin içinden die.

Ben hergün işe git gel 85km normal yolum var. Haftasonlarıda Uçmakdere'ye falan gidiyorum işte git gel 240-260km falan tutuyor. Yarında giderim büyük ihtimalle. 1 Depo benzini orada heba ediyorum ama yaşadığımı anlıyorum işte :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------



Ozan'da Dominar aldı ama halen Apache ile avatarını tutuyor. Deli gibi severken ayrılmışlar gibi poz çakıyor uzaktan uzaktan :p

5000 km kadar rodaj diyorlar.
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Geçenlerde değiştim.Motül 7100 koydum.Bu hafta sonu fırsat bulursam shell yağ koyup motülü çıkaracağım içinden ve birdaha asla kullanmıcam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------



5000 km kadar rodaj diyorlar.

kitapçıkta 2000 yazıyor diye biliyorum hocam son gittiğimde servisede sordum ben 2000km dedi tabi siz bilirsiniz yine
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Yok rodaj 2000km de sona eriyor. Motul nasıl kötü? Hemde 7100 tam sentetik? Ben 5100 yarı sentetik koyuyorum ve çok memnunum. Zaten bu motora tam sentetik koymanın bir manası yok. Onlar yarış motorları gibi yüksek devir çeviren aletler için :queen:
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Yok rodaj 2000km de sona eriyor. Motul nasıl kötü? Hemde 7100 tam sentetik? Ben 5100 yarı sentetik koyuyorum ve çok memnunum. Zaten bu motora tam sentetik koymanın bir manası yok. Onlar yarış motorları gibi yüksek devir çeviren aletler için :queen:

Zaten yağı vakti gelmeden değiştirdiğim için organik yada tam sentetikmiş unlara dikkat etmeyeceğim.
Ben motül 7100 kullandıkdan sonra viteslerim çok zor geçiyor.Ayar mayar herşeyi denedim olmadı.İllaki kemikli geçiyor ama benimkisi normalden sert.Bağzen boşu bulanakadar akla karayı seçiyorum.Bu sefer 15-50 deniyeceğim.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motul 5100 15w 50 kullanıyorum. Benim geçişlerde sert durduğu yerde bazen 1-Boş-2 arası sürekli aramak zorunda kalıyorum. Lakin Motul kötü bir yağ değil. Sanmıyorumki vites geçişlerini sertleştirsin. Bide senin oralarda sıcak iklim. Biraz da ona göre vizkositesini ayarlı alsan daha iyi olur. 10w 40 attıysan o biraz kalın kalmış olabilir.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motul 5100 15w 50 kullanıyorum. Benim geçişlerde sert durduğu yerde bazen 1-Boş-2 arası sürekli aramak zorunda kalıyorum. Lakin Motul kötü bir yağ değil. Sanmıyorumki vites geçişlerini sertleştirsin. Bide senin oralarda sıcak iklim. Biraz da ona göre vizkositesini ayarlı alsan daha iyi olur. 10w 40 attıysan o biraz kalın kalmış olabilir.

Haklı olabilirsin bu sefer 15-50 denicem bakalım nasıl olacak.Yağ filitresini değişmicem.

liqui moly ilk yağ değişiminde dominara koymuştum.Koruması gerçekten güzel.Hatta aracımada aynı yağı koydum.7500 km sonra yağı mobil 5-30 ile değiştim.Arabadan çıkan yağ hala yapışkandı.Ama dominardan çıkan motül yağ o kadar yapışkan değildi.
Bu belki birazda pisikolojik olabilir.Ben bu sefer shell denicem.

Bugün işe motor ile gittim.Dönüşde bacaklarıma baya hararet verdiğini hissettim.Bir an durup birşeyler yanıyormu diye baktım.

Oruçlu iken motor susatıyor.Sanki rüzgar kurutuyor.Birde bu yüzden tercih etmiyorum.Motoru arada kullanıyorum.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Motor herşekil susatır seni. Üstünde sürekli aktif gittiğin için çabuk kuruyor terin. Motor hem zihnen hem bedenen yoruyor adamı. Şahsen ben Tekirdağ-Uçmakdere'ye gidip geri döndüğümde pilim bitmiş gibi hissediyorum. Hele yarın daha çok koyacaktır çünkü Tur camınıda söktüm :queen:
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
Selam arkadaşlar bende geçen perşembe dominar 400 sahibi oldum rodajda olduğum için en fazla 90a kadar çıktım titreşim sıfır denecek kadar azdı o hızlara kadar sadece göstergenin ordan cızırtı sesi geliyor o rahatsız etti bide frenler sanki yok gibi anlamadım. Bugün 10km deydi makina 100km yol yaptım şuan 110km de keşke ekranda ne kadar yaktığını gösterse bide herkes vitesler çatır çutur diyor benim motorda sıkıntı var galiba o kadar yumuşak geçiyor ki anlatamam yağ gibi hiç ses gelmiyor bazen geçmedi mi acaba diyorum dokunmatik gibi bişey çok beğendim vites geçişlerini
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Selam arkadaşlar bende geçen perşembe dominar 400 sahibi oldum rodajda olduğum için en fazla 90a kadar çıktım titreşim sıfır denecek kadar azdı o hızlara kadar sadece göstergenin ordan cızırtı sesi geliyor o rahatsız etti bide frenler sanki yok gibi anlamadım. Bugün 10km deydi makina 100km yol yaptım şuan 110km de keşke ekranda ne kadar yaktığını gösterse bide herkes vitesler çatır çutur diyor benim motorda sıkıntı var galiba o kadar yumuşak geçiyor ki anlatamam yağ gibi hiç ses gelmiyor bazen geçmedi mi acaba diyorum dokunmatik gibi bişey çok beğendim vites geçişlerini

frenler alışana kadar öyle kombine bir şekilde kullan takip mesafene dikkat et dururum diye düşünme başlarda benimde vitesler çok sert değil ses geliyor arada ama
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
Motor herşekil susatır seni. Üstünde sürekli aktif gittiğin için çabuk kuruyor terin. Motor hem zihnen hem bedenen yoruyor adamı. Şahsen ben Tekirdağ-Uçmakdere'ye gidip geri döndüğümde pilim bitmiş gibi hissediyorum. Hele yarın daha çok koyacaktır çünkü Tur camınıda söktüm :queen:

Yoruyor.İnşaatda amelelik yapmışsın gibi hissediyorsun.Şahsen şu aralar ben öyle hissediyorum.Gazı açınca uzayıp gidiyor ya işte adamı tav eden yeri o.Kadranda 150-160 bir anda görmek bağzen çok keyifli.

Bugün trafik çevirdi.Evraklar tamsa sadece ehliyeti ver dedi.Tamdır heralde dedim.Geçen hafta çevirmede bir eksik çıkmamıştı.O günden bu güne değişen birşey olmamışsa herşey normaldir dedim.Sadece ehliyeti aldı.Motoru plakadan sorgulattı.2020 kadar muayenesi varmış dedi.

Kaç yapıyor dedi.Yardıra yardıra 170 km çıkarmaya çalışıyorum dedim.Henüz bir aşama kaydedemedik dedim.Radarda yapıyorlarmış ama ben 80 km hız ile geldiğimden girmedim.Yalnız scootercuların evrakları hep eksik pek umursamıyorlar heralde.Polislerde ne hikmet ise genelde hep 2 teker çeviriyorlar.Görmeye versin hemen gel diyor.Bugünkü çevirmede görmemiş gibi davrandım beni durmuyacak sandı heralde son anda işaret ettiği yere girdim şaşırdı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

Selam arkadaşlar bende geçen perşembe dominar 400 sahibi oldum rodajda olduğum için en fazla 90a kadar çıktım titreşim sıfır denecek kadar azdı o hızlara kadar sadece göstergenin ordan cızırtı sesi geliyor o rahatsız etti bide frenler sanki yok gibi anlamadım. Bugün 10km deydi makina 100km yol yaptım şuan 110km de keşke ekranda ne kadar yaktığını gösterse bide herkes vitesler çatır çutur diyor benim motorda sıkıntı var galiba o kadar yumuşak geçiyor ki anlatamam yağ gibi hiç ses gelmiyor bazen geçmedi mi acaba diyorum dokunmatik gibi bişey çok beğendim vites geçişlerini

Hayırlı olsun.Sen hintlilere sor ne yağ kullanmışlarsa aynından devam et.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Disklerle balataların biraz aşınana kadar frenlerin ilk 300km falan biraz tırt olacak, keza lastiklerininde rodajı oluyor yolu daha tam anlamıyla tutmuyor. O zırıltı göstergeden değil, deponun oradan geliyor. Rodaj bakımına götürdüğünde servise söyle onlar hemen kesecekler bir parça ile. Hayırlı olsun. Güle güle kullan. Artık CF moto 400NK kullanan biri olarak, bize karşılaştırmasınıda yaparsın motorun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

Yoruyor.İnşaatda amelelik yapmışsın gibi hissediyorsun.Şahsen şu aralar ben öyle hissediyorum.Gazı açınca uzayıp gidiyor ya işte adamı tav eden yeri o.Kadranda 150-160 bir anda görmek bağzen çok keyifli.

Bugün trafik çevirdi.Evraklar tamsa sadece ehliyeti ver dedi.Tamdır heralde dedim.Geçen hafta çevirmede bir eksik çıkmamıştı.O günden bu güne değişen birşey olmamışsa herşey normaldir dedim.Sadece ehliyeti aldı.Motoru plakadan sorgulattı.2020 kadar muayenesi varmış dedi.

Kaç yapıyor dedi.Yardıra yardıra 170 km çıkarmaya çalışıyorum dedim.Henüz bir aşama kaydedemedik dedim.Radarda yapıyorlarmış ama ben 80 km hız ile geldiğimden girmedim.Yalnız scootercuların evrakları hep eksik pek umursamıyorlar heralde.Polislerde ne hikmet ise genelde hep 2 teker çeviriyorlar.Görmeye versin hemen gel diyor.Bugünkü çevirmede görmemiş gibi davrandım beni durmuyacak sandı heralde son anda işaret ettiği yere girdim şaşırdı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------



Hayırlı olsun.Sen hintlilere sor ne yağ kullanmışlarsa aynından devam et.

Ehliyetsiz motor kullanan çok olduğundan dolayı çeviriyor polis. Bu aralar benide çevirmeye başladılar. Tepeden tırnağa full ekipman gezdiğim halde. Durduruyor, kontrol ediyor, gbt'ye sokuyor. Bekle babam bekle. Bide kamyoncuları çeviriyor. Daha normal otomobil çevirdiklerine pek rastlmadım. Ancak çok boşlarsa can sıkıntısına çeviriyorlar. Lakin orjinal dişli ile ben hiç 160'ı göremedim, yokuş aşağı dışında :)
 
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,008
2200 de halen bitiremedim.İNŞALLAH nasip olursa Ramazan'dan sonra bitiririm.Sen kemali aratmıyorsun MAŞALLAH devamlıegeziyorsun.Aslında keyfini çıkaran sensin.Biz dominarcılık oynuyoruz.

Bende şaka maka 3400 km'ye geldim :) bu arada tur camını geri taktım ve rahatladım.
Hüseyin 9595 nickli arkadaşın karşılaştırmasını bende merak ediyorum cf 400nk ile.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Walla tur camı olmadan gazladım. Rüzgardan dolayı benim kalıpla 150km/sa hızı geçmiyor. Yokuş aşağı falan yakalıyor. 145 stabil gidiyor. 40t dişlinin tek farkı 120’de aynalar çift göstermiyor. Bu arada dikkatli bahtımda benim 6200km de ön lastik bitmiş. Hoş olmadı. Yaz bitene kadar kullanırım diyordum ama sıkıntı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

Bide motor naked iken daha tatlı bence :)
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Oto yikamaya birakmayacagim bir daha. Bosu bosuna 10lira verdim. Kopuk+su yapip birakmislar. Uzerine 1saat de ben yikadim sildim. Baya bi ter attim ama değer
dBnBLn.jpg
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Oto yıkamalar zaten mahvediyor motorları. Benim ön frene giden hidrolik hortumunun dışını paramparça ettiler. Tazyikli su hortumu parçaladı.
 
Katılım
18 May 2016
Mesajlar
1,298
Motosikleti
DOMİNAR 400 UG 23
ben aldım alalı henüz yıkamadım.Kir hatsafhada.
 
Katılım
26 Kas 2017
Mesajlar
7,547
Arkadaş foto filan paylaşın. Ne bileyim bişeyler yapın. Şu Dominar'ları yolda göremiyoruz zaten. Benim Dominar baya bir sükse yapıyor ama :bounce:

Gören bir afallıyor bu nedir? Kaçlık falan die.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst