Alıntı:
merhaba arkadaşlar
yaklaşık 1ay kadar önce 2. el T1 aldım 2800küsür kmde , bisüredirde kullanıyorum iyi havalarda.. yakında bakıma götürücem...
birkaç sorum olucak deneyimli arkadaşlara
1- bu lastik meselesine el atıpta güzel bir çözüm bulan varmı gerçekten??? su görünce kayıyor felaket derece, iyibir lastik takıcam ama ne?
hondanın lastik ebatları oluyormu?
internette 4-12 demiş asya motor boyutlarına
hondanınki :
Ön 110/90 - 12 64 L
Arka 130/70 - 12 62 L
bulastik ebatları uyarmı?? anlamadım :silent:
2- bu soru çok önemli
gidip kendime iyi bir kask alıcam (hali hazırda yarım kask var) daha sonra başkamalzemelrde alıcam para buldukça
kask 150ytl civarında birşey olabilir.. sirkeciden alıcam sanırım
sirkecide hangi dükkanlar var? nerelerdeler? hangisi daha uygun? gidip alan arkadaşlar yazarsa sevinirim. :silent:
3- daha önceki sayfaları okudum kayış meselesini kafam karıştı
serviste kayışıdeğiştirip bidaha kopanlar var kısa sürede hiç dokunmayıp uzun dayananlarda var biraz şansa birazda nekadar zorlandığına bakıyor sanırım..
kayışımı değiştiriyimmi serviste değiştirmiyimmi acaba?
değişmesi gerektigi öyle bakmayla belli olurmu??eskidigi gözükürmü gözle?
yanımda kayış bulundursam değiştirmesi zahmetlimi?(yolda kalmamak için)
4- forumda okudugum kadarıyla herkes daha kaliteli motor yağı buji vs kullanıyor.. servise gidip bujiyi götürsem versem servis gıcıklık çıkarmazmı

veya aynı şekil yağı götürsem koymazlar heral :queen: yoksa yaparlarmıki?
5- kapalı otoparkta tutuyorum, uzun yatarsa üstüne branda vs atsam tozdan kotumak için güzel olur, pahalı olmayan önerisi,fikri olan varmı bukonuda?
6- servis meselesi
Avrupa yakasındayım Hangiservis??
çapada oturuyorum bakırköy yakın sanırım
bakırköy olabilr maslağa kasabilirim, eğer iyidir filanderseniz ikitelli bile olabilir
şimdilik sorumlarım bukadar arkadaşlar
yardımcı olabilrseniz çok işe yarıycak, çoksoru sordum uzattım galiba kusuruma bakmayın, teşekkür ederim:rendeer: