Moderatör (forrap)
- Katılım
- 5 May 2005
- Mesajlar
- 5,132
Yok ya ne tükenmesi
Bu topic ölmez site bölünmez...Son mesajı ben yazdığım için flood yapmayım diye yazmadım,sizde arada girip bişeyler karalasanız topic 3.sayfaya düşmez.Ne oldu arkadaşlar bizim sitenin en rağbet gören topiclerinden birine?Hadi bakalım,arada uğrayın da topici yaşatalım,ben motosikletimi satsam bile(ki hala sahibinden.com a ve sitemizin satılık bölümüne ilan vermedim:mrgreen:Satmıycam bu gidişle galiba bu motosikleti
)arada sırada topice girerim satsam bile,sizde öyle yapın:rendeer: