Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
mt25'den sonra ciddi ciddi sıfır xt660z 2016 düşünüyorum. Malum sıfırı da üretilmeyecekken artık, almak mantıklı mı? Titreşim meselesi abartıldığı kadar mı? Şehiriçi de sık kullanacağım, yaz günlerinde biraz sıkışık trafikte yakıp kavurur mu? Artçılı uzun yola (max 200-300km) gider mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
414
istanbulda olup 1 2 km deneme için motorunu verebilecek biri varmı motoru alıcam hiç denemeden şehir dışına gitmek istemiyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mt25'den sonra ciddi ciddi sıfır xt660z 2016 düşünüyorum. Malum sıfırı da üretilmeyecekken artık, almak mantıklı mı? Titreşim meselesi abartıldığı kadar mı? Şehiriçi de sık kullanacağım, yaz günlerinde biraz sıkışık trafikte yakıp kavurur mu? Artçılı uzun yola (max 200-300km) gider mi? Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler

sol bacak az terletir
titreşim 160 km/h kadar yok gibi
artçılı günde 300 400 km sıkıntı olmaz
abs li tenere tavsiye ederim bende abs siz var ben de memnunum fiyatı uygn diye Aldım frenlere alışmak zaman aldı daha önce nc 700 kullandım
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
Dostum olsa da sence internetten yazan tanımadığı birine motorunu 1-2 km verirmi?
En klasik kural motorunu en yakın arkadasina bile verme
Satılık motorları bazen denemene müsaade eder sahipleri.
 
Katılım
12 Ocak 2018
Mesajlar
199
Arkadaşlar buralar çok durulmuş biraz hortlatalım :) xt660x düşünyorum sayfalara biraz göz attım ama gündüzleri mobilde olduğumdan sıkıntı oluyor baktığım sayfalardada hep tenereler çıktı karşıma. neyse gelelim soruya kullanan veya kullanmış arkadaşlardan zahmet olmaz ise artı-eksi olarak düşüncelerini eksik etmemesini istiyorum
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tenere neyse xt de aynı pek bi fark yok hiç korkmadan alınır temiz bakımlısı pişman etmez ve bu şartlarda gerçekten çok uygun ve mantıklı makina
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
149
herkese selamlar, yakın zamanda bir xt660r alma ihtimalim var. sormak istediğim bir kaç nokta var, internette yan çanta demiri aradım fakat genelde 07-15 yada 07-16 uyumlu olarak var. 04-06 arası üretilen motorlara uymuyor mu bunlar ? 2007 den sonra bu motosiklette değişen neler oldu ecu dışında bilgilendirirseniz sevinirim. Özellikle atıyorum 2005-2006 şu nedenden dolayı alma diyeceğiniz bir olay söz konusu mu ? Şimdiden teşekkür ediyorum :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
herkese selamlar, yakın zamanda bir xt660r alma ihtimalim var. sormak istediğim bir kaç nokta var, internette yan çanta demiri aradım fakat genelde 07-15 yada 07-16 uyumlu olarak var. 04-06 arası üretilen motorlara uymuyor mu bunlar ? 2007 den sonra bu motosiklette değişen neler oldu ecu dışında bilgilendirirseniz sevinirim. Özellikle atıyorum 2005-2006 şu nedenden dolayı alma diyeceğiniz bir olay söz konusu mu ? Şimdiden teşekkür ediyorum :)

Bildigim kadariyle 2004-2005 modellerde ECU'dan kaynaklanan gaz kapatmada sorun yasaniyor. Onun icin 2006 ve sonrasi tavsiye edilir.

Vaktiniz olursa www.xt660.com u inceleyiniz. A'dan z'ye tum bilgiye oradan ulasabilirsiniz.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
merhaba , hayırlı olsun şimdiden. bende yan çanta demiri takılı. blacksmith markası altında bursada üreten bi firma mevcut. 537 7188006 (harun bey) telefon numarası. orta sehpa filanda var.
 

ake

Katılım
7 Ara 2013
Mesajlar
414
ben r kullanıyorum.
başka kullanıcılara sorum olacak. yağ yakıyormu motorunuz?
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Bildigim kadariyle 2004-2005 modellerde ECU'dan kaynaklanan gaz kapatmada sorun yasaniyor. Onun icin 2006 ve sonrasi tavsiye edilir.

Vaktiniz olursa www.xt660.com u inceleyiniz. A'dan z'ye tum bilgiye oradan ulasabilirsiniz.

2006 'larda da vardı, bende vardı zamanında.

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:26 ----------

benim x ve r motorlarım asla eksiltmezdı.

Yağ eksiltmezdi de, o biçim titrerdi.
 
Katılım
24 Ara 2006
Mesajlar
259
Titremek izafi bisey. çok silindirli motorlara gore titresimli olabilir ama tum tek silindirli kaliteli motorlardan bir farkı oldugunu hatırlayamadım. Hatta bilakis cok rahat idi. Cok memnundum uzun zaman ve km X ve R modellerini ayrı ayrı kullandım. Uzun yoldan extrem araziye kadar herşeyi yaptım. Hakkında hatırladığım olumsuzluklar altının cok alcak olması ve her düşüşünde bir yerlerinin kırılması gidonunun eğilmesi idi. Yani esasen enduro gorunumlu sehir motoru da denilebilir.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst