- Katılım
- 26 Kas 2017
- Mesajlar
- 7,547
2200 de halen bitiremedim.İNŞALLAH nasip olursa Ramazan'dan sonra bitiririm.Sen kemali aratmıyorsun MAŞALLAH devamlıegeziyorsun.Aslında keyfini çıkaran sensin.Biz dominarcılık oynuyoruz.
200km önce bitirmişsin
Ben hergün işe git gel 85km normal yolum var. Haftasonlarıda Uçmakdere'ye falan gidiyorum işte git gel 240-260km falan tutuyor. Yarında giderim büyük ihtimalle. 1 Depo benzini orada heba ediyorum ama yaşadığımı anlıyorum işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
hocam bitmiş daha ne rodajmı kalmış 2500 de yağ değiştinmi tamamdır![]()
Ozan'da Dominar aldı ama halen Apache ile avatarını tutuyor. Deli gibi severken ayrılmışlar gibi poz çakıyor uzaktan uzaktan